Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så røg Inge André Olsen også... Der er styr på det oppe nordpå :)

    https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...olsen-stopper/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
      Så røg Inge André Olsen også... Der er styr på det oppe nordpå :)

      https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...olsen-stopper/
      Der er sgu gang i den deroppe. Jeg er ikke misundelig.

      Jeg har ikke nok indsigt til at vurdere, hvordan Inge har gjort det, men det er vel aldrig et godt tegn, når en klub fyrer træner OG sportschef.

      Min umiddelbare tanke var faktisk, at han har hentet nogle ok spillere til klubben. Men der er selvfølgelig mere i det end transfers.

      Spændende at se om Hamrén kan få styr på det sportslige til mødet mod os.

      ...eller om Alm kan...

      Comment


        Dejligt med et nordjysk galehus

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Dejligt med et nordjysk galehus
          Kunne faktisk bedre lide da det var agf, eller især Brøndby. Synes AaB er mere sympatiske, på en eller anden måde.

          Men selvfølgelig, alt der får os til at ligne en veldrevet klub er da velkomment

          Comment


            Det er ved at være et galehus deroppe.

            Jeg tror ikke på det Hamrén projekt de skal have kørende, hvis man synes Alm er for svensk og for defensiv så er Hamrén jo legemliggørelsen af et Karl-Gustav gevær.

            ​​​​​Det giver selvfølgelig mening i forhold til at de skal have stoppet blødningen, det tror jeg bare ikke på at de kommer til, jeg kan ikke se at de har hverken den defensive kapacitet eller organisation, jeg tror de rykker ned, deres trup stikker i øst og vest.

            Stig Inge, har jo fejlet, det er alt for voldsomt at geare sig selv til at skulle sælge for 30 mill om året og så være tvunget til at sælge Ross efter vinduet er lukket.

            Jeg er dog stadig vild med Lars Kramer, hvis Aab rykker ned og Mihajlo fortsætter sine takter og ryger for 25 mill, så må Kramer gerne hentes ind som erstatningen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Det er ved at være et galehus deroppe.

              Jeg tror ikke på det Hamrén projekt de skal have kørende, hvis man synes Alm er for svensk og for defensiv så er Hamrén jo legemliggørelsen af et Karl-Gustav gevær.

              ​​​​​Det giver selvfølgelig mening i forhold til at de skal have stoppet blødningen, det tror jeg bare ikke på at de kommer til, jeg kan ikke se at de har hverken den defensive kapacitet eller organisation, jeg tror de rykker ned, deres trup stikker i øst og vest.

              Stig Inge, har jo fejlet, det er alt for voldsomt at geare sig selv til at skulle sælge for 30 mill om året og så være tvunget til at sælge Ross efter vinduet er lukket.

              Jeg er dog stadig vild med Lars Kramer, hvis Aab rykker ned og Mihajlo fortsætter sine takter og ryger for 25 mill, så må Kramer gerne hentes ind som erstatningen.
              Ved sæsonstart havde jeg godt nok ikke troet mere på en AaB-nedrykning end en OB-nedrykning. Det føler jeg mig tilgengæld rimelig overbevist om er mere sandsynligt nu Tror desuden det er en dårlig beslutning at hente Hamrén ind igen. Gamle koryfæer skal man bare lade ligge. Se bare evt. Troels og Hemme

              Comment


                Det er vildt så mange klubber, som leder efter nye ejere/investorer... nu også AAB !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Ved sæsonstart havde jeg godt nok ikke troet mere på en AaB-nedrykning end en OB-nedrykning. Det føler jeg mig tilgengæld rimelig overbevist om er mere sandsynligt nu Tror desuden det er en dårlig beslutning at hente Hamrén ind igen. Gamle koryfæer skal man bare lade ligge. Se bare evt. Troels og Hemme
                  Ja jeg havde heller ikke set den, men jeg havde så heller ikke set at de fyrede Lars Friis.

                  Friis spiller jo sin 433, det har de jo ikke truppen til, så har de hentet Kramer, Souza og Bakiz ind men skal nu over og spille Hamrens 451 system, det så forfærdeligt ud i Aarhus.

                  Pallesen spillede inde centralt og det gjorde han ikke særlig godt og deres målmand var også lige let for venlig med at give returbolde.

                  Hamrén har jo ikke trænet et ordentligt klubhold i meget lang tid og superligaen har altså rykket sig siden sidst han var her. Det ser besværligt ud det projekt der.

                  https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...55/video.shtml

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Det er vildt så mange klubber, som leder efter nye ejere/investorer... nu også AAB !
                    Det bliver dyrere at spille fodbold, det er spændende tider.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Det bliver dyrere at spille fodbold, det er spændende tider.
                      Thjaaa.... normalt er jeg ikke tilhænger af ting fra amerikanske sportsgrene, men lige nøjagtig deres lønloft/-struktur er jeg stor tilhænger af

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Thjaaa.... normalt er jeg ikke tilhænger af ting fra amerikanske sportsgrene, men lige nøjagtig deres lønloft/-struktur er jeg stor tilhænger af
                        Enig. Ihvertfald noget i den stil så man kommer tilbage til kultur, taktik og indstilling i forhold til mesterskaber.

