Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gud fri mig vel det er en underlig signing, hvad i alverden skal vi bruge ham til?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Når/Hvis Paulsen kommer mangler vi selvfølgelig en central midtbane spiller efter Kløve. Måske 2
      Så har vi den perfekte størrelse kvantitativt.

      Aron er helt klar btw
      Så længe vi er enige i at der mangler en afløser for Kløve, for vi er godt nok tyndt besat på de to 6ere
      fedt med Aron, jeg synes ellers at have læst at han var tvivlsom og ihvertfald ikke klar til start11?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Næppe. Det er to meget forskellige spilletyper. Men det er nok ikke utænkeligt, at man henter Max Ejdum op på en fuldtidskontrakt og kalder ham erstatningen. Hvis Grubbe også kan dække midtbanen på et nogenlunde niveau vil vi vel så også være fint nok dækket ind der.
        Det er vel heller ikke fordi at man vil have mere Kløve ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Da fuk? Lille bror ville jeg måske kunne forstå selvom han slet ikke er det vi mangler, men det virker som en underlig signing. Hvorfor endne en offensiv spiller?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Så længe vi er enige i at der mangler en afløser for Kløve, for vi er godt nok tyndt besat på de to 6ere
            fedt med Aron, jeg synes ellers at have læst at han var tvivlsom og ihvertfald ikke klar til start11?
            Tverskov, Aron og Okusun samt Østrøm .. så tyndt er det vel heller ikke ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Gud fri mig vel det er en underlig signing, hvad i alverden skal vi bruge ham til?
              Venstrekant .. er det ikke fint med Breum og Sander??
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                OB har lige tweetet en kuglepen... Så det ligner den er underskrevet.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Venstrekant .. er det ikke fint med Breum og Sander??
                  Kunne måske betyde at Sander eller Sabbi er på vej væk?
                  Endnu en offensiv mere ville ja igen skabe en fuldstændig ubalance i truppen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    OB annoncerer en signing:
                    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...pLtrA0ptw&s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Kunne måske betyde at Sander eller Sabbi er på vej væk?
                      Endnu en offensiv mere ville ja igen skabe en fuldstændig ubalance i truppen.
                      Vil godt nok ikke håbe han er erstatningen ved et Sabbi-salg. Som erstatning for Svendsen forstår jeg det en smule, da det er breddespiller for en breddespiller, men stadig ikke imponerende, selvom jeg dog ikke skal prale af jeg overhovedet vidste denne bror fandtes

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Tverskov, Aron og Okusun samt Østrøm .. så tyndt er det vel heller ikke ..
                        Jo, det er meget tyndt. Der skal mere ind på den centrale midtbane.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Tverskov, Aron og Okusun samt Østrøm .. så tyndt er det vel heller ikke ..
                          Østrøm er ikke kandidat til den plads. Stop nu med at skrive det.

                          Comment


                            Ifølge artiklen i Tipsbladet 13. juni i år har han fine stats, seks mål og 10 assists i 37 kampe for Kristiansund. Godt nok i en lidt svagere liga, men alliwl

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Vil godt nok ikke håbe han er erstatningen ved et Sabbi-salg. Som erstatning for Svendsen forstår jeg det en smule, da det er breddespiller for en breddespiller, men stadig ikke imponerende, selvom jeg dog ikke skal prale af jeg overhovedet vidste denne bror fandtes
                              Tror også mere på Sander. Selvom Breum også allerede spillede på hk så ville det ikke være alt for snart at hente en vk for en hj. Især da Jebali også ofte spiller vk. Det ville ja være en fuldstændig overprioritering på venstre side mens vi ville have kun en ung talent på hk med Charly.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Tverskov, Aron og Okusun samt Østrøm .. så tyndt er det vel heller ikke ..
                                til 2 så centrale pladser? Det synes jeg er tyndt, ca. lige så tyndt som det er at medregne Østrøm i den kabale imo.

                                Comment

                                Working...
                                X