Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det kunne faktisk være vildt spændende hvad Kent ville kunne drive det til i FCM. Både med bedre økonomi, akademi osv. Kent er dog typen der har brug for at alt indrettes efter hans vision, og om Steinlein er villig til det er jo så spørgsmålet. Men det kunne uden tvivl være et vildt spændende match
    Jeg tænkte faktisk efter jeg havde skrevet det, om KN overhovedet kan engelsk?

    Så jeg ved det heller ikke, men det er klart at han ville få adgang til spillere væsentligt over det niveau han er vant til at have.
    ​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Jeg tænkte faktisk efter jeg havde skrevet det, om KN overhovedet kan engelsk?

      Så jeg ved det heller ikke, men det er klart at han ville få adgang til spillere væsentligt over det niveau han er vant til at have.
      ​​​​
      KN spillede flere år i Aston Villa, så tænker han kan engelsk uden større problemer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Jeg tænkte faktisk efter jeg havde skrevet det, om KN overhovedet kan engelsk?

        Så jeg ved det heller ikke, men det er klart at han ville få adgang til spillere væsentligt over det niveau han er vant til at have.
        ​​​​
        Mon ikke han kunne det / lærte det i Aston Villa, hvor han spillede et par år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Så er der ja en mulig afløser for Alm på markedet...
          Ved godt at han udtalte sig afvisende om OBs ledelse men hvem ved om BW ikke kan ændre noget der. Til mindst tænker at holdet kunne godt bruge lidt den indpisker-attitude Bo har.
          Bo Henriksen har sådan en entusiasme han kommer med og så er han sjov, "du er også et svin, det er du"
          ​​​​https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...r-ogsa-et-svin

          Rent taktisk er han bare ikke den store begavelse, det er sådan noget Horsens bold han gerne vil spille.

          Men jeg tror ikke at man panikfyrer Alm man skal længere hen i sæsonen. Det er også lige lovlig tungt at ligge det hele på Alms bord. Det handler også om kvaliteten i den trup han har at arbejde med. Du kommer ikke i nærheden af top 6 med Okosun liggende centralt i banen, du kunne ansætte Ten Hag eller Jürgen Klopp og så ville det stadig ikke fungere.

          ​​​​Der er sådan en træner som Carit Falch ham synes jeg faktisk er spændende, han blev fyret efter 5 kampe i Vejle i deres cirkus, og så er han lidt forsvundet.

          https://www.transfermarkt.com/carit-.../trainer/35562

          Spiller en 433, god analytisk, erfaring med at arbejde med unge, det kunne jeg godt se.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Bo Henriksen har sådan en entusiasme han kommer med og så er han sjov, "du er også et svin, det er du"
            ​​​​https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...r-ogsa-et-svin

            Rent taktisk er han bare ikke den store begavelse, det er sådan noget Horsens bold han gerne vil spille.

            Men jeg tror ikke at man panikfyrer Alm man skal længere hen i sæsonen. Det er også lige lovlig tungt at ligge det hele på Alms bord. Det handler også om kvaliteten i den trup han har at arbejde med. Du kommer ikke i nærheden af top 6 med Okosun liggende centralt i banen, du kunne ansætte Ten Hag eller Jürgen Klopp og så ville det stadig ikke fungere.

            ​​​​Der er sådan en træner som Carit Falch ham synes jeg faktisk er spændende, han blev fyret efter 5 kampe i Vejle i deres cirkus, og så er han lidt forsvundet.

            https://www.transfermarkt.com/carit-.../trainer/35562

            Spiller en 433, god analytisk, erfaring med at arbejde med unge, det kunne jeg godt se.
            Han er, efter hvad jeg har hørt, ikke særligt god bag kulisserne. Han er meget "my way or the highway", også opad i organisationen. Det tror jeg ikke fungerer i OB.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

              KN spillede flere år i Aston Villa, så tænker han kan engelsk uden større problemer
              Fair enough

