Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvad er alt for dyr?

    Før vi begynder at bruge 3-4-5+ millioner på enkelte nøgle positioner kommer vi ikke et hak videre
    Skulle desværre ikke undre mig, hvis et større indkøb skal finansieres af et Sabbi, Frø eller Breum salg.

    Tror ikke Jebali ryger, da en eventuel VM deltagelse næsten giver mere end et salg af ham på nuværende tidspunkt (samt hans bror kommer).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Noget FUCKING PIS! Jeg HADER dem
      Det er altså spøjst hvilke hold man kommer til at hade.

      Jeg mærker intet rigtigt ved FCM jeg har det heller ikke med AGF. Jeg hader kun FCK, dem hader jeg så på fuld skrald.

      FCM for mig er mere sådan en kuriøsitet, jeg kan ikke få mine følelser involveret i dem. Jeg synes de er sådan lidt sjove:

      FCK:

      "Skal vi ikke fjerne al sjæl og sportslig integritet fra fodbold og udelukkende gøre spillet til et spørgsmål om penge?"
      ​​​​
      ​​​​​FCM i bedste uldjyde stil

      "Det kan vi da godt lege"

      ​​​​​​Tilgengæld er jeg altid glad når Lyngby rykker op i superligaen.

      ​​​​​
      ​​​​​
      ​​​​​​


      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Skulle desværre ikke undre mig, hvis et større indkøb skal finansieres af et Sabbi, Frø eller Breum salg.

        Tror ikke Jebali ryger, da en eventuel VM deltagelse næsten giver mere end et salg af ham på nuværende tidspunkt (samt hans bror kommer).
        Det skal det helt sikkert nok. Men vi kommer ikke videre uden at begynde at bruge lidt penge. Og de 2 rigtige kan ændre alt.
        Næste gang vi finder en VIP profil er Tverskov og Jebali nok væk. Så er vi ikke kommet et hak videre

        Vi skal have et transferplus på 7,5 mill hvert år. Men er der virkelig nogen der tror på at Bjørn får 12,5 mill at handle for hvis BW sælger for 20 mill næste sommer. Jeg tror ikke på det. Mange af disse millioner skal bruges til at dække huller i manglende indtægter pga af dårlige resultater. Det er en ond cirkel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvad er alt for dyr?

          Før vi begynder at bruge 3-4-5+ millioner på enkelte nøgle positioner kommer vi ikke et hak videre
          Der skal ihvertfald hentes fra den hylde så er der noget med kontraktlængde etc. Men det er ikke på venstreback vi er mest udsatte.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det er altså spøjst hvilke hold man kommer til at hade.

            Jeg mærker intet rigtigt ved FCM jeg har det heller ikke med AGF. Jeg hader kun FCK, dem hader jeg så på fuld skrald.

            FCM for mig er mere sådan en kuriøsitet, jeg kan ikke få mine følelser involveret i dem. Jeg synes de er sådan lidt sjove:

            FCK:

            "Skal vi ikke fjerne al sjæl og sportslig integritet fra fodbold og udelukkende gøre spillet til et spørgsmål om penge?"
            ​​​​
            ​​​​​FCM i bedste uldjyde stil

            "Det kan vi da godt lege"

            ​​​​​​Tilgengæld er jeg altid glad når Lyngby rykker op i superligaen.

            ​​​​​
            ​​​​​
            ​​​​​​

            Jeg har det lige omvendt med FCM/FCK. De rammer ikke min Top 3

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Der skal ihvertfald hentes fra den hylde så er der noget med kontraktlængde etc. Men det er ikke på venstreback vi er mest udsatte.
              Ikke lige nu. Kan godt se at Jørgen gør det ok på VB pt. Men King er virkelig ringe. Altså vi snakker altså om noget hvor jeg er i tvivl om ham overhovedet ville starte inde på et hold i 1. Div. Og Skjelvik har snart udløb og bliver vel næppe forlænget med den høje løn og alder

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Straffesparks konkurrence om mange mange millioner. Håber de får lov til at føle hvordan jeg havde efter sidste spark på Brøndby stadion
                De er kun sikret EL, så er det altså heller ikke værre.

