Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Enig, men både Lyngby og Horsens godt i gang. Samt VFF i den svære anden sæson. Vi møder et af de dårligste hold mandag, det skal gi points
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, det presser da os, men viser vel også, at med den rette indstilling kan man få points og sigte mod Top-6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, det presser da os, men viser vel også, at med den rette indstilling kan man få points og sigte mod Top-6
Last edited by hankatten; 17-07-2022, 19:49.
Comment
-
Mads Frøkjær har haft nogle problemer i opstarten, men han håber på at være med mod FC Nordsjælland mandag aften. Han er også indstillet på at blive i OB i denne sæson.
Frøkjær håber at være med mod FC Nordsjælland - og er klar på endnu en sæson i OB - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Bonaldo måske kan han lære øretricket fra sig
"....»Det gør mig vildt glad at se, hvordan det går i AGF. Siden første gang jeg satte foden i klubben, har jeg været AGF'er, og det har jeg været lige siden. Min største fejl nogensinde var at forlade AGF. Jeg hørte bare til der. Stemningen og folkene i klubben; det hele var lige mig, » siger Bo Nielsen."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægBonaldo måske kan han lære øretricket fra sig
"....»Det gør mig vildt glad at se, hvordan det går i AGF. Siden første gang jeg satte foden i klubben, har jeg været AGF'er, og det har jeg været lige siden. Min største fejl nogensinde var at forlade AGF. Jeg hørte bare til der. Stemningen og folkene i klubben; det hele var lige mig, » siger Bo Nielsen."
Comment
-
Jeg kan læse i Tipsbladet at målsætningen for OB er top-6 5 år i træk. Jeg så kampen i går og efter den tænkte jeg mere på nedrykning. Jeg ved godt der manglede vigtige spillere men de der var kæmpede jo ikke. FCN fik kramper. Ingen i OB fik det. Men A,Alm siger også til Tipsbladet: - Det er bestemt realistisk, at vi ender på tredjepladsen i fremtiden. Se bare på Silkeborg. Vi får at se i fremtiden.
Fremtiden er ikke denne sæson.
- Likes 2
Comment
Comment