Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Kløve til SønderjyskE på en 2-årig lejeaftale
    Er det så til kontraktudløb i Ådalen


    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Yes

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        en to årig lejeaftale alligevel.......vildt godt købmandskab af Hemmingsen med den der 4 årige forlængelse...
        Ja. Omstændighederne taget i betragtning en fornuftig løsning. Håber vi sidder ikke på den største del af lønnen og BW kunne forhandle gode betingelser. Det kan ikke være særlig sjovt for BW at oprydde efter Hemme.

        Tak for indsatsen, Kløve og god vind fremover.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Så fik jeg ret fra en tidligere tråd at Kløve ville tilbage til SJE. Mon ikke man bare sige Horneman tager over der?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            Kløve til SønderjyskE på en 2-årig lejeaftale
            Specielt med så lang en lejeaftale når den samtidig udløber samtidig med hans kontraktudløb. Men tænker umiddelbart Sønderjyske dermed måske slipper for at betale hele hans løn eller lignende. Men det åbner vel op for at tilføre en midtbanespiller til truppen og det kunne jo være Ejdum der rykkes op og ellers kan det også være vi henter Mads Larsen i Esbjerg som vi vist har vist interesse for.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
              Så fik jeg ret fra en tidligere tråd at Kløve ville tilbage til SJE. Mon ikke man bare sige Horneman tager over der?
              Næppe. Det er to meget forskellige spilletyper. Men det er nok ikke utænkeligt, at man henter Max Ejdum op på en fuldtidskontrakt og kalder ham erstatningen. Hvis Grubbe også kan dække midtbanen på et nogenlunde niveau vil vi vel så også være fint nok dækket ind der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                Kløve til SønderjyskE på en 2-årig lejeaftale
                Det er en rigtig god løsning. Han har evner men de spiller ikke i OB. Jeg håber at slippe for at se ham løfte sit niveau meget i Sønderjyske.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Har det stramt med at en fyr kommer ind i truppen og er anfører fra Day 1. Ved godt det var nogenlunde det der skete med KEP/Drachmann.
                  Men Alliwl…
                  Det var så også en fejl. Ingen af de to skulle have været anfører. Drachmann havde potentialet, men glasben og anførerbind er en dårlig kombination.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                    en to årig lejeaftale alligevel.......vildt godt købmandskab af Hemmingsen med den der 4 årige forlængelse...
                    Jeg synes vi bør lade MH og andre "hvile i fred" så at sige. Med den kæmpe organisationsændring BW har gennemført er det tydeligt som Enrico hat påtalt flere gange at der ikke har været timer nok i døgnet til at udføre det som en moderne fodboldvirksomhed har behov for, for at holde niveauet og retningen. Der er med sikkerhed blevet hugget mange hæle og klippet mange tæer, for at det hele skulle klare sig gennem tiden. Resultatet af de manøvre er tydelige og skræmmende synes jeg. MH synes jeg især har været fejlcastet hvis der allerede har været den erkendelse før hans ansættelse at der skulle ske en markant ændring i strukturen for at bygge nye lag på klubben.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Hammarby har nu kørt en voldsom rotation i deres forsvar, muligvis pga. skader, men den CB der har spillet mest har fået 80% spilletid - ud af 1080 mulige minutter.

                      Bjørn Paulsen: 217
                      Jon Gudni Fjóluson: 0
                      Mads Fenger: 790
                      Richárd Magyar: 574
                      Edvin Kurtulus: 826

                      Hammarby har spillet med 2 CBs i denne sæson
                      Bor i Stockholm og følger Hammarby. (prøver at skaffe lidt insider information fra de hammarby fans jeg kender, men de har ikke hørt mere end vi har ind til videre)

                      Bjørn Paulsen er ikke en spillertype som Cifuentes vil bruge, virker det til. Dog bliver han skiftet ind 9 ud 10 gange i løbet af anden halvleg. Tror det skyldes at BP ikke er den boldspillende CB som han vil køre med.
                      Der havde Milos Milojevic (træner i Malmø nu), meget mere tiltro til BP og brugte ham meget. Sæsonen sluttede den 4 december i Sverige og det var også Milos sidste kamp for Hammarby, for han blev fyret, da det kom frem at han snakkede med andre klubber bagom Hammarby's ryg.

                      Den eneste grund til at jeg ser at han ikke spiller 90 minutter, i næsten hver kamp, er pga BP ikke er Cifuentes type, for jeg ser ikke BP for at være dårligere end de andre midterforsvar som Hammarby har. Ser ham som den af de 5 midterforsvar som har den fedeste vinderattitude og som altid kæmper 100%

                      Derfor ser jeg ham gerne i OB. Ham og Ivancivic i det centrale forsvar lyder squ meget godt i mine øre. En dansk "viking" og en serbisk kriger i midterforsvaret, som har samme attitude angående forsvarspillet og kæmper 100% til sidste fløjt


                      Angående Kløve, så ska det lyder Alt mulig held og lykke i fremtiden. Han har været top professionel i hele hans tid i OB.

