Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg


    fuldstændig enig.
    Alle andre sportschefer / direktører var blevet jagtet på nuværende tidspunkt. Nu har vi en svensker som snakker og snakker og sikrer ungdommen, men intet nyt i superligaen. Mangler så meget en 6 er. Tverskov er forsvarsspiller og for langsom på midten når modstanderne er fra top 6
    Tverskov er flyttet op som midtbanespiller

    https://www.ob.dk/traeningsplan/

    Så hvis Kløve ikke sendes videre tænker jeg ikke der sker noget på den front desværre med 4 spillere til 2 pladser. Man burde dog gøre det for at styrke konkurrencen. For lige nu er de jo kun 3 der konkurrerer(og i realiteten er det kun Okosun og Aron)

    Comment


      BW har jo gjort det helt klart hvor pengene til nyindkøb skal komme fra: europæisk kvalifikation eller spillersalg. Det første blev ikke til noget og BW mener ikke at vi pt har spillere der kan indbringe nok. Han har sagt at Sabbi og Frøkjær m.fl mangler noget i deres udvikling for at kunne sælges.

      Jeg kunne godt tænke mig at vide om BW oprindelig var blevet stillet et større budget i udsigt, men at OSE (Thorborg) på grund af de mørke økonomiske skyer holder lidt igen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tverskov er flyttet op som midtbanespiller

        https://www.ob.dk/traeningsplan/

        Så hvis Kløve ikke sendes videre tænker jeg ikke der sker noget på den front desværre med 4 spillere til 2 pladser. Man burde dog gøre det for at styrke konkurrencen. For lige nu er de jo kun 3 der konkurrerer(og i realiteten er det kun Okosun og Aron)
        For mig at se er midterforsvaret mere presserende. Ivancevic har ofte skadesproblemer, og så brænder det altså. Der mangler en profil her. Og det er under al kritik, hvis en sådan ikke kommer.

        Det er selvfølgelig vanskeligt, hvis der ingen penge er. Men så fremstår vores ulidelige top-6-mål som en kæmpe joke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          MH havde fået på puklen for det her vindue. BW er god til at tale, men har ikke vist noget prangende endnu.

          Jeg går mindre op i transfervinduer end de fleste herinde, men det er åbenlyst, at OB mangler i hvert fald én klar leder til til den centrale akse.

          At den spiller ikke allerede er på plads - og givetvis slet ikke kommer - er for dårligt.

          Som jeg har skrevet tidligere. Nogle gange tror jeg på, at vi går bedre tider i møde. Andre gange tror jeg ikke, at der kommer til at ske noget som helst.
          Men det viser jo bare hvorfor det er SÅ vigtigt med ordenlige kommunikationsevner på den plads. For jeg tror stadig på OB har gjort det godt med at bringe BW ind - for det lyder virkeligt til at manden ved hvad han snakker om.

          Men god kommunikation er jo ikke nok. Og udmeldingerne og handlingerne stemmer ikke ret godt overens, det har det ikke gjort i mange år. Så er pengene der ikke - så meld det dog ud. Savner noget mere realisme for det andet her er for frustrerende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
            BW har jo gjort det helt klart hvor pengene til nyindkøb skal komme fra: europæisk kvalifikation eller spillersalg. Det første blev ikke til noget og BW mener ikke at vi pt har spillere der kan indbringe nok. Han har sagt at Sabbi og Frøkjær m.fl mangler noget i deres udvikling for at kunne sælges.

            Jeg kunne godt tænke mig at vide om BW oprindelig var blevet stillet et større budget i udsigt, men at OSE (Thorborg) på grund af de mørke økonomiske skyer holder lidt igen.
            Mørke skyer? Indtil videre er der fuld damp på alle cylindre i OSE som jeg hører det. Hotel Odeon kunne godt sætte rekord og måske nå 10 mill i driftsoverskud alene i 2022. Jeg ved godt at der lurer noget recession ude i horisonten, men med den fart der er på er der også plads til lidt opbremsning uden det får den vildt store betydning.

