Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    NJ - Tidl. Landsholdsspiller, topscorer i Holland - 1,90 høj- kan vi i OB sige nej til det med vores målsnit? (Skadet ofte, ja) men vi kan ikke afvise en sådan spiller - og bliver det på en et-årig performance kontrakt, så det et scoop i min bog - især med tanke på, hvor vi har rodet rundt de sidste 10 år. Tænk han gider. Jeg håber på ham.
    Spot on - at ikke ville NJ er at hæve os op til et sted vi ikke er og ikke har været i mange år. Hvornår har vi sidst kunne tiltrække en spiller med den historik?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

      Spot on - at ikke ville NJ er at hæve os op til et sted vi ikke er og ikke har været i mange år. Hvornår har vi sidst kunne tiltrække en spiller med den historik?
      Jeg er slet ikke enig. Fortid og meritter kan være nok så fremragende, men hvis kroppen eller motivationen ikke kan holde til topfodbold, så er det jo fuldstændig ligegyldigt. Bedst illustreret ved Van der Vaart i Midtjylland og hans CV var trods alt noget flottere i NJ's. OB skal forstærkes her og nu og så er det trods alt relevant at kigge på, hvem der kan det nu og ikke blot hvem der kunne det for 5 år siden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

        Jeg er slet ikke enig. Fortid og meritter kan være nok så fremragende, men hvis kroppen eller motivationen ikke kan holde til topfodbold, så er det jo fuldstændig ligegyldigt. Bedst illustreret ved Van der Vaart i Midtjylland og hans CV var trods alt noget flottere i NJ's. OB skal forstærkes her og nu og så er det trods alt relevant at kigge på, hvem der kan det nu og ikke blot hvem der kunne det for 5 år siden.
        Nemlig
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

          Jeg er slet ikke enig. Fortid og meritter kan være nok så fremragende, men hvis kroppen eller motivationen ikke kan holde til topfodbold, så er det jo fuldstændig ligegyldigt. Bedst illustreret ved Van der Vaart i Midtjylland og hans CV var trods alt noget flottere i NJ's. OB skal forstærkes her og nu og så er det trods alt relevant at kigge på, hvem der kan det nu og ikke blot hvem der kunne det for 5 år siden.
          Fair nok - det er vi så bare enige om at være
          uenige om.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

            Jeg er slet ikke enig. Fortid og meritter kan være nok så fremragende, men hvis kroppen eller motivationen ikke kan holde til topfodbold, så er det jo fuldstændig ligegyldigt. Bedst illustreret ved Van der Vaart i Midtjylland og hans CV var trods alt noget flottere i NJ's. OB skal forstærkes her og nu og så er det trods alt relevant at kigge på, hvem der kan det nu og ikke blot hvem der kunne det for 5 år siden.
            Kæmpe tryk på enig knappen. Han bliver vores VDV hvis han kommer.
            Lad os bare få Manneh og luk det vindue

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Fair nok - det er vi så bare enige om at være
              uenige om.
              Det skal der også være plads til

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er jo fine stats set i i fht. til OB, men risikoen for at NJ tager et år på "sygeløn og dagpenge/kontanthjælp" inden han stopper sin aktive karriere er for stor til at jeg kommer til at synes det er en fremragende god idé. Han skal vel trods alt have en grundløn som ikke mange på "overførselsindkomst" kan leve op til og risikoen for skader er reel med hans historik de seneste år.

                "I den forgangne sæson missede Nicolai Jørgensen i alt 11 kampe på grund af forskellige skader. I 2019/20-sæsonen holdt først en knæskade og derefter en tåskade ham ude af i alt 18 kampe. Jørgensens første sæson i Feyenoord, 2016/17, forløb derimod smertefrit."
                Jeg deler alle jeres bekymringer, og var vi en top-6 klub, så var det en no-brainer. (nej, tak). Det er vi ikke. Derfor mener jeg heller ikke, at OB kan afvise en spiller med det CV. Og så har jeg lige kigget lidt på stats. Han har ikke scoret meget de sidste to sæsoner, men han har dælme spillet mange minutter. Sæsonen 20/21 blev det til 1495 minutter (29 kampe), sæson 21/22 - 1223 minutter fordelt på 25 kampe. Med tanke på at OB spiller en gang om ugen, så er det jo et godkendt snit. (Data fra Transfermarkt)..