                      Comment


                        Håber at BP kan holde til pludselig at spille 90+ minutter. Han har spillet mellem 10 og 20 minutter pr kamp i en del måneder nu. Det kan lige passe at han får en overbelastningsskade og er ude i 4 uger eller længere…. Det ville være typisk OB

                        Comment


                          Fint at få tage afsked med Kløve. At det er en 2-årig lejeaftale er nok et vidnesbyrd om, at ikke helt kan komme af med hans lønpost, men forhåbentligt har vi da fået dækket det meste og fundet en god løsning for alle parter. Strategisk rigtigt at få listet ham videre nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Fint at få tage afsked med Kløve. At det er en 2-årig lejeaftale er nok et vidnesbyrd om, at ikke helt kan komme af med hans lønpost, men forhåbentligt har vi da fået dækket det meste og fundet en god løsning for alle parter. Strategisk rigtigt at få listet ham videre nu.
                            Enig. Sympatisk spiller som altid viste den rigtige indsats på banen og brokkede sig ikke op bænken. Fin bekendtskab og husker hvor god han fungerede sammen med Casper Nielsen dertid. Men tid nu at sige farvel da han ikke passer mere rigtig ind og næppe kan komme til spilletid. God beslutning, for ham og OB.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                              Bor i Stockholm og følger Hammarby. (prøver at skaffe lidt insider information fra de hammarby fans jeg kender, men de har ikke hørt mere end vi har ind til videre)

                              Bjørn Paulsen er ikke en spillertype som Cifuentes vil bruge, virker det til. Dog bliver han skiftet ind 9 ud 10 gange i løbet af anden halvleg. Tror det skyldes at BP ikke er den boldspillende CB som han vil køre med.
                              Der havde Milos Milojevic (træner i Malmø nu), meget mere tiltro til BP og brugte ham meget. Sæsonen sluttede den 4 december i Sverige og det var også Milos sidste kamp for Hammarby, for han blev fyret, da det kom frem at han snakkede med andre klubber bagom Hammarby's ryg.

                              Den eneste grund til at jeg ser at han ikke spiller 90 minutter, i næsten hver kamp, er pga BP ikke er Cifuentes type, for jeg ser ikke BP for at være dårligere end de andre midterforsvar som Hammarby har. Ser ham som den af de 5 midterforsvar som har den fedeste vinderattitude og som altid kæmper 100%

                              Derfor ser jeg ham gerne i OB. Ham og Ivancivic i det centrale forsvar lyder squ meget godt i mine øre. En dansk "viking" og en serbisk kriger i midterforsvaret, som har samme attitude angående forsvarspillet og kæmper 100% til sidste fløjt


                              Angående Kløve, så ska det lyder Alt mulig held og lykke i fremtiden. Han har været top professionel i hele hans tid i OB.
                              Tak for info. Det flugter meget godt med den opfattelse jeg også har på nogle af tingene, især det med at han er frasorteret pga. evnerne med bolden.

                              Paulsen og Ivancevic lyder på nogle punkter som en meget fin duo ja, på et hold der har en Michelsen eller Ove P som træner f.eks., men lyder det godt på et Andreas Alm-trænet hold? Det er jeg i tvivl om. Der er jo ikke noget forkert i at have to midterforsvarer der primært er gode defensivt og i duellerne, men de skal også kunne noget mere, sådan som jeg ser Alms koncept. Sidste sæson havde vi 3. mest boldbesiddelse i ligaen og gik fra 47,8% i sæsonen før til 52,1%, og med to tidligere FC Nordsjælland trænere som assistenter, har jeg svært ved at tro, at det ikke også er i den retning vi skal spillemæssigt. Er Paulsen og Ivancevic en god duo til den spillestil? Det må de jo synes de er, men jeg er ikke helt overbevist.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Tak for info. Det flugter meget godt med den opfattelse jeg også har på nogle af tingene, især det med at han er frasorteret pga. evnerne med bolden.

                                Paulsen og Ivancevic lyder på nogle punkter som en meget fin duo ja, på et hold der har en Michelsen eller Ove P som træner f.eks., men lyder det godt på et Andreas Alm-trænet hold? Det er jeg i tvivl om. Der er jo ikke noget forkert i at have to midterforsvarer der primært er gode defensivt og i duellerne, men de skal også kunne noget mere, sådan som jeg ser Alms koncept. Sidste sæson havde vi 3. mest boldbesiddelse i ligaen og gik fra 47,8% i sæsonen før til 52,1%, og med to tidligere FC Nordsjælland trænere som assistenter, har jeg svært ved at tro, at det ikke også er i den retning vi skal spillemæssigt. Er Paulsen og Ivancevic en god duo til den spillestil? Det må de jo synes de er, men jeg er ikke helt overbevist.
                                KL er heller ikke super med bolden. Så kan han bare være på hans niveau med bolden, være bedre defensivt og blive en kaptajn, så er jeg tilfreds

                                Comment

                                Working...
                                X