Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvad med at booste angrebet lidt med en fri Simone Zaza ?

    https://www.transfermarkt.com/simone.../spieler/96828
    Så kan også vi igen synge, "Zaza din svindler, du hænger her og dingler", når han skifter til Brøndby #gamleminder ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Så kan også vi igen synge, "Zaza din svindler, du hænger her og dingler", når han skifter til Brøndby #gamleminder ;)
      Ahhh!!! Karim Zaza jokes, you beat me to it!

      Når han flytter igen, kan man synge "Karim Zaza, Judas!" taktfast om og om igen i en uendelighed.
      Last edited by Mhjortebjerg; 02-09-2022, 12:51.
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg synes det er bedre med flere strenge at spille på end et fasttømret koncept alle modstandere kender.

        Vi skal ikke være afhængige af nødplaner, men forskellige game plans, der inkluderer forskellige typer efter situationen.
        Altså har længe sagt at hvis Okosun kan være tilfreds med en bænkplads og supersub rolle, så er han jo fantastisk at have i truppen. Han skal bare under ingen omstændigheder starte inde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Altså har længe sagt at hvis Okosun kan være tilfreds med en bænkplads og supersub rolle, så er han jo fantastisk at have i truppen. Han skal bare under ingen omstændigheder starte inde
          Ud fra de handler der er blevet lavet i onsdags, så tænker jeg heller ikke at han er kommet tættere på en start plads ;)

          Comment


            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/transf...-at-naa-top-6/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Så mangler vi bare forlængelse med Tverskov og Aron, som begge har udløb til sommer 2023, og derfor snart kan forhandle med andre

              Comment


                Overinterpreterer det? Det har en helt anden lyd til mig at "øge muligheden for at nå top-6 i Superligaen" end at opnå målsætningen. Åbner BW her for en mere realistisk tilgang til truppens tilstand og kvalitet end den evige "vi har en Top 6 trup"-snak vi hørte tidligere i årevis?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                  Så mangler vi bare forlængelse med Tverskov og Aron, som begge har udløb til sommer 2023, og derfor snart kan forhandle med andre
                  Deres interesse i at blive må også have steget efter de nye signings. Ville dog ikke være bebrejde Jeppe hvis han føler sig kørt død i det efterhånden..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Overinterpreterer det? Det har en helt anden lyd til mig at "øge muligheden for at nå top-6 i Superligaen" end at opnå målsætningen. Åbner BW her for en mere realistisk tilgang til truppens tilstand og kvalitet end den evige "vi har en Top 6 trup"-snak vi hørte tidligere i årevis?
                    Ja det kan man godt sige. Nu har man fået typer ind, der garanteret ikke er tilfredse med bare at være i ligaen, så internt må man gerne have ambitioner, der rækker længere ud end at ha sat sit navn på en kontrakt. Men hellere snakke om øgningen af muligheden for top 6! Man er slet ikke i en position, hvor man kan stille en sådan målsætning. Ambitionen er fin. Målsætningen har bare ødelagt selvbilledet i truppen, når det viser sig at de andre hold pudsigt nok også har de samme ambitioner og målsætninger. Og spillerne og holdet til at indfri dem.

                    Så jo det er måske en (dygtig) sportsdirektørs realistiske outtake på hvor vi reelt står.

                    Og så kan målsætningen sættes, når det virker mere realistisk at man kan opnå den. Og dér findes der altså kun én måde at gøre det på. Få bedre spillere end dem man har haft og få disse til at vinde fodboldkampe. Og måske endda gøre det fortjent en gang imellem... ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                      Så mangler vi bare forlængelse med Tverskov og Aron, som begge har udløb til sommer 2023, og derfor snart kan forhandle med andre
                      Det tænker jeg også, Og af samme grund blev jeg lidt nervøs da der i det flotte referat fra træningen i går stod, at han forlod træningen før 11 mod 11.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                        Så mangler vi bare forlængelse med Tverskov og Aron, som begge har udløb til sommer 2023, og derfor snart kan forhandle med andre
                        Tror godt jeg kan blive upopulaer paa det her, men jeg er slet ikke fan af hvad Tverskov har praesteret paa midtbanen og efter han fik anfoerebindet. Er dog enig i at hvis han er tiltaenkt som anfoere i laengere tid, saa er det med at faa en kontrakt paa plads, da det jo obv ikke gaar at have en anfoere rendende rundt paa en kontrakt der udloeber om et aar, men jeg haaber saa det er i forsvaret han skal bruges hvis det er.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

                          Tror godt jeg kan blive upopulaer paa det her, men jeg er slet ikke fan af hvad Tverskov har praesteret paa midtbanen og efter han fik anfoerebindet. Er dog enig i at hvis han er tiltaenkt som anfoere i laengere tid, saa er det med at faa en kontrakt paa plads, da det jo obv ikke gaar at have en anfoere rendende rundt paa en kontrakt der udloeber om et aar, men jeg haaber saa det er i forsvaret han skal bruges hvis det er.
                          Det er både og tænker jeg. I starten manglede han luft og meter på banen, men den del er blevet bedre. Han er en væsentlig bedre boldspiller end Aron og Okosun.

                          Hvis han lægger lidt på som midtbanespiller så er han pænt god i superligaen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

                            Tror godt jeg kan blive upopulaer paa det her, men jeg er slet ikke fan af hvad Tverskov har praesteret paa midtbanen og efter han fik anfoerebindet. Er dog enig i at hvis han er tiltaenkt som anfoere i laengere tid, saa er det med at faa en kontrakt paa plads, da det jo obv ikke gaar at have en anfoere rendende rundt paa en kontrakt der udloeber om et aar, men jeg haaber saa det er i forsvaret han skal bruges hvis det er.
                            Helt uenig. Han har været blandt vores absolut bedste i denne sæson. Han har vundet flest dueller af alle i ligaen, og han er god på bolden og distribuerer den fint rundt. Og så er han altså også en hardhitter. Jeg synes ,det klæder ham at spille på den centrale midtbane. Han er ikke verdens hurtigste, men det er ikke ligeså vigtigt i den ankerposition, han har pt., som det var i et meget langsomt forsvar.

                            Comment


                              Er der nogen, som kan hjælpe med trøjenumre på Manneh og Minteh ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Er der nogen, som kan hjælpe med trøjenumre på Manneh og Minteh ?
                                Manneh har nr 5, kender ikke Mintehs nummer, han skal jo også kun spille U19 I sæsonen.

                                Comment

                                Working...
                                X