Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Sådan Horsens
    Enig, men både Lyngby og Horsens godt i gang. Samt VFF i den svære anden sæson. Vi møder et af de dårligste hold mandag, det skal gi points

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Sådan Horsens
      Stærkt!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Enig, men både Lyngby og Horsens godt i gang. Samt VFF i den svære anden sæson. Vi møder et af de dårligste hold mandag, det skal gi points
        Ja, det presser da os, men viser vel også, at med den rette indstilling kan man få points og sigte mod Top-6

        Comment


          Nogle der så træningen i dag, var kante der

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ja, det presser da os, men viser vel også, at med den rette indstilling kan man få points og sigte mod Top-6
            Ja det er også en vinkel. Jeg tror også vi kan slå alle, men er nu ret sikker på at vi er i nedrykningsspillet efter 22 kampe. Ikke at jeg ønsker det men vurderet på styrke vinduet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ja, det presser da os, men viser vel også, at med den rette indstilling kan man få points og sigte mod Top-6
              jeg tror der er godt med point at hente imod de formodede top 3-hold i her i opstarten. Transfervinduet er pivåbent længe endnu og jeg tror flere profiler får så mange henvendelser at de har svært ved at fokusere på superligaen når de sikkert mærker en masse interesse og nok også får en række europæiske kampe at charme sig ind i. Resten forbavser mig ikke. Aab og Viborg er ikke langt fra hinanden. SIF tror jeg også har en række spillere der tænker mere på Europa og større adresser, så dem tror jeg heller ikke flyver ud af startblokken. Man måber selvfølgelig når fck taber i parken til ACH. Jeg bliver lidt spændt på at følge Horsens. De så også komfortable ud i træningskampen imod os. Der er måske flere krummer i dem end man lige regner med.
              Last edited by hankatten; 17-07-2022, 19:49.

              Comment


                Jeg venter lige lidt med at glæde mig over at både FCK og FCM satte point til ‍
                en sejr til os bliver bare mere og mere et krav, hvis vi vil med op i top-6

                Comment


                  Mads Frøkjær har haft nogle problemer i opstarten, men han håber på at være med mod FC Nordsjælland mandag aften. Han er også indstillet på at blive i OB i denne sæson.

                  Frøkjær håber at være med mod FC Nordsjælland - og er klar på endnu en sæson i OB - OBstruktion

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-traener-i-ob/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Bonaldo måske kan han lære øretricket fra sig
                      "....»Det gør mig vildt glad at se, hvordan det går i AGF. Siden første gang jeg satte foden i klubben, har jeg været AGF'er, og det har jeg været lige siden. Min største fejl nogensinde var at forlade AGF. Jeg hørte bare til der. Stemningen og folkene i klubben; det hele var lige mig, » siger Bo Nielsen."

                      Comment


                        cykelmyggen
                        Nu er du godt klar over at det ikke er den Bo Nielsen der har spillet i AGF?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Bonaldo måske kan han lære øretricket fra sig
                          "....»Det gør mig vildt glad at se, hvordan det går i AGF. Siden første gang jeg satte foden i klubben, har jeg været AGF'er, og det har jeg været lige siden. Min største fejl nogensinde var at forlade AGF. Jeg hørte bare til der. Stemningen og folkene i klubben; det hele var lige mig, » siger Bo Nielsen."
                          Måske manglende kendskab til hvem Bo Nielsen er..? For det er ikke den, du taler om og ned..!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Måske manglende kendskab til hvem Bo Nielsen er..? For det er ikke den, du taler om og ned..!
                            Troede faktisk at det var ham, da han også er bosidden i Odense - beklager

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                              Troede faktisk at det var ham, da han også er bosidden i Odense - beklager
                              Ingen problem, men dit argument er bestemt underbygget fint. Men godt, at det ikke er ham

                              Comment


                                Jeg kan læse i Tipsbladet at målsætningen for OB er top-6 5 år i træk. Jeg så kampen i går og efter den tænkte jeg mere på nedrykning. Jeg ved godt der manglede vigtige spillere men de der var kæmpede jo ikke. FCN fik kramper. Ingen i OB fik det. Men A,Alm siger også til Tipsbladet: - Det er bestemt realistisk, at vi ender på tredjepladsen i fremtiden. Se bare på Silkeborg. Vi får at se i fremtiden.
                                Fremtiden er ikke denne sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X