            Hvis man ikke har flere penge at gøre med er det også ok med mig. Men så må man også bare være realister og ærlige over for fans. At man ikke helt er der hvor man håbede at være og at man selvfølgelig gør alt hvad man kan for Top 6 men også erkender at det nok kan blive svært.
            Men OB elsker at sælge drømme og for at kunne sælge sponsorater føler man nok lidt at man er tvunget til at sige man ikke 101% selv tror på

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              For mig at se er midterforsvaret mere presserende. Ivancevic har ofte skadesproblemer, og så brænder det altså. Der mangler en profil her. Og det er under al kritik, hvis en sådan ikke kommer.

              Det er selvfølgelig vanskeligt, hvis der ingen penge er. Men så fremstår vores ulidelige top-6-mål som en kæmpe joke.
              Ganske enig. Det er meget presserende. Igår måtte man jo bruge Skjelvik igen derinde.

              Men med en mere spillende 6`er(der er bedre end Kløve) vil også gøre det nemmere for Alm at sætte Tverskov derned til tider. Det kan han jo stort set ikke nu da Aron og Okosun ikke ville være et godt makkerpar.

              Jeg tror nu at BW går og underspiller lidt og at der sker mere end den ene forsvarsspiller

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Mørke skyer? Indtil videre er der fuld damp på alle cylindre i OSE som jeg hører det. Hotel Odeon kunne godt sætte rekord og måske nå 10 mill i driftsoverskud alene i 2022. Jeg ved godt at der lurer noget recession ude i horisonten, men med den fart der er på er der også plads til lidt opbremsning uden det får den vildt store betydning.

                Hvis man ikke har flere penge at gøre med er det også ok med mig. Men så må man også bare være realister og ærlige over for fans. At man ikke helt er der hvor man håbede at være og at man selvfølgelig gør alt hvad man kan for Top 6 men også erkender at det nok kan blive svært.
                Men OB elsker at sælge drømme og for at kunne sælge sponsorater føler man nok lidt at man er tvunget til at sige man ikke 101% selv tror på
                Jeg tænkte på de mørke skyer i verdensøkonomien, ikke OSE, der har jeg ingen indsigt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                  Jeg tænkte på de mørke skyer i verdensøkonomien, ikke OSE, der har jeg ingen indsigt.
                  Fair nok. Svært at vurdere hvad der sker. Men som jeg hører det er det kun pga corona at OSE ikke står superstærkt idag.
                  Jeg tror bare at DK og OSE`s branche godt kan klare en kortvarig recession da det kan give billigere indkøbspriser og mere arbejdskraft. Mange idag må jo sige nej til ordrer da man ikke kan skaffe materialer og arbejdskraft. Så der burde være plads til lidt nedgang

                  Comment


                    Med Vestergaard,Khemdee og Brems ude på leje forhåbentlig er der 23 mand i truppen. Med en ekstra forsvarsspiller er vi på 24.
                    Jeg tror ikke at BW ønsker mere end dette antal. Så trækker man hellere akademispillere ind til træninger hvis det er nødvendigt.

                    Kunne det ikke også ligne kontrakter til Ejdum og Hornemann? Syntes det lugter af det..
                    Så hvis flere profiler skal ind er der nok nød til at nogen skal ud. Kunne godt være Kløve og/eller Kadrii

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Fair nok. Svært at vurdere hvad der sker. Men som jeg hører det er det kun pga corona at OSE ikke står superstærkt idag.
                      Jeg tror bare at DK og OSE`s branche godt kan klare en kortvarig recession da det kan give billigere indkøbspriser og mere arbejdskraft. Mange idag må jo sige nej til ordrer da man ikke kan skaffe materialer og arbejdskraft. Så der burde være plads til lidt nedgang
                      Ja vi må håbe at vi trods alt er polstret til en krise. Hvis man tænker tilbage til tiden omkring finanskrisen omkring 2008-09 var det vel der vi gearede op senest. Vi får at se

                      Comment


                        Jeg er fuldstændig enig i at der mangler en midtstopper, men tror bare ikke vi er i en position til at vælge og vrage desværre...