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                Han er, efter hvad jeg har hørt, ikke særligt god bag kulisserne. Han er meget "my way or the highway", også opad i organisationen. Det tror jeg ikke fungerer i OB.
                Ja okay det er selvfølgelig et problem. Han virker ellers meget som typen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Ja okay det er selvfølgelig et problem. Han virker ellers meget som typen.
                  Der gik også vedholdende rygter om, at Vejle var chokeret over hans niveau, og synes at de i dén grad havde købt katten i sækken. Det kan selvfølgelig også være fordi han var helt fejlcastet til projektet.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                    Der gik også vedholdende rygter om, at Vejle var chokeret over hans niveau, og synes at de i dén grad havde købt katten i sækken. Det kan selvfølgelig også være fordi han var helt fejlcastet til projektet.
                    Jeg tror så tilgengæld at den ligger hos Vejle, manden har trods alt været i nogle klubber hvor der sidder en del kompetente mennesker. Det siger jo også alt at de ansætter ham og så fyrer ham efter fem kampe, Peter Hyballa fik længere line i Esbjerg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Jeg tror så tilgengæld at den ligger hos Vejle, manden har trods alt været i nogle klubber hvor der sidder en del kompetente mennesker. Det siger jo også alt at de ansætter ham og så fyrer ham efter fem kampe, Peter Hyballa fik længere line i Esbjerg.
                      Det kan du sagtens have ret i. Jeg vil dog godt se en mand med hans historie præstere over længere tid i en mindre klub, før jeg giver ham nøglerne til Ådalen. Det virker lidt for... rastløst, på en eller anden måde.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                        Det kan du sagtens have ret i. Jeg vil dog godt se en mand med hans historie præstere over længere tid i en mindre klub, før jeg giver ham nøglerne til Ådalen. Det virker lidt for... rastløst, på en eller anden måde.
                        Jeg er bange for at det er os, der ser OB som en større klub end den egentligt er. Sådan en træner der ikke helt har bevist at han har niveauet til superligaen, det er vel sådan en 7-10 plads klub han skal bevise sig i? Alternativt føre en 1. Divisions klub op og derved bevise sig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg er bange for at det er os, der ser OB som en større klub end den egentligt er. Sådan en træner der ikke helt har bevist at han har niveauet til superligaen, det er vel sådan en 7-10 plads klub han skal bevise sig i? Alternativt føre en 1. Divisions klub op og derved bevise sig.
                          Der er andet og mere til en klub end placeringer. Organisationsopbygning, samarbejde mellem ungdom og senior, daglig ledelse af staben, kommunikationsopgaver, mediepres, antallet af ansatte, scouting, dataanalyse, o.m.a. Men ja, det kræver da en type, der er villig til at påtage sig et projekt
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                            Der er andet og mere til en klub end placeringer. Organisationsopbygning, samarbejde mellem ungdom og senior, daglig ledelse af staben, kommunikationsopgaver, mediepres, antallet af ansatte, scouting, dataanalyse, o.m.a. Men ja, det kræver da en type, der er villig til at påtage sig et projekt
                            Ja, det kan være du har ret.

                            Comment


                              Skulle Alm være på vippen, hvad jeg dog ikke tror han er, så bliver afløseren hentet indefra Frank Hjortebjerg, tror jeg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Skulle Alm være på vippen, hvad jeg dog ikke tror han er, så bliver afløseren hentet indefra Frank Hjortebjerg, tror jeg.
                                Det forudsætter jo, at vurderingen bliver, at det er Alm som person der er problemet og ikke det han står for.

                                Det kan jo godt være det der bliver konklusionen en dag, men for mig er det altid en lidt voldsom beslutning, når man fyrer en træner og forfremmer en assistent, for det man lidt siger med den beslutning er jo, at det ikke er ny inspiration udefra der er brug for, men at det er cheftrænerens person der begrænser de gode kræfter man allerede har i organisationen i at udfolde dem. Det er i hvert fald en ret kedelig egenskab at have.

                                Og så må vi jo også sige, at historikken i OB tilsiger, at næste træner skal være en udefra og et stilskifte i forhold til den forrige. Med det i baghovedet, ligger den jo lige til højrebenet, at OBs næste cheftræner hedder Bo Henriksen, og hans projekt skal være at gøre holdet mere fysisk og direkte, tilbage i retning af "det klassiske OB-DNA" og spillestilen på akademiet, fremfor det Nordsjælland-light projekt der er gang i nu.

                                Comment

                                Working...
                                X