Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBs trøje har været den flotteste hvert år siden vi fik Albani tilbage som sponsor.
    ​​​​​​
    Den grimmeste af de der er med lethed Randers, er det batik?

    Det er en helt utrolig dårlig ide og spille i gult, så vælg dog orange så man kan sætte det sammen med blå, det er iøvrigt mit udkast til redisgnet af det svenske flag, byt gul ud med orange, hvis der er nogen der lige gider og køre det forbi BW og Alm.
    ​​​​​​

    Comment


      Enig i at Randers er grimmest. Tænker hver gang de spiller hjemme at det må være smertefuld at se sit mandskab i så gyselig en kollektion. Fed sejr til os i øvrigt, lufter gladeligt den nye trøje på kampdag i København

      Comment


        Ha ha ha , Herning keeperen har smørhandskerne på i dag.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ha ha ha , Herning keeperen har smørhandskerne på i dag.
          Men for fa’en hvis AAB tager 3 point den kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
            Men for fa’en hvis AAB tager 3 point den kamp.
            Ja det betyder at vi må se at tage os sammen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Ja vi ligger til første division

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Ja vi ligger til første division
                Og uden at genere holdene i første division, så passer vores spil nok også bedst ind der

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
                  Men for fa’en hvis AAB tager 3 point den kamp.
                  Det er ikke AaB vi kommer til at kæmpe mod. De har et bedre hold end os og Lukas kommer stille i form.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                    Og uden at genere holdene i første division, så passer vores spil nok også bedst ind der
                    Bortset fra at de hold jeg har set i 1.division synes at spille efter en plan

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...-ikke-ret-god/

                      Ja tak til Bo.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Bashkim har jo ret i manglende relationer og plan.

                        Denne sæson er allerede tabt på gulvet!

                        En sæson hvor guldet atter er billigt til salg!

                        SUK!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Nej tak til Bo.

                          Han har været god i Brønshøj og Horsens. Og det i en periode.
                          Det så skidt ud i midtjylland.

                          Vi er ikke er storklub, men vi er en stor klub. Organisatorisk, fanskare mv.
                          Det er ikke i det set-up Bo shiner.

                          Tror desuden Bo og Niller er helt enige om, at Bo ikke skikktil OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Nej tak til Bo.

                            Han har været god i Brønshøj og Horsens. Og det i en periode.
                            Det så skidt ud i midtjylland.

                            Vi er ikke er storklub, men vi er en stor klub. Organisatorisk, fanskare mv.
                            Det er ikke i det set-up Bo shiner.

                            Tror desuden Bo og Niller er helt enige om, at Bo ikke skikktil OB.
                            Uenig.
                            BO i OB vil være fremragende. Men nej jeg tror heller ikke Niels Thorborg tør gå den vej, da Bo jo ikke vil være en lalleglad nikkedukke som ikke vil have en holdning til trupsammensætning mm..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Uenig.
                              BO i OB vil være fremragende. Men nej jeg tror heller ikke Niels Thorborg tør gå den vej, da Bo jo ikke vil være en lalleglad nikkedukke som ikke vil have en holdning til trupsammensætning mm..
                              Min teori om Bo er, at han i en periode fra han overtager holdet, er en stærk motivation. Virkelig god til at få folk med.
                              Men på et tidspunkt, bliver en trup lidt mættet af at høre på Bo råbe højt.

                              Og til den tid skal det taktiske så være på plads. Og her tror jeg Bos udfordringer skal findes.

                              Hvilken type bold forestiller du dig Bo ville diske op med i OB -
                              Defensivt, dødbolds-bold som i Horsens, som han lykkedes med,

                              Eller det mere kreative, boldbesiddende som i fcm, som han slet ikke lykkedes med?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Min teori om Bo er, at han i en periode fra han overtager holdet, er en stærk motivation. Virkelig god til at få folk med.
                                Men på et tidspunkt, bliver en trup lidt mættet af at høre på Bo råbe højt.

                                Og til den tid skal det taktiske så være på plads. Og her tror jeg Bos udfordringer skal findes.

                                Hvilken type bold forestiller du dig Bo ville diske op med i OB -
                                Defensivt, dødbolds-bold som i Horsens, som han lykkedes med,

                                Eller det mere kreative, boldbesiddende som i fcm, som han slet ikke lykkedes med?
                                Enig. Jeg synes vi skal fortsætte det internationale snit vi har fået med Bjørn, også forsøge os med endnu en udlænding. Gerne en meget erfaren herre med erfaring fra evt. Tyskland, England eller lignende.

                                Comment

                                Working...
                                X