Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    og for blot et år siden var vores største styrke; kontinuitet...det virkede så ikke så godt.

    Jeg håber ikke på der skal til at ske SÅ massive udskiftninger konstant, for tror faktisk det kan give genvinst med noget kontinuitet. Men en løbende udskiftning så der kommer nyt blod til truppen bør være målet.

    Hvor meget der skal til at gøre os konkurrencedygtige? Kommer vel igen an på målet - er man tilfreds med top 6 - så syntes jeg ikke der skal SÅ meget til før vi spiller med om det. Først og fremmest skal Alm have fjernet de der udfaldsperioder hvor vi ikke vinder en kamp ud af 10 eller 11 kampe. Bundniveauet skal altså hæves.

    - er målet at vi skal være "sikre" i top 6 så er det pludselig en anden sag - det er umiddelbart ret tæt i midten i en kamp om reelt 2-3 pladser, og vi er jo tydeligvis ikke de eneste der forsøger at opgradere - snakken fra sidste år om at vi kan lukke hullet med at arbejde lidt hårdere giver jeg ikke meget for. Det har de andre sgu nok også tænkt på.

    Ultimativt så håber jeg da at vi går efter at blande os i den rigtige top - at komme i top 6 er sgutte videre ambitiøst. Men det kræver selvsagt nogle helt andre muskler på transfermarkedet, bedre salg osv osv. så det bliver næppe det vi kommer til at se i dette vindue - men hold op hvor jeg håber det er der vi arbejder os henad.

    For den der pokalfinale - at der var mulighed for faktisk at vinde noget igen - kæft det var lækkert. Mere af det tak
    Hvis vi skiller os af med følgende 9 spillere kan man vel godt beholde en hvis kontinuitet omkring start 11. Så skal der hentes 8.
    5 ude fra og 3 fra akademiet

    Østrøm
    Kløve
    Khemdee
    Sabbi
    Mandé
    Kadrii
    Brems
    Skjelvik
    Vestergaard

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      5 mill vil godt nok heller ikke være meget - jeg havde da håbet på noget langt mere markant da man hentede ham. Potentialet er der jo. Men det virker bare ikke til det skal være i OB - så få ham endelig sendt afsted.
      Kan sagtens se at det kommer tættere på midten eller mod de 10 mill

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvis vi skiller os af med følgende 9 spillere kan man vel godt beholde en hvis kontinuitet omkring start 11. Så skal der hentes 8.
        5 ude fra og 3 fra akademiet

        Østrøm
        Kløve
        Khemdee
        Sabbi
        Mandé
        Kadrii
        Brems
        Skjelvik
        Vestergaard
        bestemt - tænker nok lige så meget at jeg håber ikke det bliver sådan det bliver på sigt at der skal være så stor udskiftning hvert vindue.

        Men hvis det er for at rydde op i truppen nu og her, så kom med det bjørn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          bestemt - tænker nok lige så meget at jeg håber ikke det bliver sådan det bliver på sigt at der skal være så stor udskiftning hvert vindue.

          Men hvis det er for at rydde op i truppen nu og her, så kom med det bjørn.
          Jeg er sikker på at det er en engangs. Der er alt for meget dødvægt og mange af profilerne burde ikke være sikre startere på et Top 6 hold.
          Alle spillere i truppen bør være der med et formål andet end at være træningsspiller. Og det harmonerer ikke lige pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det lyder da som en rimelig antagelse. Der var listen med de 8 spillere sim gerne måtte se sig om efter et nyt sted. Læg dertil 2-3 spillere som får opmærksomhed fra udlandet eller andre klubber, og som skal være med til at skaffe økonomi til de nye der må komme ind
            Det er ikke 11 spillere - men mere end 11 spillere FYI.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er sikker på at det er en engangs. Der er alt for meget dødvægt og mange af profilerne burde ikke være sikre startere på et Top 6 hold.
              Alle spillere i truppen bør være der med et formål andet end at være træningsspiller. Og det harmonerer ikke lige pt
              Og dog. Der skal jo være nogle spillere som reelt bare er træningsspillere. De skal bare være på en ungdomskontrakt og spille U19/U17

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Det er ikke 11 spillere - men mere end 11 spillere FYI.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Og dog. Der skal jo være nogle spillere som reelt bare er træningsspillere. De skal bare være på en ungdomskontrakt og spille U19/U17
                  Vel svært for dem at være til rådighed hver dag fra 9-12 hvis de kun er på ungdomskontrakt

                  Men ellers enig. Jeg har det sådan at vi skal se udvikling indenfor det første år eller 2. Helst stor. Ellers skal de hurtigt videre i systemet og nye skal op
                  Og i den kategori er Vestergaard,Brems og Khemdee(Tarik var også). Så skal der gøres plads til fx Tobias Augustinus Jensen, Charly N Hornemann og Hansborg.
                  Ved godt det er i hver sin ende af banen. Men som eksempel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Vel svært for dem at være til rådighed hver dag fra 9-12 hvis de kun er på ungdomskontrakt

                    Men ellers enig. Jeg har det sådan at vi skal se udvikling indenfor det første år eller 2. Helst stor. Ellers skal de hurtigt videre i systemet og nye skal op
                    Og i den kategori er Vestergaard,Brems og Khemdee(Tarik var også). Så skal der gøres plads til fx Tobias Augustinus Jensen, Charly N Hornemann og Hansborg.
                    Ved godt det er i hver sin ende af banen. Men som eksempel
                    Og Slotsager.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      og for blot et år siden var vores største styrke; kontinuitet...det virkede så ikke så godt.

                      Jeg håber ikke på der skal til at ske SÅ massive udskiftninger konstant, for tror faktisk det kan give genvinst med noget kontinuitet. Men en løbende udskiftning så der kommer nyt blod til truppen bør være målet.

