Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Er det gået min næse forbi Martin Hansen er skadet? Han er ikke med i dag. Nogen der ved hvad status er på ham?
    Martin var småskadet i forbindelse med gårsdagens træningskamp.

    Comment


      Gigoloen prøver at forklare sig

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-taknemmelige

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt har den der vrede imod ham.

        Han har spillet 9 kampe for OB. Han er svensk. Han har ingen reel tilknytning til OB der gør at jeg kunne føle mig forrådt. Jeg synes bare han var en rigtig god fodboldspiller og det er irriterende at vi skal mangle ham i foråret, fordi han var lidt en nøgle til at ende i top 6.

        Men derudover synes jeg det var fedt at man kunne mobilisere en kampagne for at få ham til at blive med odbjerg og hele skidteraset.

        ​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt har den der vrede imod ham.

          Han har spillet 9 kampe for OB. Han er svensk. Han har ingen reel tilknytning til OB der gør at jeg kunne føle mig forrådt. Jeg synes bare han var en rigtig god fodboldspiller og det er irriterende at vi skal mangle ham i foråret, fordi han var lidt en nøgle til at ende i top 6.

          Men derudover synes jeg det var fedt at man kunne mobilisere en kampagne for at få ham til at blive med odbjerg og hele skidteraset.

          ​​​​​
          Kan sagtens følge dig, jeg var vred på ham da den breakede. Men når det handler nok mere om en generel irritation over fodboldsspilleres manglende loyalitet imod klubberne. Tiderne er bare skiftet og agenterne presser nok også på for skifter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

            Kan sagtens følge dig, jeg var vred på ham da den breakede. Men når det handler nok mere om en generel irritation over fodboldsspilleres manglende loyalitet imod klubberne. Tiderne er bare skiftet og agenterne presser nok også på for skifter.
            Fair nok. Jeg er bestemt heller ikke hævet over at foragte visse fodboldspillere.

            Hvis nu det var Adelgaard der var røget til FCM så var jeg kogt over, men en lejespiller med 9 kampe på cv'et meh.

            Jeg kan så godt få den der at det må være en kedelig måde at spille fodbold på, det er jo federe at rykke OB ud i Europa, man ville jo opnå meget i OB hvis man var en del af det hold der lykkedes med det projekt.

            ​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt har den der vrede imod ham.

              Han har spillet 9 kampe for OB. Han er svensk. Han har ingen reel tilknytning til OB der gør at jeg kunne føle mig forrådt. Jeg synes bare han var en rigtig god fodboldspiller og det er irriterende at vi skal mangle ham i foråret, fordi han var lidt en nøgle til at ende i top 6.

              Men derudover synes jeg det var fedt at man kunne mobilisere en kampagne for at få ham til at blive med odbjerg og hele skidteraset.

              ​​​​​
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt har den der vrede imod ham.

                Han har spillet 9 kampe for OB. Han er svensk. Han har ingen reel tilknytning til OB der gør at jeg kunne føle mig forrådt. Jeg synes bare han var en rigtig god fodboldspiller og det er irriterende at vi skal mangle ham i foråret, fordi han var lidt en nøgle til at ende i top 6.

                Men derudover synes jeg det var fedt at man kunne mobilisere en kampagne for at få ham til at blive med odbjerg og hele skidteraset.

                ​​​​​
                Det er mere skuffelsen over vores fantastiske klub er skridtet under en klub som fcm der gør ondt. Han var bare en lejesvend, så jeg kan ikke hidse mig op over ham som person. Det stikker mest af alt til stoltheden. Især hvis de nu køber ham fri her til sommer, spiller ligeså suverænt som for os og sælges for 75 mio eller sådan noget året efter. Så føler jeg mig lille på min klubs vegne. Forhåbentlig fungere sådan en case her som brændstof for at vores udvikling imod at blive et storhold igen. Det skal fandme være løgn Herning/Ikast er mere attraktive end os, selvom det har været fakta i maaaange år og vil være det fortsat de næste år også

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det er mere skuffelsen over vores fantastiske klub er skridtet under en klub som fcm der gør ondt. Han var bare en lejesvend, så jeg kan ikke hidse mig op over ham som person. Det stikker mest af alt til stoltheden. Især hvis de nu køber ham fri her til sommer, spiller ligeså suverænt som for os og sælges for 75 mio eller sådan noget året efter. Så føler jeg mig lille på min klubs vegne. Forhåbentlig fungere sådan en case her som brændstof for at vores udvikling imod at blive et storhold igen. Det skal fandme være løgn Herning/Ikast er mere attraktive end os, selvom det har været fakta i maaaange år og vil være det fortsat de næste år også
                  Kunne ikke sige det bedre selv

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det er mere skuffelsen over vores fantastiske klub er skridtet under en klub som fcm der gør ondt. Han var bare en lejesvend, så jeg kan ikke hidse mig op over ham som person. Det stikker mest af alt til stoltheden. Især hvis de nu køber ham fri her til sommer, spiller ligeså suverænt som for os og sælges for 75 mio eller sådan noget året efter. Så føler jeg mig lille på min klubs vegne. Forhåbentlig fungere sådan en case her som brændstof for at vores udvikling imod at blive et storhold igen. Det skal fandme være løgn Herning/Ikast er mere attraktive end os, selvom det har været fakta i maaaange år og vil være det fortsat de næste år også
                    Fair nok.

                    Jeg kan aftens blive arrig over at OB er et midterhold og vil satenedme gerne have guldet til Odense.

                    ​​​​​​Jeg kan også godt genkende den der med at det stikker til ens stolthed. Og så at hvis en spiller, spiller for et bestemt hold at så kan man ganske enkelt bare ikke lide dem, den har jeg selv.

                    Men igen, som du også skriver, personen Gigovic, kan jeg ikke rigtigt hidse mig op over, der er ingen tilknytning til OB. Det er 9 kampe han har spillet. Så skal det være fordi man ganske enkelt ikke kan lide nogen der spiller i FCM, hvilket er fair nok.

                    Comment


                      Dahkslykke ned en vurdering om vores aktuelle situation, mangelnde fremskridt og chancen at komme i Top 6.
                      Er meget enig i de problemer han beskriver:
                      https://obstemmer.dk/blog-der-venter...ejr-i-bangkok/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        F... Det er vildt hentet hvis det lykkedes for Farum

                        https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis...demir-tilbage/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          F... Det er vildt hentet hvis det lykkedes for Farum

                          https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis...demir-tilbage/
                          Så han har åbenbart ikke overbevist KB !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Så han har åbenbart ikke overbevist KB !
                            Tilsyneladende nej, men mon ikke han nok skal blive en succes i Farum?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Tilsyneladende nej, men mon ikke han nok skal blive en succes i Farum?
                              Det er det største danske talent i mange år, han er FREMRAGENDE.
                              Teknik og overblik er på et niveau vi sjældent ser.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Det er det største danske talent i mange år, han er FREMRAGENDE.
                                Teknik og overblik er på et niveau vi sjældent ser.
                                Jeg har set ham spille på U-19 landsholdet, han er meget, meget dygtig.

                                Så må BW og OB lige steppe op og hive noget tilsvarende ind.

                                Comment

                                Working...
                                X