Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det kunne selvsagt godt være en løsning med en udlejning nu og her, men reel konkurrence mod en erfaren målmand og så ellers cup-kampe eksempelvis, tror jeg nu også er en model, der kan hjælpe ham på sporet igen. Især hvis der bliver tale om en ny mand ind på leje, da det jo viser, at der stadig er tillid til HC på sigt. Synes det er en fin løsning, hvis det er det, der sker.
    Jeg tror slet slet ikke det er en god idé at leje ham ud nu. Havde det været for et år siden vi havde lejet ham ud, hvis OC var blevet en sæson mere eller man havde hentet en afløser på en kort aftale, så kunne jeg sagtens se ideen i det, men tror slet ikke på det er det rigtige for ham nu. Lejer vi ham ud til 1. division, den norske liga eller hvad ved jeg, og de mærker at de får en keeper ind der er ramt på selvtilliden og virker usikker, så er det ikke sikkert de tør at spille med ham, og det vil være en katastrofe for OB og HC.

    Jeg tror helt klart det rigtige er, at han bliver her og kæmper med en ny keeper, velvidende om at det nok er sandsynligt at han mest skal sidde på bænken. Så kan Bjerring hele tiden have snor i hans udvikling og hans mentale tilstand, og han kan forhåbentligt også lære noget af at gå ved siden af en mere erfaren rotte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Jeg tror slet slet ikke det er en god idé at leje ham ud nu. Havde det været for et år siden vi havde lejet ham ud, hvis OC var blevet en sæson mere eller man havde hentet en afløser på en kort aftale, så kunne jeg sagtens se ideen i det, men tror slet ikke på det er det rigtige for ham nu. Lejer vi ham ud til 1. division, den norske liga eller hvad ved jeg, og de mærker at de får en keeper ind der er ramt på selvtilliden og virker usikker, så er det ikke sikkert de tør at spille med ham, og det vil være en katastrofe for OB og HC.

      Jeg tror helt klart det rigtige er, at han bliver her og kæmper med en ny keeper, velvidende om at det nok er sandsynligt at han mest skal sidde på bænken. Så kan Bjerring hele tiden have snor i hans udvikling og hans mentale tilstand, og han kan forhåbentligt også lære noget af at gå ved siden af en mere erfaren rotte.
      Meget enig. Tror også helt klart det er bedre at få ham samlet op mentalt her i klubben, i hvert fald på kort sigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Jeg tror slet slet ikke det er en god idé at leje ham ud nu. Havde det været for et år siden vi havde lejet ham ud, hvis OC var blevet en sæson mere eller man havde hentet en afløser på en kort aftale, så kunne jeg sagtens se ideen i det, men tror slet ikke på det er det rigtige for ham nu. Lejer vi ham ud til 1. division, den norske liga eller hvad ved jeg, og de mærker at de får en keeper ind der er ramt på selvtilliden og virker usikker, så er det ikke sikkert de tør at spille med ham, og det vil være en katastrofe for OB og HC.

        Jeg tror helt klart det rigtige er, at han bliver her og kæmper med en ny keeper, velvidende om at det nok er sandsynligt at han mest skal sidde på bænken. Så kan Bjerring hele tiden have snor i hans udvikling og hans mentale tilstand, og han kan forhåbentligt også lære noget af a gå ved siden af en mere erfaren rotte.
        Enig mht HC.
        Spændende hvem vi så henter ind. Jonas Lösel må have en stor interesse i at spille kampe inden VM holdet skal udtages. Grytebust kender vi jo. Vi skal bare ikke hente noget i stil med ham AaB hentede som absolut ikke ser overbevisende ud.

        Comment


          Det jeg godt kan lide ved denne udlejning er de signaler, der sendes ikke bare til HC, men til hele truppen.
          1) Performance betyder alt. Leveres der ikke så skiftes der ud. Ikke mere process og se tiden an.
          2) man kan ikke hygge sig på en lang kontrakt og være superligaens bedste 2. målmand der bringer god stemning i truppen. Hvis ikke man presser på til pladsen blandt de 11 har man ikke plads i truppen.
          3) Vi er handlekraftige. Inden for vores muligheder gør vi alt for at optimere på vores trup.

          Det er for mig vigtige kulturelle forandringer ifht at skabe en vinderkultur.
          Last edited by laffe; 01-08-2022, 10:04.

