Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    At hente Bo H. ville i hvert fald være i tråd med Sheeds observation om, at vi altid henter en træner, der er markant anderledes end den forgående for at skifte stil og få liiiiige det, vi mangler (om så det er OB DNA og pragmatisme eller angrebsivrig fodbold med klar fodboldfilosofi og forbindelse til akademiet). Derfor er det sikkert også det, vi ender med at gøre igen, og derfor er det nok også en rigtig dårlig idé.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Tror det virker kortvarigt. Du så er super FCM hold i starten og så faldt de sammen og var i pokalfinalen ikke bedre end nummer 8 i ligaen.

      det samme med David i GF. Du kan flytte noget i er periode, men hvis du ikke har NFs evner til at vende en kamp, så vil jeg heller have NIels Frederiksen, såfremt han ikke bliver i BIF.
      Niels Frederiksen er en rigtig ræv. Den gamle 13'er, han er en fin træner. Jeg tror dog ikke rigtig at de vil af med ham ovre på vestegnen.

      Jeg må dog indrømme at når han lukker op for sådan en fynsk opsang her så bliver jeg både glad og meget koncentreret om at holde øjnene på bolden.

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-til/appview

      Comment


        Bo til OB ville være en katastrofe. Når råbe-effekten er aftaget, tror jeg ikke der er så meget mere.
        Desuden har jeg en fornemmelse af, at der er et eller andet gammelt nag mellem ham og klubben.
        Og så er han nok heller ikke synderligt interesseret. Mon ikke han vender tilbage til kommentator gerningen.

        Vi bliver nødt til at prøve noget nyt - Hold på den træner vi har investeret i. Alm skal self ikke fyres. Vi er nødt til at give en træner tid, modsat hvad vi plejer.

        Hold os i superligaen, og udvikl på din spillestil, Alm. Og skab gerne lidt fremdrift snart

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Bo til OB ville være en katastrofe. Når råbe-effekten er aftaget, tror jeg ikke der er så meget mere.
          Desuden har jeg en fornemmelse af, at der er et eller andet gammelt nag mellem ham og klubben.
          Og så er han nok heller ikke synderligt interesseret. Mon ikke han vender tilbage til kommentator gerningen.

          Vi bliver nødt til at prøve noget nyt - Hold på den træner vi har investeret i. Alm skal self ikke fyres. Vi er nødt til at give en træner tid, modsat hvad vi plejer.

          Hold os i superligaen, og udvikl på din spillestil, Alm. Og skab gerne lidt fremdrift snart
          Jeg synes også vi skal holde på Alm, men kan ikke rigtigt genkende, at OB skulle være synderligt slemme til at fyre træneren hurtigt de senere år, snarere vel egentlig tværtimod.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Tror det virker kortvarigt. Du så er super FCM hold i starten og så faldt de sammen og var i pokalfinalen ikke bedre end nummer 8 i ligaen.

            det samme med David i GF. Du kan flytte noget i er periode, men hvis du ikke har NFs evner til at vende en kamp, så vil jeg heller have NIels Frederiksen, såfremt han ikke bliver i BIF.
            Niels F er på vej frem - ikke tilbage. Et job i OB ville ikke være frem.
            At de i bif ikke har stukket ham en evighedskontrakt, efter hans overpræstationer i så lang tid med det hold, det er en gåde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg synes også vi skal holde på Alm, men kan ikke rigtigt genkende, at OB skulle være synderligt slemme til at fyre træneren hurtigt de senere år, snarere vel egentlig tværtimod.
              Nej det er måske rigtigt nok. Mpske det bare er michelsen misæren der rumsterer endnu. Min pointe er bare, at den mand vi vælger, skal have tid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Bo til OB ville være en katastrofe. Når råbe-effekten er aftaget, tror jeg ikke der er så meget mere.
                Desuden har jeg en fornemmelse af, at der er et eller andet gammelt nag mellem ham og klubben.
                Og så er han nok heller ikke synderligt interesseret. Mon ikke han vender tilbage til kommentator gerningen.

                Vi bliver nødt til at prøve noget nyt - Hold på den træner vi har investeret i. Alm skal self ikke fyres. Vi er nødt til at give en træner tid, modsat hvad vi plejer.

                Hold os i superligaen, og udvikl på din spillestil, Alm. Og skab gerne lidt fremdrift snart
                Jeg er overordnet meget enig. Dog tror jeg ikke så meget det er spillestilen der på den måde skal udvikles, rettere at det mangler nogle enkelte brikker for at få det til at gå op, jeg synes egentligt det er ret tydeligt hvad han gerne vil.

                Den ligger hos BW.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Niels F er på vej frem - ikke tilbage. Et job i OB ville ikke være frem.
                  At de i bif ikke har stukket ham en evighedskontrakt, efter hans overpræstationer i så lang tid med det hold, det er en gåde.
                  NF er vist ikke dagen for os. Jeg husker lidt måneder tilbage, hvor BIF slet ikke præsterede og hvor man
                  bare sad og ventede på, at han fik en fyreseddel. Så skete en forandring med bedre spillere og igen, bedre spil, og i aftes syntes jeg ærligt talt, at BIF spillede en fin kamp med fine mål. Giv Alm lidt mere tid, men ellers skal der reageres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg er overordnet meget enig. Dog tror jeg ikke så meget det er spillestilen der på den måde skal udvikles, rettere at det mangler nogle enkelte brikker for at få det til at gå op, jeg synes egentligt det er ret tydeligt hvad han gerne vil.

