Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Så er det trods alt ikke så slemt at ryge ud på straffe til bundholdet i 1. division
    Hmm, den gør nu stadig ondt. Og når man ikke kan vinde fodboldkampe generelt, men får sine point via uafgjorte kampe, så varmer det jo lidt at se bif sejle rundt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Hmm, den gør nu stadig ondt. Og når man ikke kan vinde fodboldkampe generelt, men får sine point via uafgjorte kampe, så varmer det jo lidt at se bif sejle rundt
      Helt sikkert, der er ikke mange hold jeg hellere ser tabe

      Comment


        Ha - så blev onsdagen alligevel god det er jo altid en fryd at se Bøf`ferne tabe men det ville dog have været bedre, hvis vi selv var med i turneringen endnu ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

          Så er det trods alt ikke så slemt at ryge ud på straffe til bundholdet i 1. division
          AaB havde det også svært mod Vanløse i går ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Og nu Hobro foran mod FCK
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Imponerende af en klub som vi ofte føler os bedre end

              https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...10-mio-i-plus/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Imponerende af en klub som vi ofte føler os bedre end

                https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...10-mio-i-plus/
                Føler du nogensinde vi er en bedre klub end Silkeborg?
                Det gør jeg ikke.

                Vi er nok større organisatorisk og på fansiden. Historisk er det vel meget det samme.

                Men pt - Er de lysår foran.
                og det regnskab øger bare den forskel

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Føler du nogensinde vi er en bedre klub end Silkeborg?
                  Det gør jeg ikke.

                  Vi er nok større organisatorisk og på fansiden. Historisk er det vel meget det samme.

                  Men pt - Er de lysår foran.
                  og det regnskab øger bare den forskel
                  Nu er SIF ikke en klub der bare køber dyre spillere, så tror ikke det bliver vildere bare fordi de tjener lidt penge.

                  Og en stor del af deres overskud kom jo fordi vi tabte pokalfinalen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Nu er SIF ikke en klub der bare køber dyre spillere, så tror ikke det bliver vildere bare fordi de tjener lidt penge.

                    Og en stor del af deres overskud kom jo fordi vi tabte pokalfinalen.
                    SIF har langt bedre trænings faciliteter og et meget mere moderne og tidssvarende stadion.
                    Vi er kun foran på fansiden og på “potentielle” penge fra Thorborg.

                    Comment


                      3 træningskampe på programmet lige efter sidste efterårskamp

                      https://fyens.dk/artikel/max-fenger-...mag-før-kampen

                      Comment


                        Hvis AGF-BIF spiller uafgjort og FCK ikke vinder over FCM er vi vel i top6 efter denne runde. Det havde jeg godt nok ikke set komme efter 4-5 kampe af sæsonen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Hvis AGF-BIF spiller uafgjort og FCK ikke vinder over FCM er vi vel i top6 efter denne runde. Det havde jeg godt nok ikke set komme efter 4-5 kampe af sæsonen.
                          Det havde jeg heller ikke set :) men rækken er vildt jævnbyrdig, og det kan både være godt, i forhold til at kunne komme i top-6, og risikabelt, i forhold til at ende som nummer 11. Det er så også en af grundene til, at jeg er utilfreds med, at vi ikke investerer mere i at holde en 3-0 i går, eller at udbygge den. Målscoren kan blive afgørende, når holdene ligger så tæt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Hvis AGF-BIF spiller uafgjort og FCK ikke vinder over FCM er vi vel i top6 efter denne runde. Det havde jeg godt nok ikke set komme efter 4-5 kampe af sæsonen.
                            Det er også vanvittigt; især når man tænker på, hvor usammenhængende vores spil er. Vi har stadigvæk nogle ret vilde problemer med vores spilkoncept, der vel nærmest er ikke-eksisterende. Men vi har fået et forsvar, og det kan man se på pointene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                              Det havde jeg heller ikke set :) men rækken er vildt jævnbyrdig, og det kan både være godt, i forhold til at kunne komme i top-6, og risikabelt, i forhold til at ende som nummer 11. Det er så også en af grundene til, at jeg er utilfreds med, at vi ikke investerer mere i at holde en 3-0 i går, eller at udbygge den. Målscoren kan blive afgørende, når holdene ligger så tæt.
                              Ja, det er ret ærgerligt. Og ret vildt hvor tæt rækken er. Skulle Horsens og AaB vinde deres kampe over Viborg og SIF, Randers tabe til Nordsjælland, og BIF få et eller flere points mod AGF ville der kun være 6 points mellem nummer 11 og 2. Det sker nok ikke, men vildt at det faktisk ikke er et utænkeligt scenarie.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Det er også vanvittigt; især når man tænker på, hvor usammenhængende vores spil er. Vi har stadigvæk nogle ret vilde problemer med vores spilkoncept, der vel nærmest er ikke-eksisterende. Men vi har fået et forsvar, og det kan man se på pointene.
                                Enig. Resultatmæssigt minder det jo en del om JMs første sæson, men spillemæssigt er det en helt anden fornemmelse. Mem der er defensiv bund i holdet nu og nogle fine vindertyper og det kan blive altafgørende både ift. at snige sig med i top6, men også ift. overlevelse, hvis vi ender i nedrykningsspillet.

                                Comment

                                Working...
                                X