Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

    Grubbe er først og fremmest højreback. Han har også spillet CM for Leipzig U19, derudover har han også spillet centralback på U19-landsholdet. Han vil sikkert godt kunne dække venstrebacken.
    Tak for opklaringen. Så vil jeg umiddelbart mene, at en udlejning af Østrøm må lægge i kortene.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Nej hvor fedt Velkommen hjem.

      Hvor er det dog dejligt, at det lader til, vi har fået en direktør, der ser det åbenlyse, sammenholdt med behov for truppen, og ønsker fra fans.

      Jeg gad nok vide hvilken plads han er tiltænkt. Da han tog afsted var han højre back. Han har åbenbart primært gjort sig på central midt siden.

      Umiddelbart tænkte jeg højre kant, som afløser for Sabbi. Men det lader til måske mere at være cm og begge backs han gør sig på.

      Jeg forventer, at han kommer til at få en reel chance for spilletid, når nu han er hentet hjem. Ikke som andre 19 årige i OB....

      Ung og en af vores egne. Og en tidlig handel. Jeg er tilfreds

      Comment


        Det er en fornem signing!

        Jeg bider mærke i, at han er beskrevet som en (ung) leder.

        Passer som fod i hose positionsmæssigt, hvor man må tænke, han er i spil som back og 6er.

        Lad os håbe, Østrøm kan få - og vil have - en udlejning nu.

        Comment


          Velkommen hjem! Dejligt at OB tidligt er proaktive - tør man drømme om at truppen er mere eller mindre klar til efter pausen så vi for en gang skyld kan prøve at få en optimal optakt til den næste sæson?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Nej hvor fedt Velkommen hjem.

            Hvor er det dog dejligt, at det lader til, vi har fået en direktør, der ser det åbenlyse, sammenholdt med behov for truppen, og ønsker fra fans.

            Jeg gad nok vide hvilken plads han er tiltænkt. Da han tog afsted var han højre back. Han har åbenbart primært gjort sig på central midt siden.

            Umiddelbart tænkte jeg højre kant, som afløser for Sabbi. Men det lader til måske mere at være cm og begge backs han gør sig på.

            Jeg forventer, at han kommer til at få en reel chance for spilletid, når nu han er hentet hjem. Ikke som andre 19 årige i OB....

            Ung og en af vores egne. Og en tidlig handel. Jeg er tilfreds
            jeg glæder mig især over det ser ud til at man kommer igang med handlerne noget før. Syntes godt nok det har været noget trægt de sidste snart mange år. Man skulle altid liiiige vente og se tiden lidt an og så kunne det jo være der skete et eller andet - en appelsin der faldt ned i turbanen sidst i vinduet eller noget - det skete bare aldrig.

            Nu må vi se om de positive tendenser fortsætter men virker da til at BW er klar.

            - Og så forøvrigt; velkommen hjem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              jeg glæder mig især over det ser ud til at man kommer igang med handlerne noget før. Syntes godt nok det har været noget trægt de sidste snart mange år. Man skulle altid liiiige vente og se tiden lidt an og så kunne det jo være der skete et eller andet - en appelsin der faldt ned i turbanen sidst i vinduet eller noget - det skete bare aldrig.

              Nu må vi se om de positive tendenser fortsætter men virker da til at BW er klar.

              - Og så forøvrigt; velkommen hjem
              det mener jeg nu også at BW har sagt noget om .. at man planlægger efter højere hylde end man egentligt er berettiget til fordi at der sker ting til sidst i vinduet ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Det ser ud til at BW er den mand vi har sukket efter i årevis.
                Er der kontrakt på Elias fra U-17 landsholdet. Han er MEGET lovende. Og jeg tror ikke han har fået kontrakt - endnu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                  Grubbe er først og fremmest højreback. Han har også spillet CM for Leipzig U19, derudover har han også spillet centralback på U19-landsholdet. Han vil sikkert godt kunne dække venstrebacken.
                  Fra Fyens.dk :
                  “ Aftalen mellem OB og Gustav Grubbe løber frem til den 30. juni 2026.

                  Grubbes foretrukne plads er højre back, hvor Nicholas Mickelson spiller, men hvor Ryan Johnson Laursen jo netop også har forladt skuden fra.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Fra Fyens.dk :
                    “ Aftalen mellem OB og Gustav Grubbe løber frem til den 30. juni 2026.

                    Grubbes foretrukne plads er højre back, hvor Nicholas Mickelson spiller, men hvor Ryan Johnson Laursen jo netop også har forladt skuden fra.
                    fint - hvis man mener det alvorligt med top 6 så skal der jo også være noget konkurrence/backup på alle pladser

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Fra Fyens.dk :
                      “ Aftalen mellem OB og Gustav Grubbe løber frem til den 30. juni 2026.

                      Grubbes foretrukne plads er højre back, hvor Nicholas Mickelson spiller, men hvor Ryan Johnson Laursen jo netop også har forladt skuden fra.
                      Her siger han det også selv: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-superligaen/

                      - Mod Tyskland spillede jeg stopper, men min favorit er højre back. Jeg har spillet stort alle defensive positioner i både Leipzig og på landsholdet, men favoritten er på backen, hvor jeg i bedste Rasmus Nissen Kristensen-stil kan komme med masser af power

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Spændende udtalelse :

                        - Jeg skal et sted hen, hvor de har en plan for, hvordan jeg kan tage næste skridt ind i seniorfodbolden. Det vil være dumt at tage til en kæmpe klub, hvor jeg kommer til at sidde på bænken, siger Grubbe.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Spændende udtalelse :

                          - Jeg skal et sted hen, hvor de har en plan for, hvordan jeg kan tage næste skridt ind i seniorfodbolden. Det vil være dumt at tage til en kæmpe klub, hvor jeg kommer til at sidde på bænken, siger Grubbe.
                          Kan lige høre hvordan Wesström har solgt den:

                          "Planen er, at du skal være vores nye Oliver Lund. Du skal rykkes rundt mellem alle positioner i marken - inden du skifter til AGF på en fri transfer om 10 år".

                          Comment


                            Så kom han hjem. Havde en samtale med en af hans kammerater i forbindelse med mit arbejde der havde nævnt at han gerne ville hjem, men han snakkede noget 1. Div eller oprykker. Fornuftig signing umiddelbart.
                            Der er forlydender om Sabbi skal udenlands..

                            Comment


                              I udgangspunktet en drømmesigning. Vi må formodes vi får en seriøs konkurrent til Nico på backen og så er han oveni købet tidligere akademispiller. Jeg er godt nok spændt på hvad han kan. Det er jo ekstremt forskelligt hvordan de her spillere har udviklet sig når de har været tidligt afsted, men jeg hylder i hvert fald vi giver det et skud

                              Comment


                                Marcus Alstrup tager til Sønderjyske på en 4-årig aftale.



                                Derudover henter de også Mikkel Ladefoged fra Næsby. Han har et ret vildt snit i den næstbedste U19-række, 39 kampe og 49 mål. Er der nogen ved om han har været i kikkerten hos OB?

                                Comment

                                Working...
                                X