Oprindeligt indsendt af Johnbonny
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ja, det er han måske, men lige nu står den jo 1 mål til Charly og 0 til Breum. Vi må se når sæsonen er ovre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
Ja det gør og jeg tror også han nok skal blive god og han er måske også en større målscorer men mange andre parametre er Breum foran
Breum er selvfølgelig talentfuld, men altså han er jo ikke stemplet ind endnu. Charly han kommer der med lyn og torden.
Det bliver da meget spændende lige og følge med i.
Last edited by Striwetforlivet!; 31-07-2022, 15:40.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
En indadgående kant, skal jo score mål jo. Var det venstreskøjten Charly lagde den ind med, fra højrekanten, det fejler ikke noget jo.
Breum er selvfølgelig talentfuld, men altså han er jo ikke stemplet ind endnu. Charly han kommer der med lyn og torden.
Det bliver da meget spændende lige og følge med.
Alt det bliver dog forhåbentlig også bedre den dag vi får struktur i vores restforsvar, så hold ikke kan køre kontraer på os, hver gang vi mister en bold. Det kan hurtigt tage modet fra selv de dygtigste offensivspillere.
- Likes 1
Comment
-
Breum har fået meget få minutter på venstrekanten, som virkelig er dén position, han skal spille. At trække ind i banen og afslutte er hans bread and butter.
Charly N. er en mere atletisk spiller, som jeg ser det, hvor det gør mindre, om han spiller til højre, venstre eller helt fremme.
Jeg ville spille med dem begge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægEr der nogen som ved, om Casper Nielsen salget i Belgien giver noget beløb til OB ?
Så lad os håbe at informationerne er korrekte
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har skrevet det her nogle gange. Jeg hørte den gang at vi havde en klausul. Men kan ikke huske om det var 10 eller 15%
Så lad os håbe at informationerne er korrekte
Tak for info, som jeg godt nok tidligere har set fra dig, men min tvivl opstod, da en anden bruger på Forum hævdede, at OB ved en handel internt i Belgien ikke får nogen andel af transfersummen. Ved du, hvad der er rigtigt ?
Comment
Comment