                    Den ligger hos BW.

                    Jeg ser det lidt omvendt. Jeg tror det er spillestilen, eller fortolkningen af den 4-3-3 som strategien tilsiger, at vi skal spille, som er problemet. Reelt spiller vi 4-2-4 og jeg mener, at man skal være MEGET overlegen i spillermaterialet, for at kunne spille så offensivt med succes. Selv Bayern fik problemer i sidste sæson, da de gik over til 2 midtbanespillere...

                    Jeg mener ikke, at Alm skal fyres og jeg kan faktisk godt lide ham på rigtigt mange områder, men hvor ville jeg dog ønske, at han fik en realistisk tilgang til, hvor stort et område to 6'ere kan dække defensivt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg


                      Jeg ser det lidt omvendt. Jeg tror det er spillestilen, eller fortolkningen af den 4-3-3 som strategien tilsiger, at vi skal spille, som er problemet. Reelt spiller vi 4-2-4 og jeg mener, at man skal være MEGET overlegen i spillermaterialet, for at kunne spille så offensivt med succes. Selv Bayern fik problemer i sidste sæson, da de gik over til 2 midtbanespillere...

                      Jeg mener ikke, at Alm skal fyres og jeg kan faktisk godt lide ham på rigtigt mange områder, men hvor ville jeg dog ønske, at han fik en realistisk tilgang til, hvor stort et område to 6'ere kan dække defensivt.
                      Jeg er helt enig. Jeg tror også, at man med et meget simpelt håndelag (skift til 4-3-3 med 3 regulære midtbanespillere) kunne få støvet betragteligt flere point sammen.

                      Ikke at det magisk ville gøre OB til et godt hold, men det ville give en mulighed for mere central stabilitet. Og det giver point.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                        Lidt som spilleren, der er et dumt svin. Men hvis han er vores dumme svin, så er han god nok
                        Præcis

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Bo til OB ville være en katastrofe. Når råbe-effekten er aftaget, tror jeg ikke der er så meget mere.


                          Vi bliver nødt til at prøve noget nyt - Hold på den træner vi har investeret i. Alm skal self ikke fyres. Vi er nødt til at give en træner tid, modsat hvad vi plejer.

                          Hold os i superligaen, og udvikl på din spillestil, Alm. Og skab gerne lidt fremdrift snart

                          Ja det er nok sådan der ser ud indtil videre. Jeg ser bare ikke tegn på forbedring og jeg ser de samme fejl blive begået igen og igen. Nogle af de fejl er pga. manglende kvaliteter blandt spillerne, men de fleste er fordi Alm er for naiv og for stædig. Spillerne virker ærligt talt også forvirret over hans beslutninger og han bringer ikke rigtig de unge helt ind i folden, du kan se sådan en som Breum der gang på gang er blandt de bedste til træning og egentlig gør det fint i kamp, for så alligevel at starte på bænken. Bare for at kigge på usynlige Sander. Nouck har dog været en gevinst indtil videre, så lidt ros skal han dog have.

                          Men kort sagt, vi rykker ned med Alm.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg


                            Ja det er nok sådan der ser ud indtil videre. Jeg ser bare ikke tegn på forbedring og jeg ser de samme fejl blive begået igen og igen. Nogle af de fejl er pga. manglende kvaliteter blandt spillerne, men de fleste er fordi Alm er for naiv og for stædig. Spillerne virker ærligt talt også forvirret over hans beslutninger og han bringer ikke rigtig de unge helt ind i folden, du kan se sådan en som Breum der gang på gang er blandt de bedste til træning og egentlig gør det fint i kamp, for så alligevel at starte på bænken. Bare for at kigge på usynlige Sander. Nouck har dog været en gevinst indtil videre, så lidt ros skal han dog have.

                            Men kort sagt, vi rykker ned med Alm.
                            Enig. Spillerne er som sådan ikke gode nok. Og når træneren så er forhippet på at holde sig til en spillestil, der ikke duer, så må det gå galt. Så for os må det gælde om, hurtigst muligt at få point(s) på kontoen. Gerne allerede i aften.
                            Jeg vil så gætte på, at vi må se på, hvor vi ligger, og hvilket antal point vi har, når spillerunde 7 (hvor transfervinduet lukker) og spillerunde 10 (hvor vi første gang får en pause på 14 dage) er overstået. Er der ikke fremgang at spore, på spil og pointhøst, så bliver man nødt til at reagere, hvis man fra klubbens/bestyrelsens side vil bevare bare et minimum af respekt. Vi er jo, trods alt, blevet stillet i udsigt, at vi er et top-6 hold (skader eller ej).

                            Comment


                              Sløve Kløve lyner i SDJ….

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Sløve Kløve lyner i SDJ….
                                Assist RJL

                                Comment

                                Working...
                                X