Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Har jeg ikke set. Burde ikke kunne lade dig gøre, hvis det er ham Gambieren fra den polske klub. Så har Udlændingestyrelsen arbejdet længe på en fredag eller lørdag …
    EDIT:Nej det er jo hal ungdomsspilleren! Men de starter begge med “M”
    Jeg nåede selv lige at se at det var mig der forvekslede de to navne, men både du og ChrisOB var hurtigere, end jeg kunne nå at redigere mit opslag. Men spændende om Minteh får debut i aften, sammen med Hornemann vil han da kunne true med sin fart mm..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Nej, jeg så den også. Antager en administrator har slettet det.
      Lyder sguda helt vanvittigt hvis det passer?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Tvivler på, at nogen herinde har viden om, hvad der foregår i forhandlingslokalerne.

        Har det noget på sig er det forrykt.
        Det tvivler jeg også på, og tvivler desuden på at BW ville finde sig i det. Derudover er der jo en anden bruger der har meldt ud at det er noget papirarbejde ift arbejdstilladelse, der holder handlen tibage, og at fejlen er på den polske klubs side.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Lyder sguda helt vanvittigt hvis det passer?
          *hvis* er nok ret vigtigt her.​​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det tvivler jeg også på, og tvivler desuden på at BW ville finde sig i det. Derudover er der jo en anden bruger der har meldt ud at det er noget papirarbejde ift arbejdstilladelse, der holder handlen tibage, og at fejlen er på den polske klubs side.
            Helt enig. Jeg er kritisk over for NT, men tror ikke en døjt på sådan noget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Helt enig. Jeg er kritisk over for NT, men tror ikke en døjt på sådan noget.
              Ja, man kan jo spørge sig selv, om man synes, det lyder sandsynligt eller ej. Jeg tror ikke på det.
              Det ville jo i givet fald være en ret alvorlig læk i kommunikationen fra en eller flere helt centralt placerede personer.
              Ved alle vores andre transfers har vi intet hørt, før handlen stort set blev offentliggjort.
              BT skrev for nogle dage siden, at man var tæt på at blive enige, hvilket betyder, at man ikke er enige endnu.
              Derfra, og så til at sige, at det er NT, der blander sig i handlerne, der er godt nok langt.
              Det vil selvfølgelig passe med teorien om, at BW bare er Thorborgs nikkedukke, men derudover virker der ikke sandsynligt.
              Hvem skulle i så fald være kilden, til sådan en læk? - Det må vel næsten være en fra det sportslige udvalg?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Helt enig. Jeg er kritisk over for NT, men tror ikke en døjt på sådan noget.
                Hvis jeg lige skal spille Djævlens Advokat her... men hvorfor skulle den slags være usandsynligt? En forretningsmand som Niels Thorborg, der er vant til at have fingeren på alt, hvad han foretager sig? Det er fair nok ikke at tro på den påstand, men du får det til at lyde som om, at det skulle være totalt usandsynligt. Det er det i min verden ikke.

                Jeg må indrømme, at jeg har hørt nok historier om Niels Thorborg til at kunne sandsynliggøre sådan en historie. Så hvorfor tror du ikke en døjt på den? Er det fordi du ikke VIL tro det?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det tvivler jeg også på, og tvivler desuden på at BW ville finde sig i det. Derudover er der jo en anden bruger der har meldt ud at det er noget papirarbejde ift arbejdstilladelse, der holder handlen tibage, og at fejlen er på den polske klubs side.
                  Og den tror du mere på fordi....? Personen der skrev det indlæg påstod også have sine kilder i orden. Hvem siger at det rent faktisk forholder sig sådan, som claudes1 har skrevet? Ikke at jeg selv tror på det nu slettede indlæg, men for mig lugter det lidt af selektiv vinkling at bare affærdige det med, at der er nogen andre der har påstået noget andet. Jeg tror også mest på udlæggelsen fra claudes1, men helt ærligt... er det virkelig så usandsynligt at en milliardær-forretningsmand, med hans ry og rygte, kan finde på at gøre sådan noget? Det tror jeg altså ikke. Der er stadig folk, der påstår at ingen i OB mener noget, før Niels Thorborg mener det.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    *hvis* er nok ret vigtigt her.​​​​​
                    Ja, men det "hvis" er altså mere sandsynligt, end du og andre måske giver udtryk for. Faktum er at han stadig ikke er landet. Der er to påstande til hvorfor. Begge påstår at de har kilderne i orden. Det ene blev slettet, det andet ikke. Det øger sandsynligheden for, at det ikke er en rigtig påstand. Men at gøre det så usandsynligt er da i min verden lidt naivt.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Hvis jeg lige skal spille Djævlens Advokat her... men hvorfor skulle den slags være usandsynligt? En forretningsmand som Niels Thorborg, der er vant til at have fingeren på alt, hvad han foretager sig? Det er fair nok ikke at tro på den påstand, men du får det til at lyde som om, at det skulle være totalt usandsynligt. Det er det i min verden ikke.

                      Jeg må indrømme, at jeg har hørt nok historier om Niels Thorborg til at kunne sandsynliggøre sådan en historie. Så hvorfor tror du ikke en døjt på den? Er det fordi du ikke VIL tro det?

