Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Men hvorfor pokker har man så hentet Mucolli på en 4årig (…) kontrakt? Selv med alle vores skader spiller han ikke.

    Det er spildte penge, og om et år skal man så forsøge at afskibe eller udleje ham. Et skridt frem, fem tilbage.

    Opondo eller Kløve ville i ramme alvor være fine at have nu.
    Jeg er helt uenig med dig i din vurdering af Mucolli. Det jeg har set til træning, er en ung teknisk begavet spiller, god dribler og med et godt afslutningpotentiale. Eneste mangel er formentlig, at han skal blive bedre til genpres / forsvare.
    Hvorfor han ikke har spillet mere med de skader, vi har i øjeblikket, er lige så uforståeligt, som visse andre AA beslutninger
    på startopstillinger / udskiftninger.
    Last edited by pnl; 08-08-2022, 21:32.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Jeg er helt uenig med dig i din vurdering af Mucolli. Det jeg har set til træning, er en ung teknisk begavet spiller med et godt afslutningpotentiale. Eneste mangel er formentlig, at han skal blive bedre til genpres / forsvare.
      Hvorfor han ikke har spillet mere med de skader, vi har i øjeblikket, er lige så uforståeligt, som visse andre AA beslutninger
      på startopstillinger / udskiftninger.
      Jeg har også set noget kvalitet på træningsbanen fra ham. Helt sikkert. For mig at se er han lidt af en luxus spiller som Frøkjær. Og det har der ikke været så meget plads til. For han skal som du siger være bedre til de andre mere kedelige ting som genpres og hurtige tilbageløb.
      Problemet er at han nok er bedst på VK ligesom Sander og Breum er. Og er lidt bagud i køen pt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vores største mulighed er nok at ligge ud til agenter at vi aktivt søger “best possible” til leje fra en større klub. Så må han sgu gå lidt over budget i 10 måneders leje

        Det var håbløst igår at se Aron færdig efter 55-60 min og Tverskov kramper efter 75-80 min. De eneste 2 til rådighed da vi har en skade. De kostede os kontrol på midten i de døende minutter.
        Fatter simpelthen ikke at BW gang på gang udtaler at de er godt tilfreds med 3 mand til 2 pladser mens vi har 11 mand til 3 andre pladser i offensiven
        t Aron efter skaderne endnu ikke er på 100% kan god forstå. Men hvad er det at vi løb tør af kræfterne i hver kamøp? Sidste s øl som var vi ofte godt at lægge på i de sidste minutter af kampene og havde også comeback-evnerne. Faktisk har ikke ser så store konditionelle problemer i de sidste år Og Blond stod for den fysiske træning hele tid, så hvor kommer forskellen fra?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Jeg er helt uenig med dig i din vurdering af Mucolli. Det jeg har set til træning, er en ung teknisk begavet spiller, god dribler og med et godt afslutningpotentiale. Eneste mangel er formentlig, at han skal blive bedre til genpres / forsvare.
          Hvorfor han ikke har spillet mere med de skader, vi har i øjeblikket, er lige så uforståeligt, som visse andre AA beslutninger
          på startopstillinger / udskiftninger.
          Det forholder jeg mig ikke det store til. Jeg forholder mig til at den vældigt snakkende BW ser et behov for at købe en ny 10er kort efter man har købt en backup - Mucolli - til netop den plads.

          Det virker som elendig forvaltning af de få penge han har til rådighed.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            BW siger at vi kigger efter en 10`er. Og måske en central midtbanespiller(eller gør han??)

            https://fyens.dk/artikel/fodbolddire...ransfervinduet

            Mon det er den sædvanlige “ vi ser hvad der dukker op” taktik?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Det forholder jeg mig ikke det store til. Jeg forholder mig til at den vældigt snakkende BW ser et behov for at købe en ny 10er kort efter man har købt en backup - Mucolli - til netop den plads.

              Det virker som elendig forvaltning af de få penge han har til rådighed.
              Men hvor har folk fra at Mucolli er 10'er? Alle de highlights jeg har set, ligner det helt klart han har udgangspunkt i kanten

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg har også set noget kvalitet på træningsbanen fra ham. Helt sikkert. For mig at se er han lidt af en luxus spiller som Frøkjær. Og det har der ikke været så meget plads til. For han skal som du siger være bedre til de andre mere kedelige ting som genpres og hurtige tilbageløb.
                Problemet er at han nok er bedst på VK ligesom Sander og Breum er. Og er lidt bagud i køen pt
                Jeg synes desværre ikke, at Sander og Breum shiner i øjeblikket, så måske er tiden inde til at prøve noget nyt !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                  Mon det er den sædvanlige “ vi ser hvad der dukker op” taktik?
                  Tror der arbejdes aktivt på at finde noget. Men det er nok en agent der skal komme med noget sidst i vinduet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Men hvor har folk fra at Mucolli er 10'er? Alle de highlights jeg har set, ligner det helt klart han har udgangspunkt i kanten
                    men selv hvis han ikke er 10'er - så mener jeg stadig ikke det er en position vi bør kigge efter "bare" fordi jebali og frøkjær er ude. Manglerne er markant større andre steder.

