Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har ingen direkte viden om forhandlinger med andre investorer andet end der tidligere har været mange henvendelser til NT. Men det er vel næppe breaking news.

    Det var Online der tidligere kom med nogle hentydninger
    Korrekt... men der er som sagt to til en tango

    Comment


      Så røg Thorup... Neestrup tager over

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
        Så røg Thorup... Neestrup tager over
        Mon ikke resultatet i Odense beseglede den skæbne. Neestrup må godt nok gerne være endnu et fejlskud, de ser lidt shaky ud.

        Comment


          Forventede de ville skrive med en udlænding med et pænt CV/international erfaring.... det her lugter af Peter og William panik !
          Last edited by Online; 20-09-2022, 13:15.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Mon ikke resultatet i Odense beseglede den skæbne. Neestrup må godt nok gerne være endnu et fejlskud, de ser lidt shaky ud.
            Tror nærmere det var i Herning mod deres nærmeste konkurrent

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror nærmere det var i Herning mod deres nærmeste konkurrent
              Måske. Jeg synes bare at Thorup i hans post-match interview lignede en der lige havde fået af vide at han var fyret og så nu hvor der er landsholdspause giver det jo mening.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                Så røg Thorup... Neestrup tager over
                Neestrup tror jeg er et godt valg. Tror mere problemet er PC og Kvist osv..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Neestrup tror jeg er et godt valg. Tror mere problemet er PC og Kvist osv..
                  Enig. Neestrup er vel et af landets største trænertalenter. Spørgsmålet er om set-up'et omkring ham er godt nok, for ellers kan det lige pludselig godt være en udsat position for en forholdsvist urutineret træner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Enig. Neestrup er vel et af landets største trænertalenter. Spørgsmålet er om set-up'et omkring ham er godt nok, for ellers kan det lige pludselig godt være en udsat position for en forholdsvist urutineret træner.
                    Han er et talent... ikke en toptræner (som jeg ellers forventede FCK ville ansætte). Han bør vel sætte set-uppet og ikke omvendt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Han er et talent... ikke en toptræner (som jeg ellers forventede FCK ville ansætte). Han bør vel sætte set-uppet og ikke omvendt.
                      Det er den vej, fodbolden går. De unge talenter får chancen - også på trænersiden.

                      Det synes jeg kun er fedt, og mon ikke vi på et tidspunkt laver samme manøvre med FH.
                      Last edited by Jungledyret; 20-09-2022, 15:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Han er et talent... ikke en toptræner (som jeg ellers forventede FCK ville ansætte). Han bør vel sætte set-uppet og ikke omvendt.
                        Set-uppet er måske det forkerte ord. Tænkte på den sportslige ledelse og organisationsstrukturen. Primært PC og William Kvist, der ikke har ramt så voldsomt meget rigtigt indtil videre. Og ja, han er et talent - er det ikke også det, jeg skriver?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Set-uppet er måske det forkerte ord. Tænkte på den sportslige ledelse og organisationsstrukturen. Primært PC og William Kvist, der ikke har ramt så voldsomt meget rigtigt indtil videre. Og ja, han er et talent - er det ikke også det, jeg skriver?
                          Jeg tror altså også at vi skal være glade for at det er PC der sidder på posten derinde, han er godt nok elendig på transfermarkedet.

                          ​​​​​Lad os håbe det brænder helt sammen og de må et smut i 1 division.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Set-uppet er måske det forkerte ord. Tænkte på den sportslige ledelse og organisationsstrukturen. Primært PC og William Kvist, der ikke har ramt så voldsomt meget rigtigt indtil videre. Og ja, han er et talent - er det ikke også det, jeg skriver?
                            Okay, vi er enige

                            Undrer mig virkelig over, at WK er en del af deres bestyrelse

                            Comment


                              Silkeborg opjusterer: Forventer plus 90-100 mio.


                              https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...us-90-100-mio/

                              Comment


                                Mads Frøkjær giver sit bud på, hvorfor de seneste fem kampe har set så meget bedre ud end de første fem kampe.

                                Frøkjær: Har fået fjernet nogle af de usikre dumme fejl - OBstruktion

                                Comment

                                Working...
                                X