Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Arbnor Mucolli også på vej til OB??? (ifg. bold-bruger)
    Jeg mindes at OB tidligere i år var interesseret i Arbnor Mucolli. Kan ikke lige finde artiklen. Det er også hans ønske at blive solgt denne sommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Arbnor Mucolli også på vej til OB??? (ifg. bold-bruger)
      Sikker en misforståelse. Det sker vel kun hvis Divisionsforeningen skaber en regelændring og rykker målene 30 metee til højre og vi spiller med to eller tre vk samtidigt ...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Sikker en misforståelse. Det sker vel kun hvis Divisionsforeningen skaber en regelændring og rykker målene 30 metee til højre og vi spiller med to eller tre vk samtidigt ...
        Agon er højrebenet og Arbnor er venstrebenet

        Comment


          Det er virkelig svært at forstå for mig det her, vi skal tilbage til Fellah siden jeg sidst har været så uforstående overfor en signing.

          Ja, han var et stort talent engang, men også en der ødelagde det godt og grundigt med sin opførsel og oftest sløje arbejdsindsats. At han så siden har fået skabt en fin karriere i Fredericia og leveret fornuftigt for et mindre hold i Norge, er da godt for ham, men der skal vel mere til at gøre sig på et ambitiøst OB-hold.

          Det virker også lidt sigende for mig, at han er gledet ud af holdet nu Kristiansund er kommet i alvorlige problemer. Agon er godt nok heller ikke typen jeg ville have på banen, hvis jeg skulle kamp for livet, men bevares, på en solskinsdag med gode baner og hvor dem omkring ham spiller som han vil have det, så kan han virkelig se god ud, det er bare sjældent at alt går op i en højere enhed i den her klub.

          En luksusspiller med attitudeproblemer der nok primært skal sidde på bænken, det er forholdsvis let at se, hvor eventuelle konflikter skulle opstå her. Og ja, jeg antager at han primært skal sidde på bænken, for det kan umuligt være deres mening, at spillere som Breum og Frøkjær skal vige pladsen for ham. Og kommer der så en nyhed i næste uge om, at man har solgt Breum for 15 millioner, så har de værsgo at servere os en erstatning med lidt mere næring i, hvis vi da bare det mindste skal tro på, at den her klub stadig har i sinde at kæmpe med i det gode selskab.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er virkelig svært at forstå for mig det her, vi skal tilbage til Fellah siden jeg sidst har været så uforstående overfor en signing.

            Ja, han var et stort talent engang, men også en der ødelagde det godt og grundigt med sin opførsel og oftest sløje arbejdsindsats. At han så siden har fået skabt en fin karriere i Fredericia og leveret fornuftigt for et mindre hold i Norge, er da godt for ham, men der skal vel mere til at gøre sig på et ambitiøst OB-hold.

            Det virker også lidt sigende for mig, at han er gledet ud af holdet nu Kristiansund er kommet i alvorlige problemer. Agon er godt nok heller ikke typen jeg ville have på banen, hvis jeg skulle kamp for livet, men bevares, på en solskinsdag med gode baner og hvor dem omkring ham spiller som han vil have det, så kan han virkelig se god ud, det er bare sjældent at alt går op i en højere enhed i den her klub.

            En luksusspiller med attitudeproblemer der nok primært skal sidde på bænken, det er forholdsvis let at se, hvor eventuelle konflikter skulle opstå her. Og ja, jeg antager at han primært skal sidde på bænken, for det kan umuligt være deres mening, at spillere som Breum og Frøkjær skal vige pladsen for ham. Og kommer der så en nyhed i næste uge om, at man har solgt Breum for 15 millioner, så har de værsgo at servere os en erstatning med lidt mere næring i, hvis vi da bare det mindste skal tro på, at den her klub stadig har i sinde at kæmpe med i det gode selskab.
            Generelt synes jeg at spillere fortjener en chance for at vise at de er blevet klogere/ældre/modne efter tidligere tiders udskejelser så jeg vil vente med at kritisere hans attitude indtil ham giver anledning til det i OB.
            Resten er jeg helt enig i, underlig signing når man kigger på den nuværrende trup, og Breum/Frø skal simpelthen ikke syltes på bekostning af Agon.

