Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    For mig at se er midterforsvaret mere presserende. Ivancevic har ofte skadesproblemer, og så brænder det altså. Der mangler en profil her. Og det er under al kritik, hvis en sådan ikke kommer.

    Det er selvfølgelig vanskeligt, hvis der ingen penge er. Men så fremstår vores ulidelige top-6-mål som en kæmpe joke.
    Alene det at vi kun har formået at gøre det 1 ud af de sidste 11 burde få enhver ledelse til at sadle om. Og have ambitionen om top 6 og så gøre det til den officielle målsætning er to forskellige ting. Det første kan vi arbejde på; det andet er pistolen for panden. Hvad skaber mindst stress?

    Hvis man vil i top 6 hvert år skal der skrues op. Uheldigvis er flere penge i kølvandet af 10 års middelmådighed ikke nødvendigvis det, der skaber virkningen.

    En gammel slidt Skoda bliver ikke automatisk mere værd bare fordi man sætter en 500 krones seddel i vinduesviskeren.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      https://www.transfermarkt.com/hordur...spieler/130353

      https://www.transfermarkt.com/emil-b...spieler/142208

      https://www.transfermarkt.com/ulrik-...spieler/239044

      https://www.transfermarkt.com/mads-j.../0?saison=2021

      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg synes det ville være perfekt at gå all in på Jacob Rasmussen. Aner ikke, hvilken økonomi, der vil være involveret i det, men.. Det ville være den perfekte løsning som jeg ser det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          Jeg synes det ville være perfekt at gå all in på Jacob Rasmussen. Aner ikke, hvilken økonomi, der vil være involveret i det, men.. Det ville være den perfekte løsning som jeg ser det
          Ja han ville da garanteret være en god spiller at få hjem.

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aet-paa-skifte
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              altså det virker jo ikke til han får noget spilletid - så fint nok han skal videre.

              - men sgu lidt en dårlig forretning hvis snakken om skiftet sidste år - og de priser der blev nævnt er sande...for tænker ikke næstved kan lægge den slags penge. Så der har man da i den grad skudt sig selv i foden ved at holde på ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                altså det virker jo ikke til han får noget spilletid - så fint nok han skal videre.

                - men sgu lidt en dårlig forretning hvis snakken om skiftet sidste år - og de priser der blev nævnt er sande...for tænker ikke næstved kan lægge den slags penge. Så der har man da i den grad skudt sig selv i foden ved at holde på ham
                Tja, det er jo også én af OSE's yndlingsbeskæftigelser...

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  altså det virker jo ikke til han får noget spilletid - så fint nok han skal videre.

                  - men sgu lidt en dårlig forretning hvis snakken om skiftet sidste år - og de priser der blev nævnt er sande...for tænker ikke næstved kan lægge den slags penge. Så der har man da i den grad skudt sig selv i foden ved at holde på ham
                  Der er mange ting der virker skørt her, især når vi tænker på vores vaklende forsvar men Alm må jo simpelthen ikke kunne se noget lys i Khemdee. Så medmindre vi samtidig med en lejeaftale med Næstved forlænger kontrakten med ham, så det er os der skummer fløden ved et evt. salg, så kan det vise sig at blive en rigtig grim case for OB.
                  Men mht de rygter der var omkring nogle lukrative muligheder for salg til Thailand, så er der vel ikke nogen udover Khemdee, agenten og OB der reelt ved hvad der er op og ned.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Der er mange ting der virker skørt her, især når vi tænker på vores vaklende forsvar men Alm må jo simpelthen ikke kunne se noget lys i Khemdee. Så medmindre vi samtidig med en lejeaftale med Næstved forlænger kontrakten med ham, så det er os der skummer fløden ved et evt. salg, så kan det vise sig at blive en rigtig grim case for OB.
                    Men mht de rygter der var omkring nogle lukrative muligheder for salg til Thailand, så er der vel ikke nogen udover Khemdee, agenten og OB der reelt ved hvad der er op og ned.
                    Tænker det eneste spørgsmål er hvor lang tid at kontrakten forlænges. Mit gæt er kun 1 år. Nægter at tro på man bare lader ham gå og at kontrakten løber ud.
                    Vi må håbe det bliver idag og der hurtigt kommer afklaring på Brems. Så bliver der måske plads til at rykke en enkelt eller 2 op fra akademiet(Charly og Ejdum) så vi stadig har nogle transitions spillere i truppen(Hvis deres eventuelle uddannelse tillader det). Lige nu er der vel kun Breum og Kjerrumgaard som markspillere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Der er mange ting der virker skørt her, især når vi tænker på vores vaklende forsvar men Alm må jo simpelthen ikke kunne se noget lys i Khemdee. Så medmindre vi samtidig med en lejeaftale med Næstved forlænger kontrakten med ham, så det er os der skummer fløden ved et evt. salg, så kan det vise sig at blive en rigtig grim case for OB.
                      Men mht de rygter der var omkring nogle lukrative muligheder for salg til Thailand, så er der vel ikke nogen udover Khemdee, agenten og OB der reelt ved hvad der er op og ned.
                      Jeg er med på at du ikke vil stole 100% på det, men jeg har jo set ham mere end de fleste og jeg forstår godt at han ikke er aktuel til jeres suppehold.
                      Han er meget konsekvent og dedikeret, men mangler både fart, mobilitet og teknik.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Jeg er med på at du ikke vil stole 100% på det, men jeg har jo set ham mere end de fleste og jeg forstår godt at han ikke er aktuel til jeres suppehold.
                        Han er meget konsekvent og dedikeret, men mangler både fart, mobilitet og teknik.
                        Det giver såmænd meget god mening og meget tyder på at trænerteamet omkring superligaholdet har den samme vurdering.

                        Men hvis det er korrekt at man vil kunne sælge ham til en klub i Thailand med stor milliongevinst, så vil det naturligvis være dumt at sende ham til Næstved for peanuts. Men det er netop de informationer omkring muligt skifte til Thailand en masse Baths, jeg er mere kildekritisk omkring.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Det giver såmænd meget god mening og meget tyder på at trænerteamet omkring superligaholdet har den samme vurdering.

                          Men hvis det er korrekt at man vil kunne sælge ham til en klub i Thailand med stor milliongevinst, så vil det naturligvis være dumt at sende ham til Næstved for peanuts. Men det er netop de informationer omkring muligt skifte til Thailand en masse Baths, jeg er mere kildekritisk omkring.
                          Den er god nok med klubberne i østen - Men nu skal der jo 2 til en tango. Det kan jo godt være at Khemdee ikke har den store lyst til at spille i Thailand.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            altså det virker jo ikke til han får noget spilletid - så fint nok han skal videre.

                            - men sgu lidt en dårlig forretning hvis snakken om skiftet sidste år - og de priser der blev nævnt er sande...for tænker ikke næstved kan lægge den slags penge. Så der har man da i den grad skudt sig selv i foden ved at holde på ham
                            Det var da kun caféejeren, som påstod det !

                            Comment


                              Brems skriver permanent kontrakt med Helsingør

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-paa-rov-i-ob

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Brems skriver permanent kontrakt med Helsingør

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-paa-rov-i-ob
                                God vind fremover til Brems!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X