                      Hvor meget der skal til at gøre os konkurrencedygtige? Kommer vel igen an på målet - er man tilfreds med top 6 - så syntes jeg ikke der skal SÅ meget til før vi spiller med om det. Først og fremmest skal Alm have fjernet de der udfaldsperioder hvor vi ikke vinder en kamp ud af 10 eller 11 kampe. Bundniveauet skal altså hæves.

                      - er målet at vi skal være "sikre" i top 6 så er det pludselig en anden sag - det er umiddelbart ret tæt i midten i en kamp om reelt 2-3 pladser, og vi er jo tydeligvis ikke de eneste der forsøger at opgradere - snakken fra sidste år om at vi kan lukke hullet med at arbejde lidt hårdere giver jeg ikke meget for. Det har de andre sgu nok også tænkt på.

                      Ultimativt så håber jeg da at vi går efter at blande os i den rigtige top - at komme i top 6 er sgutte videre ambitiøst. Men det kræver selvsagt nogle helt andre muskler på transfermarkedet, bedre salg osv osv. så det bliver næppe det vi kommer til at se i dette vindue - men hold op hvor jeg håber det er der vi arbejder os henad.

                      For den der pokalfinale - at der var mulighed for faktisk at vinde noget igen - kæft det var lækkert. Mere af det tak
                      Kontinuitet er godt - hvis altså dem der skal sikre kontinuiteten er gode nok/stabile nok/passer sammen spiælemæssigt, typemæssigt. Synes du, hånden på hjertet, at vi egentlig har set en rigtig stabil fremgang, spiælemæssigt, ud over en større effektivitet imod tilsvarende mindre effektive modstandere i taberslutspillet?

                      Netop oplevelsen og præstationen mod Midtjylland kan skygge for nogle barske realiteter: 1. Vi vandt jo ikke finalen selv om vi var klart det bedste hold i 90 ud af 120 minutter. Effektiviteten? 2. Hvor mange af den slags helstøbte præstationer leverede holdet egentlig igennem 38 kampe i hele sidste sæson? Altså 90 minutter hvor vi var foran både på banen og på måltavlen? Stabilitet?

                      Jeg tæller 45 minutter hist og her. Er det nok? Var det nok over 22 kampe imod alle modstandere?

                      Så handler det om hvor vidt 2-3 nye spillere lige nu er nok til at gøre resten mere stabile, så de smider de utallige personlige fejl, der som oftest følger lige i kølhalen af at være ustabile spillere.

                      Jeg tror det ikke. For dem der på skift lavede store fejl, de er der stadig, og for mig virker det ikke synderligt sandsynligt at de pludselig springer ud som stabiliteten selv. Når man kun vinder 4 ud af 22 kampe, så er det ikke kun et spørgsmål om et ikke sammenspillet hold. Det er imo snarere et spørgsmål om kvalitet. Kasper Larsen kommer ikke til at smide fejlene. Skjelvik heller ikke. Sabbi vil fortsætte med at tro han er Vinicius og løbe hovedkulds ind i blindgyder osv.

                      Så jeg er bange for der er mange der får en brat opvågning, når de tror ét vindue er nok.

                      MvH ChrisOB

                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vel svært for dem at være til rådighed hver dag fra 9-12 hvis de kun er på ungdomskontrakt

                        Men ellers enig. Jeg har det sådan at vi skal se udvikling indenfor det første år eller 2. Helst stor. Ellers skal de hurtigt videre i systemet og nye skal op
                        Og i den kategori er Vestergaard,Brems og Khemdee(Tarik var også). Så skal der gøres plads til fx Tobias Augustinus Jensen, Charly N Hornemann og Hansborg.
                        Ved godt det er i hver sin ende af banen. Men som eksempel
                        Vestergaard har jeg ikke opgivet. Jeg håber, han får lang snor. Skader har ødelagt meget for ham. Måske også for meget. Han havde en længere skadesfri periode noget tid tilbage, og da imponerede han stort til træning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Og Slotsager.
                          Tænkte også på ham. Men ved ikke om han er for ung. Men hvis han er klar og ikke skal have en ungdomsuddannelse på alm vis som de andre er det da en kandidat.
                          Ved faktisk ikke hvordan Magnus W Nielsen klarer alt dette. Han gik jo stort set ud af folkeskolen og direkte som proff

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Vestergaard har jeg ikke opgivet. Jeg håber, han får lang snor. Skader har ødelagt meget for ham. Måske også for meget. Han havde en længere skadesfri periode noget tid tilbage, og da imponerede han stort til træning.
                            Jeg er også helt tosset med Vestergaard. Hvilken dejlig dreng han er. Og god fodboldspiller. Han var også den sammen med Østrøm jeg ville leje ud. Så må man se på det om et års tid igen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg er også helt tosset med Vestergaard. Hvilken dejlig dreng han er. Og god fodboldspiller. Han var også den sammen med Østrøm jeg ville leje ud. Så må man se på det om et års tid igen
                              Han er et kæmpe talent. God mentalitet også. Skader kan selvfølgelig have ødelagt udviklingen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis vi skiller os af med følgende 9 spillere kan man vel godt beholde en hvis kontinuitet omkring start 11. Så skal der hentes 8.
                                5 ude fra og 3 fra akademiet

                                Østrøm
                                Kløve
                                Khemdee
                                Sabbi
                                Mandé
                                Kadrii
                                Brems
                                Skjelvik
                                Vestergaard
                                hvad med AJA? kommer han ikke retur nu fra norge? Håber de får ham skudt afsted for det var da godt nok en underlig forlængelse ellers

                                Comment

                                Working...
                                X