Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Klubberne forsøger sig jo af uransagelige årsager med NJ, så det er vel ikke utænkeligt at man også arbejde med en plan B der, når nu NJ heldigvis lader til at være for stor for Odense.
    Sandt, men man laver jo heller ingen mål når man er skadet kontant som NJ har været længe. Kan være vi lejer igen.

    Comment


      Privatfly fra Bruxelles lander lige nu i HCA Airport. Måske det er noget.

      Comment


        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...-nykoebing-fc/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Privatfly fra Bruxelles lander lige nu i HCA Airport. Måske det er noget.
          Skynd dig at få taget et billede

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Privatfly fra Bruxelles lander lige nu i HCA Airport. Måske det er noget.
            Vi lejer sikkert Bundu i Anderlecht

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Vi lejer sikkert Bundu i Anderlecht
              Ikke sprede dårlig stemning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Vi lejer sikkert Bundu i Anderlecht
                eller Victor Fischer ..... .................

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Privatfly fra Bruxelles lander lige nu i HCA Airport. Måske det er noget.
                  Flyet er fra det Belgiske Flyvevåben, tvivler på at det har noget med os at gøre. Med mindre de lejer deres fly ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg

                    eller Victor Fischer ..... .................
                    Sådan noget må man ikke engang sige for sjov!! Tror faktisk det står i Geneve-konventionen...

                    Comment


                      lyder som en rigtig god ide.

                      glad for man endelig er kommet i gang med at få sendt en del unge ud på lejeophold så de kan udvikle sig

                      Comment


                        Kunne godt være en endnu en midtbane spiller måske? Også lidt mørk i huden?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne godt være en endnu en midtbane spiller måske? Også lidt mørk i huden?
                          Er lige glad med hudfarven så længe man kan se de er OB-spillere i bar overkrop :)

                          Comment


                            Jeg håber fandme ikke at vi henter Nikolaj Jørgensen, jeg magter ikke at se på ham om han så scorede 15 mål på en sæson så ville jeg stadig ikke kunne fordrage ham.

                            En Tochi er ikke signet endnu, ham så jeg gerne man hentede ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Jeg håber fandme ikke at vi henter Nikolaj Jørgensen, jeg magter ikke at se på ham om han så scorede 15 mål på en sæson så ville jeg stadig ikke kunne fordrage ham.

                              En Tochi er ikke signet endnu, ham så jeg gerne man hentede ind.
                              Tochi ryger til Lyngby.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                                Tochi ryger til Lyngby.
                                Kilde? Vild signing af Lyngby.

                                Comment

                                Working...
                                X