                      MvH ChrisOB
                      Forsøger man ikke mere eller mindre altid at vride armen om på personen man sidder over for i en forhandlingssituation for at få den bedst mulige handel? Jeg tænker ikke som sådan at der er noget odiøst i hvis Thorborg forlanger den, for OB, bedst mulige handel - det lyder meget “Thorborg-agtigt”. Tilgengæld tror jeg ikke på at Thorborg selv mener at have kompetencerne til at værdisætte en fodboldspiller i dagens fodbold klima, således at han decideret går ind og diktere hvad OB må og skal tilbyde for en given spiller. Jeg tror heller ikke på at Thorborg blander sig i forhandlinger der ellers sker inden for de rammer og det råderum som BW har at rutte med. Manden er sikkert både egenrådig og topstyrende, men han er trods alt ikke dum.

                      Comment


                        Meget kan man sige om BW - jeg er indtil videre ikke ret imponeret - men jeg tror simpelthen ikke på, at han ville finde sig i sådanne arbejdsforhold. Altså, at NT direkte blander sig i forhandlinger. Så ville han bare skride.

                        Så nej, den påstand finder jeg helt usandsynlig.

                        Folk omtaler også nogle gange NT som en lallende amatør. Det er han jo ikke - forretningsmæssigt.
                        Last edited by Jungledyret; 28-08-2022, 13:54.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Forsøger man ikke mere eller mindre altid at vride armen om på personen man sidder over for i en forhandlingssituation for at få den bedst mulige handel? Jeg tænker ikke som sådan at der er noget odiøst i hvis Thorborg forlanger den, for OB, bedst mulige handel - det lyder meget “Thorborg-agtigt”. Tilgengæld tror jeg ikke på at Thorborg selv mener at have kompetencerne til at værdisætte en fodboldspiller i dagens fodbold klima, således at han decideret går ind og diktere hvad OB må og skal tilbyde for en given spiller. Jeg tror heller ikke på at Thorborg blander sig i forhandlinger der ellers sker inden for de rammer og det råderum som BW har at rutte med. Manden er sikkert både egenrådig og topstyrende, men han er trods alt ikke dum.
                          Jeg ved med 100% sikkerhed, at sportsudvalget før BWs ansættelse var inden over ALT. Jeg kan ikke sige om BW har fået A eller kun B nøglen, men er ret sikker på han har et råderum. Det er mere uklart hvor det går, og om det er totalt, eller så længe budgettet holdes.
                          Det er helt almindeligt at en direktør må til bestyrelsen hvis der skal være tiltag ud over budget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Og den tror du mere på fordi....? Personen der skrev det indlæg påstod også have sine kilder i orden. Hvem siger at det rent faktisk forholder sig sådan, som claudes1 har skrevet? Ikke at jeg selv tror på det nu slettede indlæg, men for mig lugter det lidt af selektiv vinkling at bare affærdige det med, at der er nogen andre der har påstået noget andet. Jeg tror også mest på udlæggelsen fra claudes1, men helt ærligt... er det virkelig så usandsynligt at en milliardær-forretningsmand, med hans ry og rygte, kan finde på at gøre sådan noget? Det tror jeg altså ikke. Der er stadig folk, der påstår at ingen i OB mener noget, før Niels Thorborg mener det.

                            MvH ChrisOB
                            Det finder vi jo snart ud af, indtil da er det spekulationer. Men når brugeren, hvis identitet jeg ikke kender og hvis indlæg jeg ikke har set, sletter sin post igen (at det skulle være en administrator kræver at der rent faktisk var aktive administratorer på det her forum, og det er det mange år siden, der har været), øger det kke troværdigheden i mine øjne. Jeg tror ikke på, at BW ville finde sig i det, det er hovedårsagen til at jeg tror mere på claudes1's udlægning, men jeg påstår ikke at vide noget med sikkerhed. Jeg affærdiger det ikke, men skriver, at jeg tvivle på, at der sådan, det forholder sig, og det gør jeg stadigvæk. Det gør du jo tydeligvis også.

                            Comment


                              Jeg kan nu heller ikke se det usandsynlige i det
                              Thorborg vender tomlen ned og siger prisen skal være lavere hvis vi skal hente ham.

                              Hvad skulle det specielle være i det?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det finder vi jo snart ud af, indtil da er det spekulationer. Men når brugeren, hvis identitet jeg ikke kender og hvis indlæg jeg ikke har set, sletter sin post igen (at det skulle være en administrator kræver at der rent faktisk var aktive administratorer på det her forum, og det er det mange år siden, der har været), øger det kke troværdigheden i mine øjne. Jeg tror ikke på, at BW ville finde sig i det, det er hovedårsagen til at jeg tror mere på claudes1's udlægning, men jeg påstår ikke at vide noget med sikkerhed. Jeg affærdiger det ikke, men skriver, at jeg tvivle på, at der sådan, det forholder sig, og det gør jeg stadigvæk. Det gør du jo tydeligvis også.
                                Ja, jeg tror da heller ikke på det. Men sandsynligheden er da til stede. Om hvor vidt vedkommende selv har slettet det indlæg eller om det er admin er sådan set underordnet. Det var alligevel noget af en påstand der, uanset om man kan li det eller ej, desværre godt kan have sin sandsynlighed, når man sammenholder det med Niels Thorborgs ry og rygte som forretningsmand, og hvilket indtryk man har fra Lars Høghs bog omkring manden.

                                Det handler vel bare om, at man ikke kan udelukke at det er rigitgt. Uanset om man så tror på, at hvis det er rigtigt, så ville BW tage sit tøj og gå. Jeg vil så stille det spørgsmål: Hvad ville personen, der skrev det indlæg få ud af sit "hit-and-run" indlæg? Hvorfor i det hele taget skrive det for at slette det igen?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X