Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Altså den der med, at Bjørn vil købe "jebali/tverskov-niveau", det er fint. Men i praksis tror jeg det bliver svært. I hvert fald at ramme hver gang.
Hvor gammel er Eske.? 23-24.?
Jeg har nu en forestilling om, at han godt kunne spille kanterne i vores system, men niveauet er formentlig ikke højt nok, det indrømmer jeg.
Det er også mere den romantiske tanke om, hvis han kom hjem, fik chancen, modsat sidst han var her, og slog igennem.
Og så kan han næsten ikke have mindre slutprodukt end Sabbi.
Så jo. Han har mindre slutprodukt og har ikke Sabbis “klasse”
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJulius er 23 år .. han havde udfordringer med at tilspille sig en fast plads i Haderslev så den ligger vel ikke lige "til højrebenet" at han skulle være i kikkerten. Ang. hans slutprodukt har det vel også været hans udfordring og om han er mere træfsikker end Sabbi er jeg i tvivl om. Hvis BW synes det er godt og realistisk må det selvf. stå til troende at han har en rimelig chance hvis det skulle ske.
Og vil da lige understrege, han skal jo ikke retur, hvis han ikke kan forstærke os. Vi skal fremad
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHvad med en SK fra FCM ?
Ved godt der er lidt attitude for AA/BW at arbejde med, men er det ikke den type vi mangler i front ? Lader til, at han har gjort det godt i Belgien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han er 23. Og har vel scoret mindre mål i hele sin senior karriere end Sabbi har denne sæson… Det siger ikke så lidt.
Så jo. Han har mindre slutprodukt og har ikke Sabbis “klasse”
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHvad med en SK fra FCM ?
Ved godt der er lidt attitude for AA/BW at arbejde med, men er det ikke den type vi mangler i front ? Lader til, at han har gjort det godt i Belgien.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
[QUOTE=Jungledyret;n298822]Han er selvfølgelig helt urealistisk.
Og tak for det.
Alt det der med at hente ‘Jebali-kvalitet’. Lad os nu se. Tror mange bliver skuffede.
Mener niveauet var sådan HVIS vi vandt pokalen og fik flere penge at arbejde med…..nu er det så desværre helt op til Thorborg hvor mange penge der skal tilføres truppen
Comment
Comment