Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Men han er vel næppe en NY spiller, selvom han er ung og ikke har været i førsteholdstruppen indtil nu.

    Han har jo F.eks. fået debut
    Al respekt til Slotsager men det er jo ikke noget som løfter holdet her og nu....unge spillere skal have dygtige og erfarne spillere at læne sig op af .......vi er mere leverpostej pt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

      Al respekt til Slotsager men det er jo ikke noget som løfter holdet her og nu....unge spillere skal have dygtige og erfarne spillere at læne sig op af .......vi er mere leverpostej pt
      Jeg er stor fan af vi sikrer vores egne unge på kontrakter, så det har jeg det rigtig godt med.

      Men med ny spiller tænker jeg også noget udefra kommende.

      Men det er vel også kun obstruktion - og ikke OB - der har snakket om ny spiller i dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Jeg er stor fan af vi sikrer vores egne unge på kontrakter, så det har jeg det rigtig godt med.

        Men med ny spiller tænker jeg også noget udefra kommende.

        Men det er vel også kun obstruktion - og ikke OB - der har snakket om ny spiller i dag.
        Tja. Hvis der er hold i rygtet nærmer klokken sig 13...
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg er stor fan af vi sikrer vores egne unge på kontrakter, så det har jeg det rigtig godt med.

          Men med ny spiller tænker jeg også noget udefra kommende.

          Men det er vel også kun obstruktion - og ikke OB - der har snakket om ny spiller i dag.
          Enig...sikre vores dygtige talenter...og ja udefra må en spiller uden for denne klub

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Jeg er stor fan af vi sikrer vores egne unge på kontrakter, så det har jeg det rigtig godt med.

            Men med ny spiller tænker jeg også noget udefra kommende.

            Men det er vel også kun obstruktion - og ikke OB - der har snakket om ny spiller i dag.
            OBstruktion har skrevet "en ny mand i superligatruppen" - jeg synes næsten ikke det kan være tydeligere, at det enten er Slotsager eller evt. Ejdum, de hentyder til med den formulering.

            Comment


              Forøvrigt rigtig fint, hvis det er Slotsager, der får fuldtidskontrakt. HVIS det er planen, vi skal tilbage i en 4-backkæde så snart som muligt, og HVIS der ikke er for lange udsigter til at Ivan er kampklar igen, synes jeg jo egentlig vi er fint dækket ind for KL i Østrøm, Slotsager og Omar samt Tverskov der kan rykkes ned ved behov. Vil langt hellere bruge budgettet på den centrale midtbane.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Definer fast?

                Han startede med at starte inde i de første 6-7 kampe, siden da har han siddet på bænken eller været indskifter. 23 kampe i alt og 1220ish minutter. Startede mod Club Brugge i weekenden, men det hans første kamp i sæsonen og første gang han startede på banen siden november sidste år
                "Senest har han fået en start i sæsonens første 3 kampe, så han er breddespiller."


                Men han var jo skadet i opstarten af sæsonen, så missede første kamp, sad på bænken i anden og fik pænt med spilletid i tredje.

                Selvfølgelig ser foråret ikke så pænt ud...
                Last edited by Online; 11-08-2022, 11:50.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Jeg må indrømme at det ryster mig lidt, hvis vi reelt jagter en 10'er, og der ikke er noget på vej ud.

                  Så vil vi have 4 der spiller 10'er som deres primære, jebali, Frø, mucolli og Halimi.
                  Jebali er 10'er.! Lad ham nu spiller der, så han kan sætte hele vores offensiv op. Og så hent en 9'er, hvis i synes der mangler sådan en.
                  Men da først og fremmest en 6'er der er bedre end okosun. Det skulle ikke være så vanskeligt.

                  Min tillid til Bjørn daler stille og roligt i takt med at dette vindue skrider fremad. I hvert fald omkring indkøb og vurdering af truppen.
                  Jeg er enig i, at vi mest mangler en 6'er/8'er. Helst en af hver. Det er en mindre skandale hvis vi bare henter en 10'er og tænker vores problemer på midtbanen er løst.

                  Men jeg synes også vi mangler en 10'er. Jebali er vores bedste 10'er og 9'er. Han kommer nok hovedsagligt til at spille 9'er. Frøkjær må jeg indrømme jeg tror mindre og mindre på bliver en succes. Og så har han jo også sine skader. Mucolli-transferen er stadig sort for mig. Men tror mest han vil blive brugt på kanterne. Det jeg husker til ham er han meget offensiv ift. at ligge i den 10'er-rolle.

                  Halimi som han leverede i første tid i Brøndby kunne vi godt bruge. Men når man kigger på hans forløb siden da virker det godt nok som om det er længe siden. En del røde flag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    OBstruktion har skrevet "en ny mand i superligatruppen" - jeg synes næsten ikke det kan være tydeligere, at det enten er Slotsager eller evt. Ejdum, de hentyder til med den formulering.
                    Leif Rasmussen mener at vide, at der er tale om Slotsager jf. hans twitterprofil.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      OBstruktion har skrevet "en ny mand i superligatruppen" - jeg synes næsten ikke det kan være tydeligere, at det enten er Slotsager eller evt. Ejdum, de hentyder til med den formulering.
                      Ja ok, det ændrer jo en del.

                      FmprOB skrev jo også 99,99 på slotsager, så velkommen til ham. Rigtig god nyhed.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Der er flere der spørger hvorfor Halimi ikke vil forstærke OB. Svaret kommer her:

                        1. Hans agent er cafekongen.
                        2. Han har spillet 32 ligakampe de seneste 3 sæsoner, hvor kun 1 var med fuld spilletid
                        3. Han var udset til at være en bærende kraft i Riga FC, men faldt fuldstændig igennem og de valgte at ophæve kontrakten før tid. Den lettiske liga svarer i bedste fald til toppen af 1. division.
                        4. De få kampe han fik for Riga var primært imod overpræsterende hold og der leverede han ikke. Det samme gælder i Conference League hvor han blot var indskifter og ikke leverede et indtryk.
                        Når nu Mucolli har vist sig som så stor en succes fra dag ét så er det da oplagt at prøve med samme formel igen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Ja ok, det ændrer jo en del.

                          FmprOB skrev jo også 99,99 på slotsager, så velkommen til ham. Rigtig god nyhed.
                          Jeg så hans nye trøje for 1 time siden. Så nu er jeg 100%

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                            Leif Rasmussen mener at vide, at der er tale om Slotsager jf. hans twitterprofil.
                            Det må frigive nogle lønkroner til andre positioner. Mon ikke han og tilgangen af Omar må være erstatningen for KL og så satser man på Østrøm står distancen som starter.
                            Man må give OB at de ikke lader sig påvirke af omverdenens hysterier. En løntung og fast starter i hele 2021/22 sæsonen erstattes af en 16 årig fra akademiet, selvom vi skraber bunden og spiller superligaens dårligste fodbold. Det er modigt, men måske også dumstristigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              OBstruktion har skrevet "en ny mand i superligatruppen" - jeg synes næsten ikke det kan være tydeligere, at det enten er Slotsager eller evt. Ejdum, de hentyder til med den formulering.
                              Ret beset er han jo kun en knægt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ret beset er han jo kun en knægt
                                Hedder det ikke en "person" i disse krænkelsestider ?

                                Comment

                                Working...
                                X