                        Men jeg vil hellere vente til sidste sekund på en ordentlig stopper, end at vi henter en på niveau med det vi har.

                        I øvrigt tror jeg tverskov bliver virkelig god som 6'er! Kæmpe chef

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Jeg er fuldstændig enig i at der mangler en midtstopper, men tror bare ikke vi er i en position til at vælge og vrage desværre...

                          Men jeg vil hellere vente til sidste sekund på en ordentlig stopper, end at vi henter en på niveau med det vi har.

                          I øvrigt tror jeg tverskov bliver virkelig god som 6'er! Kæmpe chef
                          Randers mangler også en midtstopper.. De har heller ikke fundet en endnu. Måske gør andre hold det også. Så der er konkurrence.
                          Men det er da træls vi ikke bare kunne have lukket den med enten Kramer eller Gartenmann. Vi har ikke pengene eller tiltrækningskræften længere til at vælge første,anden eller tredje gang mm vi smider en kongeløn som ved Sabbi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            For mig at se er midterforsvaret mere presserende. Ivancevic har ofte skadesproblemer, og så brænder det altså. Der mangler en profil her. Og det er under al kritik, hvis en sådan ikke kommer.

                            Det er selvfølgelig vanskeligt, hvis der ingen penge er. Men så fremstår vores ulidelige top-6-mål som en kæmpe joke.
                            Når Ivansevic er ude skriger vores forsvar på en chef dernede både for at vores yngre upcoming forsvarere og vores stadig unge 1.målmand har en leder at støtte sig til når det brænder på. Nu nævner jeg lige et navn som uden tvivl vil dele vandende pga strategien og fordi han er 33 og har lige forlænget med sin nuværende klub. Men here we go: Raul Albentosa.

                            Han er en kæmpe boss på og udenfor banen og han har kæmpe erfaring bl.a fra La Liga. Han må være til at lokke pga vores superligastatus og han kan ikke være sindsygt dyr pga sin alder osv.. Jeg tror vores unge spillere vil have godt af at prøve at være på hold med en type som ham og når Ivansevic bliver klar så vil vi altså have et midterforsvar som alle superligahold vil slå sig på.

                            Et andet bud herfra er ham der Opoku som vist er skiftet til en mindre Portugisisk klub efter sit lejeophold i Vejle.
                            Begge mener jeg vil være store forstærkninger til vores vaklende forsvar.

                            Comment


                              Raul har vidst lige forlænget med VB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Når Ivansevic er ude skriger vores forsvar på en chef dernede både for at vores yngre upcoming forsvarere og vores stadig unge 1.målmand har en leder at støtte sig til når det brænder på. Nu nævner jeg lige et navn som uden tvivl vil dele vandende pga strategien og fordi han er 33 og har lige forlænget med sin nuværende klub. Men here we go: Raul Albentosa.

                                Han er en kæmpe boss på og udenfor banen og han har kæmpe erfaring bl.a fra La Liga. Han må være til at lokke pga vores superligastatus og han kan ikke være sindsygt dyr pga sin alder osv.. Jeg tror vores unge spillere vil have godt af at prøve at være på hold med en type som ham og når Ivansevic bliver klar så vil vi altså have et midterforsvar som alle superligahold vil slå sig på.

                                Et andet bud herfra er ham der Opoku som vist er skiftet til en mindre Portugisisk klub efter sit lejeophold i Vejle.
                                Begge mener jeg vil være store forstærkninger til vores vaklende forsvar.
                                Hvis du havde foreslået Raul før vinduet, havde jeg rynket på næsen. Men som situationen er nu, vil det blive et ja tak. Desværre forærer Vejle ikke deres spillere bort.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X