                    Og hvis ikke mucolli skulle kunne spille den - så kunne sander vel sagtens - eller kadrii, han er vel næsten bedre der end som ene spids angriber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Jeg er helt uenig med dig i din vurdering af Mucolli. Det jeg har set til træning, er en ung teknisk begavet spiller, god dribler og med et godt afslutningpotentiale. Eneste mangel er formentlig, at han skal blive bedre til genpres / forsvare.
                      Hvorfor han ikke har spillet mere med de skader, vi har i øjeblikket, er lige så uforståeligt, som visse andre AA beslutninger
                      på startopstillinger / udskiftninger.
                      Det er ikke ualmindeligt at spillere skal bruge i hvert fald et halvår på at blive spillet ind. Derfor er det nogengange også lidt utaknemmeligt at hente spillere til. Var Jebali, Frø og sabbi nu klar, så kunne han stille og roligt vænne sig til spillestilen og kæmpe sig ind på holdet, og folk havde nok ikke spekuleret så meget i det. Nu er vi skadesramt og så skal sådan en spiller her, som måske først for alvor er tiltænkt en rolle om et halvt til et helt år pludselig gøre sig gældende.

                      Skader kommer altid ubelejeligt, men særligt når BW samtidig har prioriteret hente spillere til fremtiden. Grubbe og Kante får jo heller ingen minutter. De er selvfølgelig også yngre, men casen tror jeg er den samme. Potentialet er der, men de er ikke færdigbagt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Men hvor har folk fra at Mucolli er 10'er? Alle de highlights jeg har set, ligner det helt klart han har udgangspunkt i kanten
                        Fra OB.dk da Mucolli blev præsenteret:
                        " - Med Agon i OB øger vi vores kompetencer én mod én situationer. Han konkurrerer til 7’er og 11’er-positionen, men kan også byde sig til på 10’er positionen. Han er en tempofyldt spiller, som er en dygtig dribler, og som også er god til at kombinere med sine holdkammerater og sætte dem op til målchancer, siger Fodbolddirektør, Björn Wesström. ".

                        Personligt mener jeg stadig vi pt har langt større mangler i midterforsvaret og på 6'er positionen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Ej simpelthen ikke en tier.. det ville være så meget spild af lønkroner.. Vi har rigeligt med spillere der kan tage ti'eren når Jebali og frø ikke er der. Vi skal have en central midt og det kan kun gå for langsomt
                          Enig, skal vi hente en 10er, så skal det være fordi vi har muligheden for noget helt ekstraordinært. Jeg frygter lidt BW har fået muligheden for at hente en 10er og så lader som om det er det vi mangler.....Vi mangler så meget mere centrale folk.

                          Comment


                            Marco Lund ligner en der er på vej væk fra Sverige med bud fra danske klubber. Kunne det være os? Husker ham som lidt ustabil spiller, men en agressiv og hurtig forsvarsspiller. Han ville forstærke os i 3 back kæde, hvor han som minimum er bedre end KL og JS.

                            Jeg tror ikke vi er med her, med mindre KL og JS er på vej væk. Kan dog bare godt lide hans type. Hurtig og agressiv, lidt et svin om man vil. Det mangler vi!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Marco Lund ligner en der er på vej væk fra Sverige med bud fra danske klubber. Kunne det være os? Husker ham som lidt ustabil spiller, men en agressiv og hurtig forsvarsspiller. Han ville forstærke os i 3 back kæde, hvor han som minimum er bedre end KL og JS.

                              Jeg tror ikke vi er med her, med mindre KL og JS er på vej væk. Kan dog bare godt lide hans type. Hurtig og agressiv, lidt et svin om man vil. Det mangler vi!
                              Hell no. Han var allerede en ringe signing sidste gang vi havde ham. Det ville være præcis den slags transfer som vi har set de sidste 10 år og vi skal væk fra at lave..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Marco Lund ligner en der er på vej væk fra Sverige med bud fra danske klubber. Kunne det være os? Husker ham som lidt ustabil spiller, men en agressiv og hurtig forsvarsspiller. Han ville forstærke os i 3 back kæde, hvor han som minimum er bedre end KL og JS.

                                Jeg tror ikke vi er med her, med mindre KL og JS er på vej væk. Kan dog bare godt lide hans type. Hurtig og agressiv, lidt et svin om man vil. Det mangler vi!
                                Det håber jeg godt nok ikke. Som midtstopper er han måske en smule bedre end de to nævnte. Han er måske kun lige til nøds god nok til at spille superliga.

                                Comment

                                Working...
                                X