Oprindeligt indsendt af Phob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Last edited by manner; 05-06-2022, 12:23.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg forstår ikke helt hvorfor du ikke har fidus til Okosun på 6er positionen. Han har leveret flot både teknisk og fysisk i mange kampe. Hans hovedstød er jo ikke farlige når han sjældent når/kommer op i modstanderens felt. Modstandernes hjørnespark vil ofte være lidt pressede når vi har ham til at forsvare HCs mål. Hvor mange kampe skal han spille på det niveau før du har fidus til ham? Jeg tror dog at hvis Aron kan finde det niveau han havde før skaden vil han blive prioriteret sammen med Tverskov, men vi se får hvad der sker i opstarten.
Aron, ham har jeg stor fidus til, og sammen med Tverskov har vi de to seksere, vi skal bruge. Vi bliver dog nødt til at købe en tredje som alternativ ifb med karantæner og skader.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
Vedrørende Okusun: Det er som om han ikke helt er klar over, hvor stor han er. Han ufatteligt let at kyse fysisk, selv når meget mindre spillere går på kroppen af ham, falder han let. Desuden er han alt for langsom. Jeg husker, at jeg ikke brød mig om at spille mod ham, da han var i Horsens - men han var dog aldrig kampafgørende, og det har han heller ikke været for OB.
Aron, ham har jeg stor fidus til, og sammen med Tverskov har vi de to seksere, vi skal bruge. Vi bliver dog nødt til at købe en tredje som alternativ ifb med karantæner og skader.
Jeg havde dømt ham helt ude, men jeg synes, han har gjort min og andres kritik i hvert fald i nogen grad til skamme.
Han er en fin spiller at have i den samlede 6er-kabale. Sikkert ikke som fast starter, men mindre kan også gøre det.
Jeg ville ønske, vi blev bedre til at udbytte ham på dødbolde, når han er med. Synes, vi er helt forfærdeligt dårlige til den del af spillet. Særligt de korte hjørnespark - gys!
- Likes 2
Comment
-
Khemdee og Michelson fik igen fuld spilletid i en 3-0 sejr for Thailand U23. Michelson lavede en assist.
Håber meget på et Khemdee salg. Han vil rigtig gerne afsted og vi kunne godt bruge pengene.
Fatter stadig ikke vi sagde nej til 6 mill for ham… Men får vi mere her til sommer må man jo bare æde sine ord
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg kan højst delvis være med på kritikken af Okosun. Jeg synes bestemt, han bidrager med stor fysik. Han er langsom, men det kunne være meget værre, størrelsen in mente. Måske han kunne være endnu mere dominerende, dét kan jeg da godt være med på.
Jeg havde dømt ham helt ude, men jeg synes, han har gjort min og andres kritik i hvert fald i nogen grad til skamme.
Han er en fin spiller at have i den samlede 6er-kabale. Sikkert ikke som fast starter, men mindre kan også gøre det.
Jeg ville ønske, vi blev bedre til at udbytte ham på dødbolde, når han er med. Synes, vi er helt forfærdeligt dårlige til den del af spillet. Særligt de korte hjørnespark - gys!
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg kan højst delvis være med på kritikken af Okosun. Jeg synes bestemt, han bidrager med stor fysik. Han er langsom, men det kunne være meget værre, størrelsen in mente. Måske han kunne være endnu mere dominerende, dét kan jeg da godt være med på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
Vedrørende Okusun: Det er som om han ikke helt er klar over, hvor stor han er. Han ufatteligt let at kyse fysisk, selv når meget mindre spillere går på kroppen af ham, falder han let. Desuden er han alt for langsom. Jeg husker, at jeg ikke brød mig om at spille mod ham, da han var i Horsens - men han var dog aldrig kampafgørende, og det har han heller ikke været for OB.
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHehe .. jeg tror Okosun var 1,98 m. allerede da han blev født så jeg tror nu nok han ved hvor stor han er Jeg har desværre ikke kunne finde noget statistik på hvor mange hovedspilsdueller han vinder, men erindre fra en SFÅ at det det er et exorbitant antal. I ACH var han mere 8er, og naturligt mere med i modstandernes felt af den grund. Hos os er han en del af en 6er duo som også af naturlige årsager betyder han har et meget lavere udgangspunkt på banen.
jeg kan sgu meget godt lide Okosun. Med Tverskov ved siden af sig har han midtbanespilleren med visionerne i spillet og så har alle som spiller fremadrettet og med relativt høj preslinje brug for en mand foran forsvaret som dækker et stort område og erobre mange bolde. Det gør Okosun rigtig godt og når han samtidig særligt på defensive dødbolde fuldstændig ejer feltet, så mangler vi bare han også får lavet et par kasser. En mand med sådan en spidskompetence på låget skal score minimum 5 mål på en sæson, hvis han vel at mærke spiller fast.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg kan heller ikke finde skriftligt belæg for det nogen steder, men jeg mener en kommentator i sidste suppekamp imod Vejle nævnte at vi ikke havde lukket et mål ind på standarder i sæsonen med okosun på banen. Det er bemærkelsesværdigt til trods for han godt nok nærmest ikke spillede i efteråret.
jeg kan sgu meget godt lide Okosun. Med Tverskov ved siden af sig har han midtbanespilleren med visionerne i spillet og så har alle som spiller fremadrettet og med relativt høj preslinje brug for en mand foran forsvaret som dækker et stort område og erobre mange bolde. Det gør Okosun rigtig godt og når han samtidig særligt på defensive dødbolde fuldstændig ejer feltet, så mangler vi bare han også får lavet et par kasser. En mand med sådan en spidskompetence på låget skal score minimum 5 mål på en sæson, hvis han vel at mærke spiller fast.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa det er lidt mærkeligt at det ikke forsøges at bruge det mere offensivt, men det er sikkert AAs beslutning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa det er lidt mærkeligt at det ikke forsøges at bruge det mere offensivt, men det er sikkert AAs beslutning
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægVi har en meget talentfuld spiller på U-17 landsholdet, Elias H. Jeg tror desværre ikke der er forlænget kontrakt med ham, men altså andre hold kan godt benytte unge talenter, så skal han ikke snart tælles med som en mulighed. Med kontrakt selvfølgelig.
Så hvem ved hvad der kommer til at ske. OB har bestemt muligheder for et forsat samarbejde, så lad os se tiden an
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoel King ikke med i dagens trup for Australien. Så enten er han skadet eller frasorteret
Hepper stadig på Australien og håber de kommer til VM. Penge i kassen og OB spillere i Danmarks pulje vil kun gøre det mere interessant for mig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment