Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De er ikke alene villige. De har også pengene og har overhalet os væsentlig på økonomien
    Ja,- nu er jeg ikke Niels, men han vil vinde.
    Derfor forstår man ikke, at han ikke giver sig selv den gave at gøre holdet bedre. 4 sejre sidste sæson i grundspillet, burde vel få enhver til at overveje at holdet er for dårligt.
    Det kan godt være han kan købe en billig overproduktion af Pcer og sælge dyrt til Hr Jensen. Men overskudsspillere andre steder preformer heller ikke hos.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      De er ikke alene villige. De har også pengene og har overhalet os væsentlig på økonomien
      Forsimpelt tilgang - AGF har været rigtig gode til at købe billigt og sælge dyrt de sidste par år - Det er først i 2021 at de har makset totalt ud.

      Stage, Bundu, Casper Højer, Kasper Junker, Jovancevic, Lunding, Kanstrup, Mikanovic og Kaastrup er solgt for mere end 70 millioner - Og det er først i de seneste 2 sommervinduer at de begyndt at bruge penge. Læg dertil at Salling Group har fohøjet deres sponsorat markant.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Forsimpelt tilgang - AGF har været rigtig gode til at købe billigt og sælge dyrt de sidste par år - Det er først i 2021 at de har makset totalt ud.

        Stage, Bundu, Casper Højer, Kasper Junker, Jovancevic, Lunding, Kanstrup, Mikanovic og Kaastrup er solgt for mere end 70 millioner - Og det er først i de seneste 2 sommervinduer at de begyndt at bruge penge. Læg dertil at Salling Group har fohøjet deres sponsorat markant.
        Men selv når vi sælger bruges pengene ikke på at forstærke truppen, men på at dække underskud i OSE.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Ja,- nu er jeg ikke Niels, men han vil vinde.
          Derfor forstår man ikke, at han ikke giver sig selv den gave at gøre holdet bedre. 4 sejre sidste sæson i grundspillet, burde vel få enhver til at overveje at holdet er for dårligt.
          Det kan godt være han kan købe en billig overproduktion af Pcer og sælge dyrt til Hr Jensen. Men overskudsspillere andre steder preformer heller ikke hos.
          Ja og hvis man vil tabe 10 kg er det ikke nok at sige man vil, men sige nej til Matador Mix og pizza.
          Så Niels må følge sine ønsker op med handlinger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Ja og hvis man vil tabe 10 kg er det ikke nok at sige man vil, men sige nej til Matador Mix og pizza.
            Så Niels må følge sine ønsker op med handlinger.
            Netop og der skal penge i holdet. Så tænker jeg sagtens BW kan holde det kørendeomkring nummer 6. Men tale uden penge er bullshit.

            Comment


              Det må være det. Elendig kamp igen. Hvis ikke det her er en trænerfyring så ved jeg det ikke. Jeg tror ikke på ham mere. Desuden håber jeg aldrig at se KL på banen igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Det må være det. Elendig kamp igen. Hvis ikke det her er en trænerfyring så ved jeg det ikke. Jeg tror ikke på ham mere. Desuden håber jeg aldrig at se KL på banen igen.
                sådan set enig - men tror helt ærligt ikke på det hjælper at skifte træneren. Holdet har for mange mangler. Selv uden alle skaderne var truppen dårlig sammensat - og der er åbenbart ikke midlerne til at gøre noget ved det.

                Der skal på en eller anden måde sættes en prop i og så må det hedde "mission overlevelse"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  sådan set enig - men tror helt ærligt ikke på det hjælper at skifte træneren. Holdet har for mange mangler. Selv uden alle skaderne var truppen dårlig sammensat - og der er åbenbart ikke midlerne til at gøre noget ved det.

                  Der skal på en eller anden måde sættes en prop i og så må det hedde "mission overlevelse"
                  En ny træner kan give noget ny energi. Og måske også undgå dumme taktiske fejl, som Alm også er garant for..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    sådan set enig - men tror helt ærligt ikke på det hjælper at skifte træneren. Holdet har for mange mangler. Selv uden alle skaderne var truppen dårlig sammensat - og der er åbenbart ikke midlerne til at gøre noget ved det.

                    Der skal på en eller anden måde sættes en prop i og så må det hedde "mission overlevelse"


                    hvorfor egentligt det? Hvis Niels Thorborg ikke vil ofre pengene på at have et superliga hold, jamen hvorfor så forsøge at skrabe os igennem, hvad skulle blive bedre næste år? Det er stadig Kujonen Niels Thorborg og hans dresserede aber der diktere tingene. Måske er 1.division bare det Odense rækker til….desværre
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      sådan set enig - men tror helt ærligt ikke på det hjælper at skifte træneren. Holdet har for mange mangler. Selv uden alle skaderne var truppen dårlig sammensat - og der er åbenbart ikke midlerne til at gøre noget ved det.

                      Der skal på en eller anden måde sættes en prop i og så må det hedde "mission overlevelse"
                      Men hvor er midlerne? Hvor er millionerne fra OC-salg til Hertha, Vashkim-salg til Saudi Arabien , salg af de unge fra akademiet til Brügge osv? Der bliver ja aldrig reinvesteret? At opgradering af organisationen/holdet bag holdet koster er jeg klar over - men næppe i den omfang vi fik transfer indtægter ind. Hvis NT vil ikke blive ejer af en 1. Div.-klub så skal han give midler fri om at styrke holdet nu!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg



                        hvorfor egentligt det? Hvis Niels Thorborg ikke vil ofre pengene på at have et superliga hold, jamen hvorfor så forsøge at skrabe os igennem, hvad skulle blive bedre næste år? Det er stadig Kujonen Niels Thorborg og hans dresserede aber der diktere tingene. Måske er 1.division bare det Odense rækker til….desværre
                        hehe...ja du har jo ret. Jeg har bare min "there is always next season" hat på - og håber jo det bliver bedre på et tidspunkt. Denne sæson blev det så heller ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg



                          hvorfor egentligt det? Hvis Niels Thorborg ikke vil ofre pengene på at have et superliga hold, jamen hvorfor så forsøge at skrabe os igennem, hvad skulle blive bedre næste år? Det er stadig Kujonen Niels Thorborg og hans dresserede aber der diktere tingene. Måske er 1.division bare det Odense rækker til….desværre
                          Jeg tror mere at tanken er at man ved at vi risikerer at rykke ned men, man er ligeglad fordi så kan man køre akademispillerne og spillestil ind. Ellers havde man investeret i førsteholdstruppen. Der hvor man, måske, har forregnet sig er at de kan gøre det i Silkeborg hvor de har Kent Nielsen og hans øje for at spotte talent og de kan gøre det i FCN fordi de hiver verdensklasse talent op, men kan de gøre det i OB? Det og at en nedrykning kan også koste dyrt.


                          ​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg tror mere at tanken er at man ved at vi risikerer at rykke ned men, man er ligeglad fordi så kan man køre akademispillerne og spillestil ind. Ellers havde man investeret i førsteholdstruppen. Der hvor man, måske, har forregnet sig er at de kan gøre det i Silkeborg hvor de har Kent Nielsen og hans øje for at spotte talent og de kan gøre det i FCN fordi de hiver verdensklasse talent op, men kan de gøre det i OB? Det og at en nedrykning kan også koste dyrt.


                            ​​​​​
                            men hvis det er tanken - så fint nok - men så start da nu. Hvis man allerede skulle have accepteret en evt nedrykning - hvorfor så spille de etablerede der ikke er gode nok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              men hvis det er tanken - så fint nok - men så start da nu. Hvis man allerede skulle have accepteret en evt nedrykning - hvorfor så spille de etablerede der ikke er gode nok
                              Så skal du til at forklare hvorfor dine løntunge spillere ikke spiller og melde dine intentioner ud til både fanbase og sponsorer jeg tror sgu ikke at de bliver begejstret for at høre det der. Det må dog stå klart at sådan som vi spiller og med vores trup taget in mente så er nedrykning en meget reel risiko. Vi er med en bred margen det hold der spiller dårligst i superligaen.

                              Comment


                                Med et Troels Bech citat. så er OB der hvor man er nød til at reagere, fremfor at agere.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X