Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Havde Kadrii ikke sagt at der kom en udmelding fra ham efter pokalfinalen?

    Kan selvfølgelig også bare være at ingen har spurgt ham endnu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Havde Kadrii ikke sagt at der kom en udmelding fra ham efter pokalfinalen?

      Kan selvfølgelig også bare være at ingen har spurgt ham endnu
      "Efter pokalfinalen" siger ja ikke hvor meget tid efter pokalfinalen .. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...eds-i-tyskland
        kunne være et lejemål for en sæson
        Jeg hader generelt lejeaftaler, men lige Faghir kunne være overordentligt spændende. Totalt urealistisk med køb, men leje af en utilfreds ung dansker der ikke lige frem har solgt sig selv den sidste sæson kunne måske være muligt. Interesant bud!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Jeg hader generelt lejeaftaler, men lige Faghir kunne være overordentligt spændende. Totalt urealistisk med køb, men leje af en utilfreds ung dansker der ikke lige frem har solgt sig selv den sidste sæson kunne måske være muligt. Interesant bud!
          Faghir retur til Danmark, der er større chance for at B1909 vinder SL 2022/2023

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Faghir retur til Danmark, der er større chance for at B1909 vinder SL 2022/2023
            I hverfald til OB.. Men enig. Lugter af udlejning i 2.Bundesliga

            Comment


              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/gustav...em-til-odense/


              Velkommen tilbage :-)
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Fedt med Grubbe :)

                Velkommen tilbage!

                Comment


                  Fedt! Det har jeg lægne argumenteret for og håbet på. Giver mening på så mange måder, især hvis det er rigtigt, at han har gjort det godt som 6'er hos Leipzigs u-hold.
                  Last edited by Orskov; 31-05-2022, 08:14.

                  Comment


                    Hvad mon han er tiltænkt af position?
                    Ved han har spillet en del CM for RB Leipzig. Er det en mulig afløser for JJ?

                    Men fedt med en spiller der umiddelbart kan dække både venstreback og centralmidt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                      Hvad mon han er tiltænkt af position?
                      Ved han har spillet en del CM for RB Leipzig. Er det en mulig afløser for JJ?

                      Men fedt med en spiller der umiddelbart kan dække både venstreback og centralmidt.
                      Han var da højreback (og højrebenet i øvrigt?) sidst han var i OB?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Han var da højreback (og højrebenet i øvrigt?) sidst han var i OB?
                        Ifølge transfermarkt er han højrefodet, men har venstreback som sekundær position efter CM. Jeg er også selv noget forvirret, men i virkeligheden kan han sikkert dække begge backpladser til husbehov?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Ifølge transfermarkt er han højrefodet, men har venstreback som sekundær position efter CM. Jeg er også selv noget forvirret, men i virkeligheden kan han sikkert dække begge backpladser til husbehov?
                          Ja, det er sikkert rigtigt nok. Jeg har dog forhåbninger om, at han er hentet ind til midtbanen, som han primært har spillet i Leipzig. Det er umiddelbart her, vi har et størst behov for frisk blod, vil jeg mene.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Bare klasse!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Ifølge transfermarkt er han højrefodet, men har venstreback som sekundær position efter CM. Jeg er også selv noget forvirret, men i virkeligheden kan han sikkert dække begge backpladser til husbehov?
                              Grubbe er først og fremmest højreback. Han har også spillet CM for Leipzig U19, derudover har han også spillet centralback på U19-landsholdet. Han vil sikkert godt kunne dække venstrebacken.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Ja, det er sikkert rigtigt nok. Jeg har dog forhåbninger om, at han er hentet ind til midtbanen, som han primært har spillet i Leipzig. Det er umiddelbart her, vi har et størst behov for frisk blod, vil jeg mene.
                                Enig. Men kan han samtidig agere backup på backerne kan det jo for eksempel løsne op for at Østrøm kan komme på leje. Hvis han har niveau til at være starter på venstrebacken ville det omvendt åbne op for, at Skjelvik kunne sendes videre og hans lønkroner bruges andetsteds, mens Grubbe og King kæmper om venstrebacken. Tænker ikke Grubbe uanset kan være tiltænkt som den eneste nye CM, medmindre han har udviklet sig helt vildt i Leipzig.

                                Comment

                                Working...
                                X