Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægBenham måske på vej ud af FCM: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...alg-af-klubben
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg tænkte det godt, dog har Rasmus og Co, været interesseret i Lyngby.
Det er interessant hvilke konsekvenser det vil få hvis FCM bytter Brentford ud med Southampton og Göztepe.
FCM er en pæn sikker investering med et spændende akademi (som RA selv er en af arkitekterne bag), men dyr...
Spørgsmålet er om man satser på en rugeklub eller en som ofte deltager i Europa ? !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Lyngby er et kæmpe sats med fin ungdomsafdeling, men billig...
FCM er en pæn sikker investering med et spændende akademi (som RA selv er en af arkitekterne bag), men dyr...
Spørgsmålet er om man satser på en rugeklub eller en som ofte deltager i Europa ? !
Comment
-
A point med FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.Last edited by andlox; 18-09-2022, 21:03."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægA point ned FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægA point med FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.
Comment
Comment