Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Jeg troede faktisk Gartenmann var ældre end 25. Har han ikke kontraktudløb er til sommer?. Og så er der vist noget med han bor i Odense. Umiddelbart tænker jeg han vil være en god spiller at få ind i midterforsvaret når Tverskov rykkes permanent frem. Så kan vi samtidig bruge flere transferkroner længere fremme på banen. Vi mangler skarphed helt i front, hvis Emil Berggreen ikke var så ofte skadet ville han være den perfekte frontangriber på vores hold til at fordele spilletiden med Max Fenger.
    Han bor i Odense men har sat sit hus/lejlighed til salg… Så det lugter ikke af et skifte til OB må man sige

    Comment


      Ser lige AaB splitte Viborg ad. Efter 20 minutter burde de føre 3-0 men har først lige scoret. Vi spillede lige op med Viborg, så på trods af en rigtig god finale, så er vi kun til nummer 8, og der skal ske noget hot for at vi flytter os

      Comment


        Typisk så forærer Rinne VFF et mål.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Typisk så forærer Rinne VFF et mål.
          Ham Lucas Lund ligner altså en der er mindre god end HC

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tvivler på at han koster under 10 mill euro. Nok et sted mellem 10 og 15. Dem kunne vi godt bruge 10-15% af
            det ville da være skønt men 10 mill euro - så skal han nok skydes af til england, han er altså blevet 28...kan slet ikke se han skulle kunne indbringe den slags penge - nok nærmere det halve. Men håber da du får ret

            Comment


              Jeg skal lige starte med at klappe med sig selv på skulderen, altså jeg har i denne tråd før sæsonstart Louka Prip, som årets signing, det ved jeg ikke om han er, men det er nu ikke meget galt, godt kaldt af mig


              Jeg har også undret mig over OC pengene, der har dog været Corona, spørgsmålet er om de er røget i det hul?

              Jeg har det fint med at Opondo ender i Horsens, en mill er lidt til den lave side, men jeg ønsker knægten alt godt.

              Aja, kan jeg ikke se har en fremtid i OB jeg tænker et salg til Norge ville være optimalt.

              Jebali, jeg er lidt splittet, jeg synes hans udmelding er fin nok, men jeg har heller ikke den store emotionelle tilknytning til ham, selvom jeg godt kan lide ham. Vi er klart bedst med Isaam på toppen hvor han kan spille den falske 9'er, men problemet har længe været at både Jebali og Frø, søger det samme rum. Så skal vi spille Frø på venstrekanten og det går udover Breum/Fenger.

              Jeg er jo fortaler for at vi skal hente en 9'er. Som kan falde ned i banen i første og anden fase, og agere spilstation, og så ligge i feltet i 3. Det ville give os flere muligheder i opspillet, især når vi gerne vil spille direkte. Vi ville blandt andet kunne spille frø på kanten og Fenger eller Breum som 10'er, der ligger på toppen i 1 og 2 fase og falder ned i 3, men måske det også bliver for crowdet inde centralt.

              Jeg kunne godt se Isaam ryge til AGF, de vil gerne være mere i bold besiddelse og det kan Isaam jo, derudover så er de kommet til penge. Jeg kan ikke se ham i de to FC klubber og Brøndby er for godt besat på 10'er positionen. Jeg tror lille Jebali betyder meget for hvad Issam vælger og derfor tror jeg det bliver DK, AGF eller OB.

              En 9'er koster det hvide ud af øjnene,men der er Berggren for en mill, men han har glasben, han er tilgengæld pisse god. Makienok på en fri måske? God alder til en ungt angreb der godt kunne bruge noget erfaring, måske.

              Jeg er stadig begejstret for Tomas Badaloni fra Godoy Cruz, han kommer aldrig igang i den klub, de spiller af lort. Men han er god på hovedet, god med venstre, taktisk veldisiplineret, kropsstærk, ung og måske er de ved at opgive projektet.

              Jeg glæder mig til at se Luca, selvom han måske ikke lige høvler 15 ind nu, så er det godt at der satses på at skabe 9'ere og det må tage år før Luca er superliga 9'er i min verden.

              Tverskov vil videre, det er jeg næsten sikker på, jeg har fanget twitterrygtet om at det er i Sommer han skal videre, efter at være blevet far, jeg er meget ked af at se Tverskov smutte, men jeg forstår ham også godt, han har en alder hvor han skal ud og have et eventyr og det skylder vi ham, forhåbentligt sker det ikke før vi når og sige farvel til ham på Odense Stadion.

              Jeg tror man henter Piesinger ind, han kan spille positionen på midten og kan falde ned i forsvaret når vi bygger op, er pasningssikker og en udmærket frisparksskytte. Han har kontraktudløb i 23, han virker meget oplagt.

              Bashkim, den eneste FCK'er jeg nogensinde har kunne lide, ham har jeg også været vild med, irriterer mig at han ikke er prøvet på højrekanten. Han skal videre og ud og finde formen og prøve noget nyt måske i Silkeborg.

              Sabbi han skal videre, han koster kassen i lønkroner og laver ingen mål han er håbløst overvurderet. han har haft tæt på 75 afslutninger i indeværende sæson og har scoret 3 mål, han duer ganske enkelt ikke på en kant, men skal spille angriber i et system hvor man spiller på omstillinger, hvor han kan få bolden og sætte i et lige løb ned mod målet og afslutte med sin højrefod, der skal ikke være andet Sabbi skal på en fodboldbane.

              Man kunne hente Rezan Corlu ind, simpelthen et fantastisk overblik på en fodboldbane, klog fodboldspiller der kan afslutte med venstrebenet og samtidig er teknisk dygtig nok til at udfordre mand mod mand, dejlig fodboldspiller om han er egnet til at spille med højt pres ved jeg ikke helt.