          Comment


            Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se, Martin Hansen i OB. Har tidligere læst, at han er kommet i overskud i Hannover, hvor de har smidt ham ned til reserverne. 32 år, god rutine og husker ham, som en rigtig dygtig målmand
            ​​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
              Det jeg godt kan lide ved denne udlejning er de signaler, der sendes ikke bare til HC, men til hele truppen.
              1) Performance betyder alt. Leveres der ikke så skiftes der ud. Ikke mere process og se tiden an.
              2) man kan ikke hygge sig på en lang kontrakt og være superligaens bedste 2. målmand der bringer god stemning i truppen. Hvis ikke man presser på til pladsen blandt de 11 har man ikke plads i truppen.
              3) Vi er handlekraftige. Inden for vores muligheder gør vi alt for at optimere på vores trup.

              Det er for mig vigtige kulturelle forandringer ifht at skabe en vinderkultur.
              Det er så bare ikke det jeg synes man ser i start-11. Der synes jeg godt nok der bliver givet snor til enkelte udvalgte, som skulle forestille at være profiler.
              Men lad os se mod Agf

              Jeg tror mere på, at Mandé er udlejet, fordi man har erkendt, at der skal en ny ind. Og at Bernat skal blive i klubben og "samles" op, og fortsætte under Bjerring.
              Dermed kommer Mandé i overskud, og man ville alligevel ikke forlænge kontrakten. Ergo, ud med Mandé.

              Comment


                Hvad med ham der vi solgte til wolves Andreas Søndergaard? Kender ikke til niveau.
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Det er så bare ikke det jeg synes man ser i start-11. Der synes jeg godt nok der bliver givet snor til enkelte udvalgte, som skulle forestille at være profiler.
                  Men lad os se mod Agf

                  Jeg tror mere på, at Mandé er udlejet, fordi man har erkendt, at der skal en ny ind. Og at Bernat skal blive i klubben og "samles" op, og fortsætte under Bjerring.
                  Dermed kommer Mandé i overskud, og man ville alligevel ikke forlænge kontrakten. Ergo, ud med Mandé.
                  Min kommentar var på BWs aktioner.
                  Han sætter ikke holdet, men han sætter dagsordenen for AA og truppen.

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-ny-maalmand

                    AGF er også på jagt. Så er der jo hvilket projekt f.eks JL tror mest på, og hvor vejen til spilletid er kortest.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Hvad med ham der vi solgte til wolves Andreas Søndergaard? Kender ikke til niveau.
                      Tja, han fik ikke noget spilletid i Randers, da han var udlejet dertil. Senest har han været udlejet til Hereford, meget langt nede i de engelske rækker. Det gør ham ikke nødvendigvis til en dårlig målmand, men tror der er for meget usikkerhed om niveauet og om, hvordan han vil klare sig som førstemålmand, i hvert fald hvis det er rutine og stabilitet, man går efter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-ny-maalmand

                        AGF er også på jagt. Så er der jo hvilket projekt f.eks JL tror mest på, og hvor vejen til spilletid er kortest.
                        Er David Ousted ikke stoppet igen i FCM? Så er det vel ikke realistisk, at de lejer deres andenmålmand ud til os eller AGF - eller har FCM flere målmænd i truppen, som jeg bare ikke kender til?

                        Løssl ville være en kæmpe forstærkning i mine øjne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                          Er David Ousted ikke stoppet igen i FCM? Så er det vel ikke realistisk, at de lejer deres andenmålmand ud til os eller AGF - eller har FCM flere målmænd i truppen, som jeg bare ikke kender til?

                          Løssl ville være en kæmpe forstærkning i mine øjne.
                          David Ousted fortsætter i FC Midtjylland - ny kontrakt - Campo
                          Han har næsten lige skrevet ½ år mere, så nej..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                            David Ousted fortsætter i FC Midtjylland - ny kontrakt - Campo
                            Han har næsten lige skrevet ½ år mere, så nej..
                            Uh! Så er håber jo lysegrønt

                            Comment


                              Kunne det være sådan, at en gammel 'ense dreng vender hjem? Anders Lindegaard - Player profile 2022 | Transfermarkt ½ år tilbage af kontrakten..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                                Kunne det være sådan, at en gammel 'ense dreng vender hjem? Anders Lindegaard - Player profile 2022 | Transfermarkt ½ år tilbage af kontrakten..
                                Men er Lindegaard pt. bedre end både HC og Sayouba?
                                Jeg skal ærligt indrømme og sige at jeg ikke har set nogen af hans kampe, men jeg tror det ikke. Men tanken er smuk .

                                Jeg tror ikke den nye keeper er dansk, jeg kan kun se en mulig og det håber jeg ikke, men Jeppe Højbjerg, hvis kontrakt med Esbjerg er løbet ud.

                                Comment

                                Working...
                                X