Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    :-O

    ​​​​Er Aab ved at tage titlen som dårligst ledede klub?
    Nok ikke helt, men det er godt nok gået hurtigt med at købe dyrt internationalt, i stedet for at satse på egne talenter, som de ellers havde ret stor succés med - især økonomisk, men også OK sportsligt. Nu ville de så satse lidt større, og det har indtil videre primært været dyrt. 30 mio lyder voldsomt; det er vel kun FCN, FCM og FCK, der rigtigt kan satse på det. Og det er så også kun fordi priserne er vanvittige generelt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

      Nok ikke helt, men det er godt nok gået hurtigt med at købe dyrt internationalt, i stedet for at satse på egne talenter, som de ellers havde ret stor succés med - især økonomisk, men også OK sportsligt. Nu ville de så satse lidt større, og det har indtil videre primært været dyrt. 30 mio lyder voldsomt; det er vel kun FCN, FCM og FCK, der rigtigt kan satse på det. Og det er så også kun fordi priserne er vanvittige generelt.
      Jeg tænker at hvis AGF og Brøndby ikke har det som mål, så er det lidt svært og se hvordan Aab skal kunne det.


      ​​​

      Comment


        Aab fyrer Friis

        Comment


          Og så fyrede Aab Lars Friis:

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rer-lars-friis

          ​​​​​​

          Comment


            Den fyring giver ingen mening, jeg havde troet det var Thorup der røg først. Der er altså lidt galehus vibes over Aab for tiden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Aab fyrer Friis
              ... og ansætter Erik Hamren ! Tror faktisk det (desværre) vil løfte dem.

              Comment


                [QUOTE=Online;n308095]

                ... og ansætter Erik Hamren ! Tror faktisk det (desværre) vil løfte dem.[/QUOTE

                ​​​​​​Det tror jeg faktisk ikke, det ligner galehus, hvor mange kampe fik Friis?

                ​​​Jeg ville være mere bekymret hvis de havde hentet Cifuentes tilbage.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Den fyring giver ingen mening, jeg havde troet det var Thorup der røg først. Der er altså lidt galehus vibes over Aab for tiden.
                  Enig. Men et skidt resultat mere i ligaen, så er Thorup også fortid er mit bud

                  Comment


                    Uuh, så kan vi da vidst strege AaB fra bundstriden. Fuck også.
                    Dermed sagt, Hamrén er sgu en stærk signing for dem, og jeg regner med han formår at løfte dem ret hurtigt.
                    F.eks. til kampen mod os, som vi så med midtjylland, da de fyrede Bo H.

                    Men kort snor til Friis alligevel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Uuh, så kan vi da vidst strege AaB fra bundstriden. Fuck også.
                      Dermed sagt, Hamrén er sgu en stærk signing for dem, og jeg regner med han formår at løfte dem ret hurtigt.
                      F.eks. til kampen mod os, som vi så med midtjylland, da de fyrede Bo H.

                      Men kort snor til Friis alligevel.
                      Enig, tror også Hamrén vil føre AaB sikkert væk fra nedrykningspladserne og hvis den holder stik så er det Horsens og Lyngby vi skal slås med omkring nedrykning. Jeg føler mig på ingen måde tryg på trods af vores seneste sejr over FCK. Vores pointsnit under Alm er 100% en nedrykker værdig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Uuh, så kan vi da vidst strege AaB fra bundstriden. Fuck også.
                        Dermed sagt, Hamrén er sgu en stærk signing for dem, og jeg regner med han formår at løfte dem ret hurtigt.
                        F.eks. til kampen mod os, som vi så med midtjylland, da de fyrede Bo H.

                        Men kort snor til Friis alligevel.
                        Hamrén - jeg troede, det var en joke først. Et nostalgisk navn - men han har også været længe væk fra klubfodbold. Der er sket meget med i denne verden siden sidst.

                        Det kan gå begge veje, tænker jeg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Hamrén - jeg troede, det var en joke først. Et nostalgisk navn - men han har også været længe væk fra klubfodbold. Der er sket meget med i denne verden siden sidst.

                          Det kan gå begge veje, tænker jeg.
                          Han har været væk fra fodbold i to år.... vi har ikke rykket os en meter på 10 år.... så så meget sker der vist heller ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Hamrén - jeg troede, det var en joke først. Et nostalgisk navn - men han har også været længe væk fra klubfodbold. Der er sket meget med i denne verden siden sidst.

                            Det kan gå begge veje, tænker jeg.
                            Synes godt nok også det er et sats.

                            Meritterne kan man ikke tage fra ham, men det er jo 12 år siden han sidst har været klubtræner med undtagelse af det der sydafrikanske eventyr han åbenbart har været på. Det er mange år han ikke har haft fingrene i bolledejen og det er også så længe siden at han jo ikke bare træder ind i Aab som en helgen. De har jo fået skiftet ud i både organisation og spillertrup op til flere gange siden han forlod klubben, så han skal være på tæerne og være up to date på det hele, og det ville jeg da være alvorligt i tvivl om med sådan en mand her, der senest han for alvor var i ilden var for et Islandsk landshold, jeg vil mene står for noget helt andet end det Aab har en strategi for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Synes godt nok også det er et sats.

                              Meritterne kan man ikke tage fra ham, men det er jo 12 år siden han sidst har været klubtræner med undtagelse af det der sydafrikanske eventyr han åbenbart har været på. Det er mange år han ikke har haft fingrene i bolledejen og det er også så længe siden at han jo ikke bare træder ind i Aab som en helgen. De har jo fået skiftet ud i både organisation og spillertrup op til flere gange siden han forlod klubben, så han skal være på tæerne og være up to date på det hele, og det ville jeg da være alvorligt i tvivl om med sådan en mand her, der senest han for alvor var i ilden var for et Islandsk landshold, jeg vil mene står for noget helt andet end det Aab har en strategi for.
                              jeg er enig her .. vi har selv skiftet et utal af trænere med det formål at få truppen til st præstere bedre og det er jo kun i et tilfælde gået nogenlunde acceptabelt

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Han har været væk fra fodbold i to år.... vi har ikke rykket os en meter på 10 år.... så så meget sker der vist heller ikke
                                Han har ikke været klubtræner siden 2010, og han er 65 år. Som skrevet - det kan gå begge veje.

                                Jf. https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...iden-aab-guld/

                                Comment

                                Working...
                                X