Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

    Vi SKAL have minimum 12 point i de kampe! Så er jeg ligeglad med, hvem de kommer imod.
    For så vidt enig. Omvendt vil det betyde, at vi får den næstbedste start (bortset fra 2012/13) i 10 sæsoner. Men en gang må det jo ske. Og ser vi bare små ti år tilbage, så burde hjemmekampe mod FCN, ACH og AGF være garanti for sejre. Så er der fire kampe mere, til at skaffe yderligere tre point. Det burde kunne lade sig gøre. Men jeg tvivler ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

      For så vidt enig. Omvendt vil det betyde, at vi får den næstbedste start (bortset fra 2012/13) i 10 sæsoner. Men en gang må det jo ske. Og ser vi bare små ti år tilbage, så burde hjemmekampe mod FCN, ACH og AGF være garanti for sejre. Så er der fire kampe mere, til at skaffe yderligere tre point. Det burde kunne lade sig gøre. Men jeg tvivler ...
      Det vil i hvert fald kræve vi bliver bedre til at holde de føringer vi har i løbet af en sæson og får omkonverteret de massevis af uafgjorte kampe til lidt flere sejre. Desværre ser defensiven endnu ikke specielt styrket ud her de første kampe med Ivan ude, tverskov på midten og Paulsen som stadig ikke er endeligt landet. Det tror jeg kommer til at koste for meget her de første kampe til at vi kan nå at hitte 12 point. Med Ivan i topform og Paulsen et niveau over KL kunne jeg godt fristes til at tro på det en dag som i dag med høj solskin og sommerferie, men ikke som truppen er nu.

      Comment


        Efter dagens træning fangede vi Andreas Alm til en kort status på holdet forud for sæsonstarten i Superligaen.

        Andreas Alm giver lille status på holdet - OBstruktion

        Comment


          Flot

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...dagsfejringen/

          Comment


            Ironi kan ikke benyttes her, for de rejsende er uden skyld i dette. Som, at bebrejde dig situationen..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

              Ironi kan ikke benyttes her, for de rejsende er uden skyld i dette. Som, at bebrejde dig situationen..
              Hvor ser du at jeg bebrejder andre end situationen?

              Comment


                https://bold.dk/fodbold/nyheder/anta...v-til-ni-i-sl/

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erliga-holdene
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Ironi kan ikke benyttes her, for de rejsende er uden skyld i dette. Som, at bebrejde dig situationen..
                  Er du ikke bare en lille smule nærtagende? Bare en smule?

                  MvH ChrisOB

                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Er du ikke bare en lille smule nærtagende? Bare en smule?

                    MvH ChrisOB
                    Næ - er du..?

                    Comment


                      For de der har brug for et skud positivitet kan jeg anbefale Mediano 1’s store optakt.

                      Efter ti magre år kommer ti fede … eller i hvert fald en forventning om top6 i den kommende sæson ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Næ - er du..?
                        Asked and answered.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          For de der har brug for et skud positivitet kan jeg anbefale Mediano 1’s store optakt.

                          Efter ti magre år kommer ti fede … eller i hvert fald en forventning om top6 i den kommende sæson ..
                          Nu har jeg ikke hørt den endnu, men så positiv kan jeg ikke svinge mig op til at være. På trods af, at jeg med vilje gør næsten alt hvad jeg kan for at tænke positivt i sommerpausen og ikke lade mig gå på af elendige træningskampe. Sæsonen er lang og der kommer som regel masser af mulighed for at ærgre sig. Hvis jeg/man ikke giver sig sommerpausen (hvor alle står lige) til at tro bare lidt på det, ender det sgu med en blodprop.

                          På trods af det. Tror jeg på top6? Njaaa. Jeg synes vi står et bedre sted end sidste år. Offensivt er vi blevet mere afklarede om rollerne og især Jebali virker mere tilpas på holdet end inden sidste sæson. Defensivt er vi blevet mere solide med Tverskov på midten og nye spillere i forsvaret. Vi har overordnet set også mere udviklingspotentiale på holdet end længe.

                          I sidste sæson var vi reelt et stykke fra top6. Der synes jeg vi er rykket tættere på hold som Randers og AaB (der begge ser svækkede ud på den korte bane). Men synes også vi ser skrøbelige ud og er meget sårbare overfor skader. Vi er et sted hvor jeg synes det er realistisk nok at tro på vi kommer ind i den bedre halvdel af ligaen. Men en hel del skal også gå godt. Jeg synes slet ikke vi har rykket os nok til, at vi skulle være favoritter til det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            For de der har brug for et skud positivitet kan jeg anbefale Mediano 1’s store optakt.

                            Efter ti magre år kommer ti fede … eller i hvert fald en forventning om top6 i den kommende sæson ..
                            Nu var det syv år pharaoens drøm viste til ... og der kom først de fede og derefter de magre. Håber bare at de sidste var ikke de fede og nu ...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Nu var det syv år pharaoens drøm viste til ... og der kom først de fede og derefter de magre. Håber bare at de sidste var ikke de fede og nu ...
                              Jeg citerer bare men nej, fokus på at man har fået en reel strategi, spillestil og træneren til det samt tid til at spille det ind. Fornuftige indkøb til spillestilen og har holdt fast i stort set hele holdet og dermed mange af de samme momenter som SIF har haft succes med.

                              1:12:00 i øvrigt ..
                              Last edited by Plum; 13-07-2022, 12:16.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                For de der har brug for et skud positivitet kan jeg anbefale Mediano 1’s store optakt.

                                Efter ti magre år kommer ti fede … eller i hvert fald en forventning om top6 i den kommende sæson ..
                                Er det ikke næsten et fast indslag de har i Mediano hvert år, at nu kommer OB i top-6....
                                Lad os håbe det er rigtigt denne gang.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X