Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Fuck Lyngby, nu vil jeg ud og have en snasket burger, og derefter en tur til Silkeborg for at se vi vinder 2-1
    Velbekomme
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Sådan

      Comment


        Inden sæsonstarten havde de færreste nok regnet med, at vi efter 7 kampe lå lige efter FCK, men foran FCM og BIF

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Inden sæsonstarten havde de færreste nok regnet med, at vi efter 7 kampe lå lige efter FCK, men foran FCM og BIF
          Hvis der er stadig sådan efter runde 32 så bliver sæsonen godkendt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Endnu en dejlig, heldig sejr. Med et spil vi leverer har jeg stadig svært ved at fatte, at vi ikke ligger nummer sidst. Det er skønt, don't get me wrong, men det føles decideret underligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Endnu en dejlig, heldig sejr. Med et spil vi leverer har jeg stadig svært ved at fatte, at vi ikke ligger nummer sidst. Det er skønt, don't get me wrong, men det føles decideret underligt.
              Meget godt. Men man kan høre at de satser på at det snart løser sig når de sidste kommer tilbage fra skader og alle er i topform. Jeg er nu også lidt tvivlende.
              Vi må se hvad der sker i de sidste 3 dage af vinduet og om det kan afhjælpe situationen lidt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Endnu en dejlig, heldig sejr. Med et spil vi leverer har jeg stadig svært ved at fatte, at vi ikke ligger nummer sidst. Det er skønt, don't get me wrong, men det føles decideret underligt.
                Så vigtigt vi får pointene, det kan være det der giver selvtillid til bedre spil og så får vi nok snart “Ivan” tilbage og måske får vi en god midtbane i Manneh. Vi skal stadig op at have fat i Viborg og Horsens.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget godt. Men man kan høre at de satser på at det snart løser sig når de sidste kommer tilbage fra skader og alle er i topform. Jeg er nu også lidt tvivlende.
                  Vi må se hvad der sker i de sidste 3 dage af vinduet og om det kan afhjælpe situationen lidt
                  Men hvor ofte er alle i topform? Og skadede spiller tilbage betyder mindre personlige fejl men der mangler ja stadig en struktur og spilidé for holdet. Er meget glad om de to heldige sejre men det går galt hvis vi ikke løser det generelle problem. Man er ikke altid heldigt og begge kampe kunne godt også have gået den anden vej.
                  Synes vi er meget afhængigt af Jebalis, uden ham virker vi fuldstændig hovedløst. Vores "koncept" er "giv Issam bolden, han vil vel finde noget". Hvis Jebali bliver ikke skaderamt og får ikke alt for ofte karantæne så kan vi overleve sæsonen, men sådan en tilgang er ja fuldstændig uprofessionelt og uansvarligt
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Men hvor ofte er alle i topform? Og skadede spiller tilbage betyder mindre personlige fejl men der mangler ja stadig en struktur og spilidé for holdet. Er meget glad om de to heldige sejre men det går galt hvis vi ikke løser det generelle problem. Man er ikke altid heldigt og begge kampe kunne godt også have gået den anden vej.
                    Synes vi er meget afhængigt af Jebalis, uden ham virker vi fuldstændig hovedløst. Vores "koncept" er "giv Issam bolden, han vil vel finde noget". Hvis Jebali bliver ikke skaderamt og får ikke alt for ofte karantæne så kan vi overleve sæsonen, men sådan en tilgang er ja fuldstændig uprofessionelt og uansvarligt
                    Slet ikke uenig. Jeg fortalte også kun hvordan Alm så på det efter kampen
                    Men vi har lov at håbe. Jeg krydser bare alt hvad jeg har for at BW henter 2-3 store forstærkninger de sidste dage der stort set kan gå direkte ind i start 11

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Men hvor ofte er alle i topform? Og skadede spiller tilbage betyder mindre personlige fejl men der mangler ja stadig en struktur og spilidé for holdet. Er meget glad om de to heldige sejre men det går galt hvis vi ikke løser det generelle problem. Man er ikke altid heldigt og begge kampe kunne godt også have gået den anden vej.
                      Synes vi er meget afhængigt af Jebalis, uden ham virker vi fuldstændig hovedløst. Vores "koncept" er "giv Issam bolden, han vil vel finde noget". Hvis Jebali bliver ikke skaderamt og får ikke alt for ofte karantæne så kan vi overleve sæsonen, men sådan en tilgang er ja fuldstændig uprofessionelt og uansvarligt
                      Ja, der mangler stadig en spilide for holdet. Man siger ofte, at et par sejre kan ændre meget, og pludselig give holdet både selvtillid og den enkelte spiller mere selvtillid. Vi må se. Jeg har bare, stadig ikke, set nogen større udvikling i den tid, AA har været cheftræner. Men måske holdet fra nu af spiller ok, og får tilstrækkeligt med points. Så kan je, og andre, stå og "synes" en masse om, at vi ikke er gode nok.
                      Nu venter så, inden en 14dages kamppause, to hjemmekampe, en pointmæssig vigtig en mod VFF, og en gratis en mod FCK. Og så en udekamp mod Lyngby. For mig at se vil meget afhænge af, hvordan vi kommer igennem dem. Som udgangspunkt ikke point mod FCK (trods deres sædvanligvis dårlige start, med fokus på CHL), men så skal der minimum 4 point til i de to andre kampe. Det er nu, holdet, og AA, skal vise, hvad de er lavet af.

                      Comment


                        https://www.euroman.dk/mode/euroman-...erliga-troejer


                        Om ikke andet kan vi da blive danske mester i den flotteste trøje :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          https://www.euroman.dk/mode/euroman-...erliga-troejer


                          Om ikke andet kan vi da blive danske mester i den flotteste trøje :)
                          Den er fandme også flot.! Fortjent sejr.

                          Der er godt nok også nogle rædderlige trøjer imellem. Synes dog ikke Lyngbys er den grimmeste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Den er fandme også flot.! Fortjent sejr.

                            Der er godt nok også nogle rædderlige trøjer imellem. Synes dog ikke Lyngbys er den grimmeste.
                            Kapløbet om den grimmeste går altid mellem FCK og FCM. Uafhængigt om alt andet så er det logoer som giver det. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Kapløbet om den grimmeste går altid mellem FCK og FCM. Uafhængigt om alt andet så er det logoer som giver det. :-)
                              Synes altså at BIF er suverænt det grimmeste. Skrigende svenskerfarver og prætentiøs sponsor. Jeg tror det er mediernes forkærlighed for slumklubben, der gør at den ikke konsekvent er sidst.

                              Min subjektivitet skinner dog nok igennem.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                                Synes altså at BIF er suverænt det grimmeste. Skrigende svenskerfarver og prætentiøs sponsor. Jeg tror det er mediernes forkærlighed for slumklubben, der gør at den ikke konsekvent er sidst.

                                Min subjektivitet skinner dog nok igennem.
                                Gul er bare svær at gøre pæn. Du har sikkert ret i mediernes fascination af bif skinder igennem, og ja måske også din egen holdning

                                Hvis jeg skal være lidt objektiv, kan jeg godt se retro aspektet i bif trøjen, og så dens enkelhed.

                                At Fcm trøjen kan ligge nr. 2 nærmer sig da også en skandale. Der sker for meget med deres håndboldreklamer.

                                Horsens og fcn må dog tage bundskraberne for mig

                                Comment

                                Working...
                                X