Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak for det. Lidt træls vi ikke havde Aske med også.

    Breum og Grubbe er nok på U20 næste gang
    Aske er samme årgang som Breum og Grubbe (2003), så han kan ikke spille for U19-landsholdet.
    SLO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Jeg tror de begge to ender på u-21. Jeg deler slet ikke den bekymring nogen har omkring Breum, han skal nok komme igang, han er en vældig god fodboldspiller.

      Jeg er heller ikke i tvivl om at han kommer på U-20 holdet. Han ville sagtens kunne komme på det hold der spiller i dag.

      ​​​​
      Enig. Jeg er heller ikke bekymret for Breum. Klasse fornægter sig ikke. Han skal nok komme stærkt igen efter en lille down periode. Om det så kræver en tur omkring Næstved er jeg i tvivl om

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

        Aske er samme årgang som Breum og Grubbe (2003), så han kan ikke spille for U19-landsholdet.
        Ahh. De der dumme regler hvor en 18 årig ikke kan spille for U19 men en 22 årig godt kan spille for U21… Mega logisk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Jeg er heller ikke bekymret for Breum. Klasse fornægter sig ikke. Han skal nok komme stærkt igen efter en lille down periode. Om det så kræver en tur omkring Næstved er jeg i tvivl om
          Na. Hvis rygtet taler sandt og planen er at skyde Isaam af efter VM. Så er det mest oplagt at spille Frø på 10'eren og så lade breum spille på venstre kanten. Så har Aske også fået en halv sæson til at blive kørt ind.

          Jeg tror mere at Charly og Ejdum ville have godt af at komme ud og spille fast. Charly hvis minteh også skal spille, og bare for at spille fast, og Ejdum fordi springet fra U-19 til superliga bliver for stort når det er så centrale pladser. Oneydika spillede også en sæson for Fredericia
          ​​​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Na. Hvis rygtet taler sandt og planen er at skyde Isaam af efter VM. Så er det mest oplagt at spille Frø på 10'eren og så lade breum spille på venstre kanten. Så har Aske også fået en halv sæson til at blive kørt ind.

            Jeg tror mere at Charly og Ejdum ville have godt af at komme ud og spille fast. Charly hvis minteh også skal spille, og bare for at spille fast, og Ejdum fordi springet fra U-19 til superliga bliver for stort når det er så centrale pladser. Oneydika spillede også en sæson for Fredericia
            ​​​​​​
            Jeg tror at Jebali bliver minimum sæsonen ud. Og som jeg skriver så er jeg i tvivl mht Breum og hælder nok også mest til at han bliver.
            Ejdum skal nok først lige have en kontrakt inden det bliver aktuelt. Og derefter vil der nok alligevel gå minimum 1,5 sæson

            Comment


              Ny udebanetrøje.
              Det ligner lidt en tur med karrussellen på Tivoli....

              https://www.unisport.dk/fodboldtroje...36-584299133#/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ny udebanetrøje.
                Det ligner lidt en tur med karrussellen på Tivoli....

                https://www.unisport.dk/fodboldtroje...36-584299133#/
                JamaicaŽen har ikke fået fedt hele sommeren!

                Jeg synes egentlig den er fed. Godt citat i nakken.
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Giv os nu bare neongrønne eller gule + sorte striber som i slut-nullerne/start-10’erne. Den seneste trøje var ret kedelig, den her finder jeg bare fjollet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Ny udebanetrøje.
                    Det ligner lidt en tur med karrussellen på Tivoli....

                    https://www.unisport.dk/fodboldtroje...36-584299133#/
                    Jeg bliver svimmel af at kigge på den

                    Hvad sker der med trøjerne og farvevalgene i øjeblikket

                    Bare se landsholdet i helt sort eller helt rødt.... troede vi sang - "Vi er røde, vi er hvide..."...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Jeg bliver svimmel af at kigge på den

                      Hvad sker der med trøjerne og farvevalgene i øjeblikket

                      Bare se landsholdet i helt sort eller helt rødt.... troede vi sang - "Vi er røde, vi er hvide..."...
                      Når nu førstetrøjen er rød og andentrøjen er hvid fungerer lige den del vel stadig meget godt?

                      On topic: synes egentlig den nye trøje er helt fin. Kan godt lide man prøver at integrere de blå-hvide striber i udetrøjen også, og så tror jeg lidt det er en trøje, der vinder ved at blive set live. Citatet er helt spot on.

                      Comment


                        Jeg synes den er fed! Har allerede bestilt til mig og sønnike :D

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Når nu førstetrøjen er rød og andentrøjen er hvid fungerer lige den del vel stadig meget godt?

                          On topic: synes egentlig den nye trøje er helt fin. Kan godt lide man prøver at integrere de blå-hvide striber i udetrøjen også, og så tror jeg lidt det er en trøje, der vinder ved at blive set live. Citatet er helt spot on.
                          Næææ... det synes jeg ikke, men er nok lidt for gammeldags (her taler jeg om landsholdet)

                          Må erkende at jeg på ingen måde kan se vores nye trøje repræsentere klubben, men derimod sender flashbacks til de glade "bolsjedrenge" dage i 80'erne

                          Comment


                            Jeg tror jeg skal se den live før jeg kan vurdere den. Jeg kan være lidt bekymret for ærmerne og farverne der. Men jeg var heller ikke rigtig fan af den orange trøje.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg synes den er fed! Har allerede bestilt til mig og sønnike :D
                              Den indeholder da ihvertfald de vigtigste elementer: striber, blå og hvid. Fint med mig at udebanetrøjen er lidt mere eksperimenterende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Jeg tror jeg skal se den live før jeg kan vurdere den. Jeg kan være lidt bekymret for ærmerne og farverne der. Men jeg var heller ikke rigtig fan af den orange trøje.
                                De kan da slet ikke sammenlignes. Den orange er skrækkelig. Den ligner en håndboldtrøje. Den her er lige en opgradering fra vores seneste udebanetrøje, som jeg også synes var rigtig fed.

                                Comment

                                Working...
                                X