                Comment


                  Leif Rasmussen
                  @LeifOffenbax
                  ·
                  19 min
                  Ezatolahi med fornavnet Saeid - den iranske folke- og kommende VM-helt nævnes nu også som OB-emne. Men han har været halvt år i Qatar og har mistet sin form, som det skete med Bashkim.#sportfyn


                  Vel ikke super gode tegn mht Manneh handlen

                  Comment


                    @LeifOffenbax
                    Hvis OB henter Nicolai Jørgensen, skal man være helt sikker på, at han kan gøre en forskel. Han må IKKE være over bjerget, som man kan frygte.#sportfyn

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                      Jeg er slet ikke enig. Fortid og meritter kan være nok så fremragende, men hvis kroppen eller motivationen ikke kan holde til topfodbold, så er det jo fuldstændig ligegyldigt. Bedst illustreret ved Van der Vaart i Midtjylland og hans CV var trods alt noget flottere i NJ's. OB skal forstærkes her og nu og så er det trods alt relevant at kigge på, hvem der kan det nu og ikke blot hvem der kunne det for 5 år siden.
                      Jeg er også enig. Synes heller ikke positionsmæssigt vi halter i en grad så vi skal ud og finde en gammel stjernespiller i 11. time. Jeg kunne forstå det på 6'er-positionen hvor der åbenlyst mangler en mand. Der skal der findes noget og hvis alt går i vasken med Manneh, så havde det været til at leve med, man så havde en eller anden 32-årig med 100 kampe la liga eller hvad det nu kunne være, som man havde i baghånden. Med en skarp Bashkim og Fenger som den unge reserve, der står på spring, hvis Kadrii falder i niveau, så er vi tilstrækkeligt dækket til at det I stedet skulle være en mand til fremtiden man skulle hente ind som 9'er, hvis der dukkede en interessant talentfuld spillerop.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Leif Rasmussen
                        @LeifOffenbax
                        ·
                        19 min
                        Ezatolahi med fornavnet Saeid - den iranske folke- og kommende VM-helt nævnes nu også som OB-emne. Men han har været halvt år i Qatar og har mistet sin form, som det skete med Bashkim.#sportfyn


                        Vel ikke super gode tegn mht Manneh handlen
                        Nja, måske. Kan være de stadig håber det går i orden med arbejdstilladelse (hvis det er problemet) og Ezatolahi på leje så er alternativet hvis det ikke lykkes.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Leif Rasmussen
                          @LeifOffenbax
                          ·
                          19 min
                          Ezatolahi med fornavnet Saeid - den iranske folke- og kommende VM-helt nævnes nu også som OB-emne. Men han har været halvt år i Qatar og har mistet sin form, som det skete med Bashkim.#sportfyn


                          Vel ikke super gode tegn mht Manneh handlen
                          Hmm, nej det begynder at se ud som om den polske træner får sin vilje, og beholder manneh.

                          Dog beroliger det mig, at det virker til OB har en plan B mht. til transfers. Førhen har vi jo så bare fået ikke noget, når plan A er glippet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Leif Rasmussen
                            @LeifOffenbax
                            ·
                            19 min
                            Ezatolahi med fornavnet Saeid - den iranske folke- og kommende VM-helt nævnes nu også som OB-emne. Men han har været halvt år i Qatar og har mistet sin form, som det skete med Bashkim.#sportfyn


                            Vel ikke super gode tegn mht Manneh handlen
                            Elendig plan B for Manneh, Saeid kommer ikke til at spille meget i år, da han ikke er i form, og slet ikke har samme niveau som Manneh. Så hellere vente til vinter med at hente en 6er, hvis man ikke har bedre alternativer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Elendig plan B for Manneh, Saeid kommer ikke til at spille meget i år, da han ikke er i form, og slet ikke har samme niveau som Manneh. Så hellere vente til vinter med at hente en 6er, hvis man ikke har bedre alternativer.
                              Hvor mange kampe har du set med Manneh siden du ved han er så god?

                              Ezatolahi har været lidt op og ned. Var vildt stærk i starten i Vejle, hvor jeg synes at huske han blev nævnt som emne i FCK. Faldt siden lidt i niveau. Han har ganske vist ikke spilet siden foråret, men har mig bekendt ikke været skadet. Så fysisk burde formen være fin og han har vel trænet med i Vejle hele opstarten? Han har også et VM som han må være motiveret for at spille sig i form til.

                              Hvis vi skulle hente ham vil det nok kun være leje til vinter eller sommer. Vejle håber eftersigende at sælge ham for et stort beløb efter VM.

                              Ikke min drømmesigning, men som plan B synes jeg det giver ok mening.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Elendig plan B for Manneh, Saeid kommer ikke til at spille meget i år, da han ikke er i form, og slet ikke har samme niveau som Manneh. Så hellere vente til vinter med at hente en 6er, hvis man ikke har bedre alternativer.
                                Uenig. Manden har været fast mand for Iran i 5 år (han er 25). Vi kan helt sikkert bruge ham, når han er tilbage i form.

                                Håber på begge. Og så kunne man måske godt tænke sig en til bagkæden, men ellers godt vindue.
                                Last edited by Mhjortebjerg; 31-08-2022, 08:53.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X