                De havde haft det samme efter to-tre salg.
                Og mon ikke de kunne finde billigere spillere fra Brasilien, det er jo ikke alle deres køb der flopper - langt fra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Husk lige jeg bor i området, og omgåes nogle at deres utålelige fans.
                  Det er vel eget valg?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det skal det helt sikkert nok. Men vi kommer ikke videre uden at begynde at bruge lidt penge. Og de 2 rigtige kan ændre alt.
                    Næste gang vi finder en VIP profil er Tverskov og Jebali nok væk. Så er vi ikke kommet et hak videre

                    Vi skal have et transferplus på 7,5 mill hvert år. Men er der virkelig nogen der tror på at Bjørn får 12,5 mill at handle for hvis BW sælger for 20 mill næste sommer. Jeg tror ikke på det. Mange af disse millioner skal bruges til at dække huller i manglende indtægter pga af dårlige resultater. Det er en ond cirkel
                    Jeg forstår ikke det der transferplus på 1 million EUR. Hvorfor kan man ikke bare kræve et budget, der går i nul, men med planlagte udsving. I de kommende vinduer går vi ud med et underskud, som forhåbentlig senere bliver til et plus, når vores spillere bliver mere interessante pga. bedre placering m.m.

                    Vi kan simpelthen ikke spare os til succes !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Hvad er alt for dyr?

                      Før vi begynder at bruge 3-4-5+ millioner på enkelte nøgle positioner kommer vi ikke et hak videre
                      Så kommer vi aldrig et hak videre - før OSE tjener penge.

                      Havde vi vundet Pokalen havde vi allerede brugt flere penge på nye spillere end de sidste 5 år, fordi vi var sikre på mellem 30-50 millioner i Conference League.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Skulle desværre ikke undre mig, hvis et større indkøb skal finansieres af et Sabbi, Frø eller Breum salg.

                        Tror ikke Jebali ryger, da en eventuel VM deltagelse næsten giver mere end et salg af ham på nuværende tidspunkt (samt hans bror kommer).
                        Og Bjørn har udtalt at Sabbi + Frø har ikke leveret nok til at nogen er interesseret.

                        Og jeg tror ikke Breum har spillet nok til at nogen vil smide et ordentligt beløb - tror ikke Breum ryger for mindre en OC.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg har det lige omvendt med FCM/FCK. De rammer ikke min Top 3
                          Hvad er top tre?

                          Min må næsten være.

                          Klar etter Darth Seiers lejesvende og deres irriterende wrestling fans.

                          Nummer to AC Horsens, det burde simpelthen være ulovligt at spille så pisse kedelig fodbold.

                          Nummer tre FC Nordsjælland, det kommer af at arbejde sammen med Lyngby-fans, hele det der FCN talent set-up har de jo bare planket fra Lyngby, Kasper Hjulmand og hele det der show. Fedt så har vi så en klub der ikke har nogle tilhængere, så kan Lyngby der kan trække 10.000 tilskuere, er delvist(?) ejet af fansne stå og være en elevatorklub.



                          ​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            De er kun sikret EL, så er det altså heller ikke værre.

                            De havde haft det samme efter to-tre salg.
                            Og mon ikke de kunne finde billigere spillere fra Brasilien, det er jo ikke alle deres køb der flopper - langt fra.
                            Minimum 50-60 mill er vel ikke småpenge

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Der skal ihvertfald hentes fra den hylde så er der noget med kontraktlængde etc. Men det er ikke på venstreback vi er mest udsatte.
                              Fuck venstre back hvis vi ikke får en bedre midtbanespiller.

                              En GOD makker til JT og Ivan klar igen så er aksen på vores hold faktisk ikke så ringe.

                              Jeg mener at et godt midterforsvar (har vi ikke nu) og en god central midtbane (har vi heller ikke nu) så er vi 20 gange bedre som hold end vi er nu.

                              Så kan du smide en frisk Jebali ind i offensiven, så mener jeg vi vinder flere end vi taber.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Minimum 50-60 mill er vel ikke småpenge
                                Ikke rigtigt for FCM.

                                Det er jo hvad de bruger på 1 af deres spillere hvert år.

                                Og undskyld - hellere lade FCM blive der end at der kommer endnu en ny klub med derop.

                                Ved godt flere skal spille - men hellere FCM får 60-80 mill. end Silkeborg også kommer i EL.

                                Krydser fingre.

                                Comment

                                Working...
                                X