            Comment


              Jeg er enig med flertallet i, at vi er ved at have ret mange spillere til få offensive pladser, men jeg forstår ikke dem der mener at Frøkjær absolut skal spille fremfor Mucoli. Hvis Mucoli er bedre og ikke mindst mere stabil end Frøkjær (det kræver ikke meget), så skal han selvfølgelig spille. Så må Frøkjær enten steppe op eller tage til takke med bænken. Frøkjær har fået rigeligt med chancer for at finde stabiliteten og er mindre end ét år yngre, så det er jo ikke fordi Mucoli er uden perspektiv. Og ja, det kan godt være at Mucoli tidligere har været kendt for lidt attitudeproblemer og måske et en luksusspiller, men helt ærligt, så gælder det jo også Frøkjær.
              Jeg byder i hvert fald Muculi velkommen og håber at han overrasker positivt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Jeg er enig med flertallet i, at vi er ved at have ret mange spillere til få offensive pladser, men jeg forstår ikke dem der mener at Frøkjær absolut skal spille fremfor Mucoli. Hvis Mucoli er bedre og ikke mindst mere stabil end Frøkjær (det kræver ikke meget), så skal han selvfølgelig spille. Så må Frøkjær enten steppe op eller tage til takke med bænken. Frøkjær har fået rigeligt med chancer for at finde stabiliteten og er mindre end ét år yngre, så det er jo ikke fordi Mucoli er uden perspektiv. Og ja, det kan godt være at Mucoli tidligere har været kendt for lidt attitudeproblemer og måske et en luksusspiller, men helt ærligt, så gælder det jo også Frøkjær.
                Jeg byder i hvert fald Muculi velkommen og håber at han overrasker positivt.
                Jeg er fuldstændig enig.... Frøkjær skal snart til at vise et højt stabilt niveau og ikke forblive "evighedstalent" med kæmpe udsving

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Ikke tyndt på antal, men på kvalitet i forhold til at bringe os frem i tabellen.
                  Jeg vil så mene, at det er begge dele.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Steinlein nævner OB og SIF som ydrekandidater til at slås med om guldet hvis man fortsætter udviklingen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-guldkamp

                    jo jo..

                    Comment


                      Ud/Sparet

                      JJ løn ca 125.000
                      RJL løn ca 110.000
                      Tarik løn ca 35.000
                      Brems løn ca 35.000
                      Khemdee løn ca 35.000
                      Vestergaard løn ca 35.000
                      Hylle løn ca 35.000
                      Kløve løn ca 100.000

                      sparet ca 510.000 kr

                      Ind/udgift
                      Luca løn ca 35.000
                      Grubbe løn ca 50.000
                      Kante løn ca 40.000
                      Charly løn ca 40.000
                      Agon løn ca 80.000
                      (Max Ejdum løn ca 35.000)
                      (Paulsen løn ca 150.000)

                      Udgift ca 430.000


                      Sparet ialt hver måned 80.000

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Steinlein nævner OB og SIF som ydrekandidater til at slås med om guldet hvis man fortsætter udviklingen

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-guldkamp

                        jo jo..
                        Han rammer jo sjældent rigtigt og vi var tæt på FCM i Brøndby, men i 22 har FCM også været ringe.

                        Comment


                          Så ender vi også snart ud i de 11+ spillere som BW gerne ville have ud jvf bjerghest i sidste måned

                          Comment


                            Vi må se. Jeg er en anelse reserveret omkring den transfer. Ser ikke den røde tråd i alt det, BW meldte ud ved sin ankomst, og så sådan en handel her.

                            OB har brug for ledertyper.

                            Vi har masser af offensive individualister.

                            Men han skal selvfølgelig have en fair chance. Og velkommen til!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Øhhhhh. Denne signing fatter jeg ikke. Glæder mig til at Bjørn forklarer sig…

                              Hvad er en 7´er og en 11`er på vores hold?? I dont get it

                              Kom nu med noget defensivt. Bring on the Bear
                              Er det Agon, OB eller begge der er så kedelig, trist og grå at hverken EB eller BT gider ofre plads på at nævne denne transfer?


                              Ligner vi har måttet slås med en Nordic Bet liga klub om ham?

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ur-til-danmark
                              Last edited by Magge; 08-07-2022, 20:20.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Er det Agon, OB eller begge der er så kedelig, trist og grå at hverken EB eller BT gider ofre plads på at nævne denne transfer?


                                Ligner vi har måttet slås med en Nordic Bet liga klub om ham?

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ur-til-danmark
                                Tænker det siger noget om transferen. En ganske ordinær en. Jo længere tid der går jo mindre fatter jeg noget af den.
                                Men jeg prøver at være positiv og klar til at lade mig positivt overraske.
                                Men hvis dette er på bekostning af en central midtbane spiller(Max Ejdum excluderet) så er jeg for første gang helt lost i det puslespil BW prøver at samle..

                                Comment

                                Working...
                                X