Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Neestrup tror jeg er et godt valg. Tror mere problemet er PC og Kvist osv..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Enig. Neestrup er vel et af landets største trænertalenter. Spørgsmålet er om set-up'et omkring ham er godt nok, for ellers kan det lige pludselig godt være en udsat position for en forholdsvist urutineret træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han er et talent... ikke en toptræner (som jeg ellers forventede FCK ville ansætte). Han bør vel sætte set-uppet og ikke omvendt.
Det synes jeg kun er fedt, og mon ikke vi på et tidspunkt laver samme manøvre med FH.Last edited by Jungledyret; 20-09-2022, 15:16.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han er et talent... ikke en toptræner (som jeg ellers forventede FCK ville ansætte). Han bør vel sætte set-uppet og ikke omvendt.
Comment
-
Set-uppet er måske det forkerte ord. Tænkte på den sportslige ledelse og organisationsstrukturen. Primært PC og William Kvist, der ikke har ramt så voldsomt meget rigtigt indtil videre. Og ja, han er et talent - er det ikke også det, jeg skriver?
Lad os håbe det brænder helt sammen og de må et smut i 1 division.
Comment
-
Set-uppet er måske det forkerte ord. Tænkte på den sportslige ledelse og organisationsstrukturen. Primært PC og William Kvist, der ikke har ramt så voldsomt meget rigtigt indtil videre. Og ja, han er et talent - er det ikke også det, jeg skriver?
Undrer mig virkelig over, at WK er en del af deres bestyrelse
Comment
-
Silkeborg opjusterer: Forventer plus 90-100 mio.
https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...us-90-100-mio/
Comment
-
Mads Frøkjær giver sit bud på, hvorfor de seneste fem kampe har set så meget bedre ud end de første fem kampe.
Frøkjær: Har fået fjernet nogle af de usikre dumme fejl - OBstruktion
- Likes 3
Comment
Comment