Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg har set ham spille på U-19 landsholdet, han er meget, meget dygtig.

    Så må BW og OB lige steppe op og hive noget tilsvarende ind.
    Det håber jeg da ikke, men det er også helt umuligt :D!
    Jeg har set både FCN U19, Leverkusen U19 og landshold, det er jo det jeg gør :D ... ja, han er unik, når det kommer til danske talenter pt.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Det håber jeg da ikke, men det er også helt umuligt :D!
      Jeg har set både FCN U19, Leverkusen U19 og landshold, det er jo det jeg gør :D ... ja, han er unik, når det kommer til danske talenter pt.
      Det skulle du tage og håbe på.

      Og så skal du altid huske hvad Thomas Mygind engang sagde, der er ikke noget der er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet.

      Jeg ved ikke om han er unik, men han er rigtig god, og som tidligere skrevet i tråden så har Bordinggaard vejet ham for let til Leverkusen, men han skal nok blive en succes i Farum.
      ​​​​​​
      Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 00:05.

      Comment


        De fortsætter i Farum. Sataner.

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ter-stortalent

        Comment


          Greve til Odense.

          Anus ben slimeball til Bulgarien eller boksning, https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-blev-krydset

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Greve til Odense.

            Anus ben slimeball til Bulgarien eller boksning, https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-blev-krydset

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det hører ingen steder hjemme og gå og slå folk ned.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Det hører ingen steder hjemme og gå og slå folk ned.
                Men det gør vel heller ikke at Greve vupti kommer tilbage til Odense?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Men det gør vel heller ikke at Greve vupti kommer tilbage til Odense?
                  Nej selvfølgelig ikke. Det var mere et udtryk for at Greve skal spille i Odense og ikke i en klub hvor man går rundt og slår hinanden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det hører ingen steder hjemme og gå og slå folk ned.
                    Enig, men hvad har det med Bulgarien at gøre ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Enig, men hvad har det med Bulgarien at gøre ?
                      Ham der slår Greve skal bare pi"" af, nu blev det lige Bulgarien, det kunne have været mange steder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Ham der slår Greve skal bare pi"" af, nu blev det lige Bulgarien, det kunne have været mange steder.
                        Hvorfor Bulgarien eller et andet sted... hvad prøver du på at sige... at folk derfra er "undermennesker" eller

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hvorfor Bulgarien eller et andet sted... hvad prøver du på at sige... at folk derfra er "undermennesker" eller
                          Nej.

                          Comment


                            Puha, jeg synes det er længe siden at det var november, men heldigvis er vi snart klar. Jeg glæder mig til at se kampe på stadion og tv igen :). Jeg holder optimismen og håber på sejr søndag. Men jeg bliver nok nød til at kigge de andre kampe og holde lidt ekstra øje med tabellen når nu det er så tæt :O!

                            Comment


                              Skal man håber på et X i aftenens kamp eller? Kan sgu ikke helt finde ud af om jeg helst ser resultaterne flaske sig i forhold til top 6 eller afstand til nedrykning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Skal man håber på et X i aftenens kamp eller? Kan sgu ikke helt finde ud af om jeg helst ser resultaterne flaske sig i forhold til top 6 eller afstand til nedrykning.
                                Kan sgu heller ikke finde ud af det. Så en kedelig 0-0 ville nok være at foretrække

                                Comment

                                Working...
                                X