Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
    Jørgensen er en no brainer, skulle det være en mulighed!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
      Jeg ville blive stærkt begejstret hvis OB brugte penge på ham, med andre ord mener jeg ikke længere at han har niveauet :D.

      Jørgensen er faldet meget i niveau fra da han var bedst, tung og skadesplaget ... han så virkelig dårlig ud i FCK.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
        Det ser ud til at Alasana Manneh ikke var i truppen i går

        https://www.flashscore.com/match/K4i...ummary/lineups
        Men der går desværre lidt tid inden han kommer. Den polske klub har eftersigende lidt problemer med at forstå arbejds/opholdstilladelsesreglerne for en afrikansk spiller i EU… Desværre. Som jeg forstod det er OB uden skyld i rodet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Men der går desværre lidt tid inden han kommer. Den polske klub har eftersigende lidt problemer med at forstå arbejds/opholdstilladelsesreglerne for en afrikansk spiller i EU… Desværre. Som jeg forstod det er OB uden skyld i rodet.
          Håber det løser sig inden vinduet lukker

          Comment


            Fyens melder i dagens avis om at Sander spiller afskedskamp i dag og skifter til Viking i Norge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Men der går desværre lidt tid inden han kommer. Den polske klub har eftersigende lidt problemer med at forstå arbejds/opholdstilladelsesreglerne for en afrikansk spiller i EU… Desværre. Som jeg forstod det er OB uden skyld i rodet.
              Hvor kommer den oplysning fra?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Hvor kommer den oplysning fra?
                Det må jeg ikke sige konkret. Andet end nogen tæt på klubben.
                men det skulle ikke forhindre en transfer. Men derfor han ikke præsenteres endnu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Fyens melder i dagens avis om at Sander spiller afskedskamp i dag og skifter til Viking i Norge
                  En af de bedste nyheder længe. Virker sgu til at BW i hvert fald kan se hvem der ikke har det der skal til. Så må bi se om han kan hente dem der har….

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Men der går desværre lidt tid inden han kommer. Den polske klub har eftersigende lidt problemer med at forstå arbejds/opholdstilladelsesreglerne for en afrikansk spiller i EU… Desværre. Som jeg forstod det er OB uden skyld i rodet.
                    Øhhhh, er det ikke ham der lige er blevet udtaget til dagen trup
                    med nr 41? Ups, det var Minteh

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Øhhhh, er det ikke ham der lige er blevet udtaget til dagen trup med nr 41?
                      Har jeg ikke set. Burde ikke kunne lade dig gøre, hvis det er ham Gambieren fra den polske klub. Så har Udlændingestyrelsen arbejdet længe på en fredag eller lørdag …
                      EDIT:Nej det er jo hal ungdomsspilleren! Men de starter begge med “M”

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Øhhhh, er det ikke ham der lige er blevet udtaget til dagen trup med nr 41?
                        Nope. Det er Minteh. Ikke Manneh.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          En af de bedste nyheder længe. Virker sgu til at BW i hvert fald kan se hvem der ikke har det der skal til. Så må bi se om han kan hente dem der har….
                          Jeg er enig. Forhåbentlig giver han også et par millioner i kassen til forstærkninger. Jeg håber bare ikke det bliver NJ.

                          Comment


                            Er jeg den eneste, der nåede at læse en besked, der nu er slettet herinde, hvor vedkommende påstår at grunden til at Manneh ikke er blevet præsenteret er at Thorborg har givet BW besked på at vride armen om på den polske klub, så de nu måske trækker sig fra handlen? Og at det ikke er første gang at Thorborg i sidste øjeblik har blandet sig i en handel, hvorfor mange spillere og agenter ikke gider at forhandle med OB, fordi der altid dukker ét eller andet op til allersidst?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Er jeg den eneste, der nåede at læse en besked, der nu er slettet herinde, hvor vedkommende påstår at grunden til at Manneh ikke er blevet præsenteret er at Thorborg har givet BW besked på at vride armen om på den polske klub, så de nu måske trækker sig fra handlen? Og at det ikke er første gang at Thorborg i sidste øjeblik har blandet sig i en handel, hvorfor mange spillere og agenter ikke gider at forhandle med OB, fordi der altid dukker ét eller andet op til allersidst?

                              MvH ChrisOB
                              Tvivler på, at nogen herinde har viden om, hvad der foregår i forhandlingslokalerne.

                              Har det noget på sig er det forrykt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Er jeg den eneste, der nåede at læse en besked, der nu er slettet herinde, hvor vedkommende påstår at grunden til at Manneh ikke er blevet præsenteret er at Thorborg har givet BW besked på at vride armen om på den polske klub, så de nu måske trækker sig fra handlen? Og at det ikke er første gang at Thorborg i sidste øjeblik har blandet sig i en handel, hvorfor mange spillere og agenter ikke gider at forhandle med OB, fordi der altid dukker ét eller andet op til allersidst?

                                MvH ChrisOB
                                Nej, jeg så den også. Antager en administrator har slettet det.

                                Comment

                                Working...
                                X