Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Nok ikke helt, men det er godt nok gået hurtigt med at købe dyrt internationalt, i stedet for at satse på egne talenter, som de ellers havde ret stor succés med - især økonomisk, men også OK sportsligt. Nu ville de så satse lidt større, og det har indtil videre primært været dyrt. 30 mio lyder voldsomt; det er vel kun FCN, FCM og FCK, der rigtigt kan satse på det. Og det er så også kun fordi priserne er vanvittige generelt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægUuh, så kan vi da vidst strege AaB fra bundstriden. Fuck også.
Dermed sagt, Hamrén er sgu en stærk signing for dem, og jeg regner med han formår at løfte dem ret hurtigt.
F.eks. til kampen mod os, som vi så med midtjylland, da de fyrede Bo H.
Men kort snor til Friis alligevel.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægUuh, så kan vi da vidst strege AaB fra bundstriden. Fuck også.
Dermed sagt, Hamrén er sgu en stærk signing for dem, og jeg regner med han formår at løfte dem ret hurtigt.
F.eks. til kampen mod os, som vi så med midtjylland, da de fyrede Bo H.
Men kort snor til Friis alligevel.
Det kan gå begge veje, tænker jeg.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hamrén - jeg troede, det var en joke først. Et nostalgisk navn - men han har også været længe væk fra klubfodbold. Der er sket meget med i denne verden siden sidst.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hamrén - jeg troede, det var en joke først. Et nostalgisk navn - men han har også været længe væk fra klubfodbold. Der er sket meget med i denne verden siden sidst.
Meritterne kan man ikke tage fra ham, men det er jo 12 år siden han sidst har været klubtræner med undtagelse af det der sydafrikanske eventyr han åbenbart har været på. Det er mange år han ikke har haft fingrene i bolledejen og det er også så længe siden at han jo ikke bare træder ind i Aab som en helgen. De har jo fået skiftet ud i både organisation og spillertrup op til flere gange siden han forlod klubben, så han skal være på tæerne og være up to date på det hele, og det ville jeg da være alvorligt i tvivl om med sådan en mand her, der senest han for alvor var i ilden var for et Islandsk landshold, jeg vil mene står for noget helt andet end det Aab har en strategi for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Synes godt nok også det er et sats.
Meritterne kan man ikke tage fra ham, men det er jo 12 år siden han sidst har været klubtræner med undtagelse af det der sydafrikanske eventyr han åbenbart har været på. Det er mange år han ikke har haft fingrene i bolledejen og det er også så længe siden at han jo ikke bare træder ind i Aab som en helgen. De har jo fået skiftet ud i både organisation og spillertrup op til flere gange siden han forlod klubben, så han skal være på tæerne og være up to date på det hele, og det ville jeg da være alvorligt i tvivl om med sådan en mand her, der senest han for alvor var i ilden var for et Islandsk landshold, jeg vil mene står for noget helt andet end det Aab har en strategi for.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han har været væk fra fodbold i to år.... vi har ikke rykket os en meter på 10 år.... så så meget sker der vist heller ikke
Jf. https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...iden-aab-guld/
Comment
Comment