Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg tror de begge to ender på u-21. Jeg deler slet ikke den bekymring nogen har omkring Breum, han skal nok komme igang, han er en vældig god fodboldspiller.
Jeg er heller ikke i tvivl om at han kommer på U-20 holdet. Han ville sagtens kunne komme på det hold der spiller i dag.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Jeg er heller ikke bekymret for Breum. Klasse fornægter sig ikke. Han skal nok komme stærkt igen efter en lille down periode. Om det så kræver en tur omkring Næstved er jeg i tvivl om
Jeg tror mere at Charly og Ejdum ville have godt af at komme ud og spille fast. Charly hvis minteh også skal spille, og bare for at spille fast, og Ejdum fordi springet fra U-19 til superliga bliver for stort når det er så centrale pladser. Oneydika spillede også en sæson for Fredericia
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Na. Hvis rygtet taler sandt og planen er at skyde Isaam af efter VM. Så er det mest oplagt at spille Frø på 10'eren og så lade breum spille på venstre kanten. Så har Aske også fået en halv sæson til at blive kørt ind.
Jeg tror mere at Charly og Ejdum ville have godt af at komme ud og spille fast. Charly hvis minteh også skal spille, og bare for at spille fast, og Ejdum fordi springet fra U-19 til superliga bliver for stort når det er så centrale pladser. Oneydika spillede også en sæson for Fredericia
Ejdum skal nok først lige have en kontrakt inden det bliver aktuelt. Og derefter vil der nok alligevel gå minimum 1,5 sæson
Comment
-
Ny udebanetrøje.
Det ligner lidt en tur med karrussellen på Tivoli....
https://www.unisport.dk/fodboldtroje...36-584299133#/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNy udebanetrøje.
https://www.unisport.dk/fodboldtroje...36-584299133#/
Jeg synes egentlig den er fed. Godt citat i nakken.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNy udebanetrøje.
https://www.unisport.dk/fodboldtroje...36-584299133#/
Hvad sker der med trøjerne og farvevalgene i øjeblikket
Bare se landsholdet i helt sort eller helt rødt.... troede vi sang - "Vi er røde, vi er hvide..."...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg bliver svimmel af at kigge på den
Hvad sker der med trøjerne og farvevalgene i øjeblikket
Bare se landsholdet i helt sort eller helt rødt.... troede vi sang - "Vi er røde, vi er hvide..."...
On topic: synes egentlig den nye trøje er helt fin. Kan godt lide man prøver at integrere de blå-hvide striber i udetrøjen også, og så tror jeg lidt det er en trøje, der vinder ved at blive set live. Citatet er helt spot on.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Når nu førstetrøjen er rød og andentrøjen er hvid fungerer lige den del vel stadig meget godt?
On topic: synes egentlig den nye trøje er helt fin. Kan godt lide man prøver at integrere de blå-hvide striber i udetrøjen også, og så tror jeg lidt det er en trøje, der vinder ved at blive set live. Citatet er helt spot on.
Må erkende at jeg på ingen måde kan se vores nye trøje repræsentere klubben, men derimod sender flashbacks til de glade "bolsjedrenge" dage i 80'erne
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeg tror jeg skal se den live før jeg kan vurdere den. Jeg kan være lidt bekymret for ærmerne og farverne der. Men jeg var heller ikke rigtig fan af den orange trøje.
Comment
Comment