                        Desværre så er der ikke udsigt til noget af det. Jeg er dog ikke på modstander holdet af flerklubsejere, jeg kan godt lide at det lidt fjerner pengenes betydning fra sporten, det gør også noget ved agentverdenen og transferudgifterne.

                        ​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Dejligt med et nordjysk galehus
                          Ja, så længe det er ikke i Ådalen så er galehusmentaliteten meget velkommen i Superligaen:

                          Men hvis der er nogen der går og tror
                          at det er her at tosserne bor
                          så ka de godt tro om igen.. og kigge andre steder.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Ja jeg havde heller ikke set den, men jeg havde så heller ikke set at de fyrede Lars Friis.

                            Friis spiller jo sin 433, det har de jo ikke truppen til, så har de hentet Kramer, Souza og Bakiz ind men skal nu over og spille Hamrens 451 system, det så forfærdeligt ud i Aarhus.

                            Pallesen spillede inde centralt og det gjorde han ikke særlig godt og deres målmand var også lige let for venlig med at give returbolde.

                            Hamrén har jo ikke trænet et ordentligt klubhold i meget lang tid og superligaen har altså rykket sig siden sidst han var her. Det ser besværligt ud det projekt der.

                            https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...55/video.shtml
                            Jeg tror nok Hamrén skal få et eller andet til at fungere ala Ove P gjorde for os for år tilbage, så de redder sig. Ove P lagde også ud med forfærdeligt spil og to nederlag da han overtog en syg patient, men så kom det stille og roligt.
                            det værste de har gjort for sig selv er at de hentede Stig Inge, som troede han kom til et af Skandinaviens største klubber og har ageret for nonchalant i trænerrekrutteringen efter Cifuentes skred. Han har troet det var piece of cake at få Thomasberg eller Friis til fra de to øvrige jyske "småklubber". Han virkede ikke som en mand der troede på de altså også havde gang i et ambitiøst projekt, som de ville gå langt for at han ikke skulle ødelægge.
                            Det har været klodset ligesom hans transfervindue, hvor det forsvar, der grundlagde deres fine grundspil i efteråret 21, er skilt fra alle vinde og erstattet af lunkent til decideret koldt vand.

                            dårlig ledelse afspejler sig i resultaterne og det rammer Aab nu. De skal være lykkelige for de har fået en kapacitet som Hamren til at samle stumperne. Jeg er ikke totalt overbevist om han lykkedes, men jeg kan ikke se en bedre mand til at skulle løse den kæmpe opgave han får derovre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg tror nok Hamrén skal få et eller andet til at fungere ala Ove P gjorde for os for år tilbage, så de redder sig. Ove P lagde også ud med forfærdeligt spil og to nederlag da han overtog en syg patient, men så kom det stille og roligt.
                              det værste de har gjort for sig selv er at de hentede Stig Inge, som troede han kom til et af Skandinaviens største klubber og har ageret for nonchalant i trænerrekrutteringen efter Cifuentes skred. Han har troet det var piece of cake at få Thomasberg eller Friis til fra de to øvrige jyske "småklubber". Han virkede ikke som en mand der troede på de altså også havde gang i et ambitiøst projekt, som de ville gå langt for at han ikke skulle ødelægge.
                              Det har været klodset ligesom hans transfervindue, hvor det forsvar, der grundlagde deres fine grundspil i efteråret 21, er skilt fra alle vinde og erstattet af lunkent til decideret koldt vand.

                              dårlig ledelse afspejler sig i resultaterne og det rammer Aab nu. De skal være lykkelige for de har fået en kapacitet som Hamren til at samle stumperne. Jeg er ikke totalt overbevist om han lykkedes, men jeg kan ikke se en bedre mand til at skulle løse den kæmpe opgave han får derovre.
                              Jeg er uenig, jeg tror ikke på Hamrén kommer til at redde det der, jeg er ikke sikker på at han kan følge med i udviklingen i fodbold især når han ikke har leveret noget i 10 år.

                              Det der taler for Aab er at de har spillere med individuel kvalitet og også nogen gode nogen af slagsen, men det fungerede heller ikke for Vejle sidste år.

                              Stig Inge var ikke godt hentet ind, men det er selve det at ville sælge for 30 mill om året der ikke har trir med virkeligheden i Aab, Cifuentes var selvfølgelig en rigtig god træner men han ville jo videre, jeg synes faktisk Lars Friis også er udmærket og der var fremskridt at spore i spillet i Aab. Men det bliver jo svært når man sælger Ross fra og stiller med Pallesen, som er en skidt højreback, inde centralt.

                              Kramer er godt hentet ind, især til et 433 system, men de kan ikke og det er heller ikke realistisk at de skal kunne det, erstatte Thelander og med salget af Ross og en skade til Granli, så ser det tyndt ud, Kramer har heller ikke spillet i et halvt år efter at han ikke ville forlænge.

                              Jeg ved ikke om jeg vil kalde det nonchalant, jeg synes bare det er dårligt arbejde.

                              Comment


                                AGF med tocifret millionoverskud for fjerde år i træk, de har altså fået gang i forretningen i Aarhus: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...overskud-i-agf

                                Comment

                                Working...
                                X