Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægFas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Bielsa og hans dødsløb i Odense, ville i hvert fald være forfriskende
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Kunne ikke være mere enig. Vi hænger fast i de samme mønstre og de samme roterende trænere, der ikke kan finde ro nogen steder. Lad friske øjne fra udlandet kigge på vores trup og lad alle de gamle favoritværdigheder (JS I am looking at you), falde. Lad os spille på en kreativ og inspireret måde, og ikke den samme gamle trætte sang om, at 1 point er godt, og 3 er bedre, hvis lejligheden byder sig. Giv mig en træner som tør nogle ting.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHa ha ha Tingager koster 2 mål i første halvleg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Min teori om Bo er, at han i en periode fra han overtager holdet, er en stærk motivation. Virkelig god til at få folk med.
Men på et tidspunkt, bliver en trup lidt mættet af at høre på Bo råbe højt.
Og til den tid skal det taktiske så være på plads. Og her tror jeg Bos udfordringer skal findes.
Hvilken type bold forestiller du dig Bo ville diske op med i OB -
Defensivt, dødbolds-bold som i Horsens, som han lykkedes med,
Eller det mere kreative, boldbesiddende som i fcm, som han slet ikke lykkedes med?
Hvis Bo kommer til OB så vil han 100% sikkert starte med at få styr på vores defensive balance på holdet og jeg er ikke et sekund i tvivl om at han vil komme frem til at vejen til succes (overlevelse) for OB lige nu er en solid base og så med fuld fokus på omstillingsspil efter koordineret pres og genpres. Bo er god til at organisere sine hold og det har han altid været.
Hvis Bjørn W. kan lokke Bo Henriksen til OB så vil det være et kæmpe scoop, men jeg tror faktisk Bo har større ambitioner end det OB kan tilbyde. Men han vil i mine øjne være den perfekte træner til at genrejse klubben i den stil akademiet også kører på både i udtryk og spillemæssigt.Last edited by OleKBH; 06-09-2022, 06:52.
- Likes 3
Comment
Comment