              Tonni Adamsen, jeg kendte ham ikke rigtig, før han blev præsenteret i denne tråd, men virker som en spændende spiller, der har knoklet sig frem til det han har og det skal man aldrig undervurdere om han er god nok til at være førstevalh på højrekanten skal jeg lade være usagt.

              Og så en fræk én. Christian "flødefod" Sørensen, har spillet venstrewingback for Viborg og været forrygende og en fornøjelse at se på gennem sæsonen. Den der venstreskøjte på en højrekant! Den laver flere end tre mål på en sæson, det er stensikkert!

              Det kunne være fint at få knaster for JJ, rigtigt fint endda. Er det noget nyt at man for penge for spillere der skifter på en fri?

              Jeg er lidt i tvivl om hvem man skal hente ind, jeg har et godt øje til Max Meyer, der var udlejet til FCM, uden at få meget spilletid, fra Fenerbache. De tyrkiske klubber er hårdt ramt på økonomien og han har kontraktudløb snart. Klog, pasningssikker, godt overblik og teknisk stærk. Hentet ind til FCMs midtbane hvor han ikke har konkurrere med Evander. Bestemt værd og se om man kan få hentet ind.

              ​​​​Med Piesinger/Meyer på midten bliver det østrigsk/tysk i maskinrummet, det tror jeg der er mange i Ådalen der ville være glade for

              Lasse Vigen, har været rygtet til klubben og ville også passe godt ind, det der er med Vigen er at han kan være meget svingende i sine præstationer og det er måske for risikabelt så centralt.

              Mathias Greve, er ikke slået til i Brøndby, fantastisk spiller kan dække de tre offensivepladser og er pivskarp på højrekanten hvor han vil kunne give noget bredde på den sidste tredjedel og mulighed for at slå tidlige indlæg til de to hurtige modsatte frontløbere, Men kan han også ligge på midten og holde tempoet i en kamp? Jeg tror det faktisk. Bestemt værd og holde øje med og rykke på hvis det bliver muligt.

              Og så kan jeg ikke se hvorfor vi allerede opgiver Tarik, han pisser en bold væk i FCN og siden har han ikke fået chancen, jeg tror vi gør i nælderne med det der, men jeg er også glad for en midtbanespiller der kan trykke af fra distancen.

              Okosun/Aron

              ​​​​​En af dem skal enten videre eller bruges på en anden måde. Okosun viser hvad Aron viste i efteråret at det er vigtigt at vi har en at kunne sætte ind når vi skal krige, de er jo meget identiske, Okosun har lidt mere i hovedspillet end Aron som Tilgengæld har mere i antrit.

              ​​​​​Man kunne overveje at gå med klare roller på backpositionen, hvor venstreback konsekvent angriber mens højre er mere defensivt indstillet og falder ind og støtter midtbanen (ala mancini med Spinazzola/Di Lorenzo) den position kunne Aron måske spille, hvis han har antrittet til at følge med en kant og det tror jeg faktisk han har. Det ville give en spilstation bredt når backen rykker ud på midten af banen. De ville give noget kriger defensivt uden at fjerne vores offensive muligheder samt noget styrke i luften på standarder og en seriøs konkurrent til Mickelson, prøv det lige af i en træningskamp Alm, jeg skal lige se det Værd at overveje.



              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han bor i Odense men har sat sit hus/lejlighed til salg… Så det lugter ikke af et skifte til OB må man sige
                Ok, jeg er også i tvivl om han vil kunne rykke os nok forsvarsmæssigt. Jeg har en ide om at han er ret langsom, men er ikke sikker. Alternativt er der også ham der Tchemba fra SjE eller Opoku fra Vejle. De har ihvertfald begge både voldsom duelstyrke og jeg mener også de begge har ret god fart.

                Comment


                  Gartenmann er en forrygende forsvarsspiller, men jeg ved ikke om han er skidegod til at spille op fra baglinjen.

                  Derudover har man jo også både Vestergaard og Slotsager på vej.

                  Er der nogen der har en update på Vestergaard?
                  ​​​​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Gartenmann er en forrygende forsvarsspiller, men jeg ved ikke om han er skidegod til at spille op fra baglinjen.

                    Derudover har man jo også både Vestergaard og Slotsager på vej.

                    Er der nogen der har en update på Vestergaard?
                    ​​​​​​
                    Han er skadesfri og spillede vidst 60 min i den sidste reserveholdskamp. Men om han nogensinde bliver god nok er svært at svare på når de de sidste 3 år har været spoleret af diverse skader. Har virkelig kostet på udviklingen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ham Lucas Lund ligner altså en der er mindre god end HC
                      Og så tog han lige 3 straffespark. Så VFF skal I kvalifikation til conference League.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                        Og så tog han lige 3 straffespark. Så VFF skal I kvalifikation til conference League.
                        Flot af ham. Men syntes ikke han er nogen særlig god målmand endnu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                          Og så tog han lige 3 straffespark. Så VFF skal I kvalifikation til conference League.
                          Hernings målmand er heller ikke helvedes god, han tog 2 af vores spark i torsdags
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hernings målmand er heller ikke helvedes god, han tog 2 af vores spark i torsdags
                            dem havde jeg også taget - endda med bind for øjne

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...eds-i-tyskland
                              kunne være et lejemål for en sæson

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...eds-i-tyskland
                                kunne være et lejemål for en sæson
                                Wahid ville ikke være dum at få ind i angrebet. Så bliver der virkelig kamp om pladsen(pladserne) ml. ham og Fenger

                                Comment

                                Working...
                                X