Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Enig. Jeg synes vi skal fortsætte det internationale snit vi har fået med Bjørn, også forsøge os med endnu en udlænding. Gerne en meget erfaren herre med erfaring fra evt. Tyskland, England eller lignende.
    Kunne ikke være mere enig. Vi hænger fast i de samme mønstre og de samme roterende trænere, der ikke kan finde ro nogen steder. Lad friske øjne fra udlandet kigge på vores trup og lad alle de gamle favoritværdigheder (JS I am looking at you), falde. Lad os spille på en kreativ og inspireret måde, og ikke den samme gamle trætte sang om, at 1 point er godt, og 3 er bedre, hvis lejligheden byder sig. Giv mig en træner som tør nogle ting.
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Lidt inspiration

      https://www.transfermarkt.com/traine...iner/statistik

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Nøøøj, hvor er der meget lækkert derude.
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Bielsa og hans dødsløb i Odense, ville i hvert fald være forfriskende

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Bielsa og hans dødsløb i Odense, ville i hvert fald være forfriskende
            Han har det jo med at vælge klubber med stolte traditioner, genrejse og genoplive stagnerende klubber (Leeds, Marseille), forvandle middelmådige spillere til toptrænede maskiner, og foretrækker klubber som ingen betydelige lokalrivaler har (som os), så han kan forene byen om klubben, som han gjorde i England…man har vel lov til at drømme

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

              Kunne ikke være mere enig. Vi hænger fast i de samme mønstre og de samme roterende trænere, der ikke kan finde ro nogen steder. Lad friske øjne fra udlandet kigge på vores trup og lad alle de gamle favoritværdigheder (JS I am looking at you), falde. Lad os spille på en kreativ og inspireret måde, og ikke den samme gamle trætte sang om, at 1 point er godt, og 3 er bedre, hvis lejligheden byder sig. Giv mig en træner som tør nogle ting.
              Gerne en Bruce Rioch-type

              Comment


                Ha ha ha Tingager koster 2 mål i første halvleg
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ha ha ha Tingager koster 2 mål i første halvleg
                  De laver lige en OB og spiller for næsten fulde huse og levere en jammerlig præstation. Hatten af for FCN, men det er også nogle store fejl Tingager får rodet sig ud i. Det lignede næsten de havde hentet KL

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Min teori om Bo er, at han i en periode fra han overtager holdet, er en stærk motivation. Virkelig god til at få folk med.
                    Men på et tidspunkt, bliver en trup lidt mættet af at høre på Bo råbe højt.

                    Og til den tid skal det taktiske så være på plads. Og her tror jeg Bos udfordringer skal findes.

                    Hvilken type bold forestiller du dig Bo ville diske op med i OB -
                    Defensivt, dødbolds-bold som i Horsens, som han lykkedes med,

                    Eller det mere kreative, boldbesiddende som i fcm, som han slet ikke lykkedes med
                    ?
                    Bo Henriksen er en intelligent mand og pragmatisk og dygtig fodboldtræner. Han er uden tvivl ekstremt dygtig til at motivere sine spillere og alle omkring sig. Han kommer med energi og glæde og samtidig er han ekstremt dygtig til at analysere sit eget holds styrker og svagheder og arbejde ud fra det. Han er dygtig til at organisere sine hold og i Horsens er det rigtigt at han den første tid havde meget fokus på dødbolde, energi og power. Det drejede sig om at udnytte holdets styrker på netop det punkt (power, dødbolde, bryde modstandernes rytme). Men hans sidste år i Horsens, inden han selv valgte at søge videre, var Horsens faktisk helt vildt gode på bolden og havde så vidt jeg husker mere boldbesiddelse end modstanderne i de fleste kampe.
                    Hvis Bo kommer til OB så vil han 100% sikkert starte med at få styr på vores defensive balance på holdet og jeg er ikke et sekund i tvivl om at han vil komme frem til at vejen til succes (overlevelse) for OB lige nu er en solid base og så med fuld fokus på omstillingsspil efter koordineret pres og genpres. Bo er god til at organisere sine hold og det har han altid været.
                    Hvis Bjørn W. kan lokke Bo Henriksen til OB så vil det være et kæmpe scoop, men jeg tror faktisk Bo har større ambitioner end det OB kan tilbyde. Men han vil i mine øjne være den perfekte træner til at genrejse klubben i den stil akademiet også kører på både i udtryk og spillemæssigt.
                    Last edited by OleKBH; 06-09-2022, 06:52.

                    Comment


                      Dortmundt viser at FuCK er et hild af kegler. Dem kan vi slå

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Dortmundt viser at FuCK er et hild af kegler. Dem kan vi slå
                        Ja da. Vi skal bare ramme samme fart i spillet som Dortmund, så ser fck sårbare ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Ja da. Vi skal bare ramme samme fart i spillet som Dortmund, så ser fck sårbare ud
                          Og øve angrebsmønstre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                            Og øve angrebsmønstre
                            Som i at træne angrebsspillet?

                            Aarh, det er for kontroversielt for mig. Vores offensive spillere er så sublime, så det finder de nok ud af.. (i/a)

                            Comment


                              Ja ikke mindst når Sabbi er klar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                                Og øve angrebsmønstre
                                Hvad er det for noget? Hvad er der nu i vejen med at stille i en 7-2-1, losse væk og håbe på det bedste?

                                Comment

                                Working...
                                X