Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    fint for begge parter - held og lykke til opondo

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg kan ikke se at OB sælger Jebali for under 10 mill.

      Hvis vi mistede Tverskov, JJ og Jebali på en gang er vi da helt fucked. Næsten uanset hvad BW støver op på transfermarkedet.
      Skal vi rykke os, så skal vi have en stamme. Lige nu er stammen vel HC, Ivan, Tver, Jebali og NM.

      De øvrige kan vi let erstatte med noget bedre. Det gælder vel også For HC, men er fynbo og skal have chancen. NM skal lære at dække op, men er dejlig dynamisk. Ivan har bare det hjerte og vinderinstinkt som vi har savnet. Tver og Jebali er de eneste på holdet der over en sæson er top 6 spillere.
      spørgsmålet er om Okosun, Aron, Frø, King Fenger, og Sander kan blive det?
      både Okosun og Aron har på trods af tekniske udfordringer udviklet sig når de har spillet fast. Men er det nok eller vil de være en typisk indskiftningsspiller.
      vi har mange spillere som har et godt topniveau, men også et bundniveau så de ikke kunne forstærke EFBs hold.

      Comment


        Der er jo allerede sket et og andet siden sidste transfervindue - lad mig vide hvis jeg har misset nogen.

        Nogen der har status på Rasmus Nissen og Alexander Juul Andersen? De kommer jo også tilbage og styrker holdet ...
        Jens Jakob Thomasen Kontraktudløb
        Alexander Juul Andersen retur fra leje (31.07.22) 31.12.2022 Ryan Johnson Lauersen Kontraktudlb
        Tarik Ibrahimagic Kontraktudløb
        Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea 30.06.2023 Mikkel Hyllegaard Kontraktudløb
        Moses Opondo Retur fra leje Moses Opondo Solgt til ACH
        Rasmus Nissen Retur fra leje
        Sebastian Dalby (målmand) Akademi (forlænget) 30.06.2024
        Sebastian Zografos (back) Akademi 30.06.2025
        Elvar Örn Petersen (9ér) Akademi 30.06.2025
        Janus Land (målmand) Akademi 30.06.2025
        Valdemar Grymer (kantspiller) Akademi 30.06.2024 Tobias Lund Jensen (Akademi) solgt til Club Brugge
        Jonathan Foss (Akademi) solgt til Club Brugge
        Daniel Amtrup Akademi 30.06.2025
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Der er jo allerede sket et og andet siden sidste transfervindue - lad mig vide hvis jeg har misset nogen.

          Nogen der har status på Rasmus Nissen og Alexander Juul Andersen? De kommer jo også tilbage og styrker holdet ...
          Jens Jakob Thomasen Kontraktudløb
          Alexander Juul Andersen retur fra leje (31.07.22) 31.12.2022 Ryan Johnson Lauersen Kontraktudlb
          Tarik Ibrahimagic Kontraktudløb
          Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea 30.06.2023 Mikkel Hyllegaard Kontraktudløb
          Moses Opondo Retur fra leje Moses Opondo Solgt til ACH
          Rasmus Nissen Retur fra leje
          Sebastian Dalby (målmand) Akademi (forlænget) 30.06.2024
          Sebastian Zografos (back) Akademi 30.06.2025
          Elvar Örn Petersen (9ér) Akademi 30.06.2025
          Janus Land (målmand) Akademi 30.06.2025
          Valdemar Grymer (kantspiller) Akademi 30.06.2024 Tobias Lund Jensen (Akademi) solgt til Club Brugge
          Jonathan Foss (Akademi) solgt til Club Brugge
          Daniel Amtrup Akademi 30.06.2025
          Rasmus Nissen er ikke længere på kontrakt i OB. AJA spiller fast i Norge og jeg tænker at grunden til at man forlængede var at OB gerne ville tjene en skilling på et salg hvis de gerne ville beholde ham deroppe. Så jeg tvivler på at han vender tilbage. Der er nok aftalt en realistisk pris på forhånd som kan indløses

          Comment


            Synes Da nel Høegh spillede en stærk kamp mod os. Han ville pynte som makker af Ivan the beast men med kontrakt til 2024 i Herning kan vi vel næppe lokke ham hjem nu. Er stadig vred at Hemme ikke greb chancen da Høegh ville tilbage til Danmark og udtalte sig ret klar at være interesserede at vende tilbage til OB.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Synes Da nel Høegh spillede en stærk kamp mod os. Han ville pynte som makker af Ivan the beast men med kontrakt til 2024 i Herning kan vi vel næppe lokke ham hjem nu. Er stadig vred at Hemme ikke greb chancen da Høegh ville tilbage til Danmark og udtalte sig ret klar at være interesserede at vende tilbage til OB.
              Det kan jeg sagtens følge og ryger Tverskov vil Høegh være et dejligt gensyn. Jeg tror dog ikke det er realistisk, men det vil tiden vise.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Casper Nielsen rygtes til div. klubber. Anderlecht er afvist, Club Brügge er vist også interesseret og klubber i England, Italien og Frankrig. Det må kunne gi' en mønt i OBs kasse

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-anderlecht/
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Casper Nielsen rygtes til div. klubber. Anderlecht er afvist, Club Brügge er vist også interesseret og klubber i England, Italien og Frankrig. Det må kunne gi' en mønt i OBs kasse

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-anderlecht/
                  Har skrevet det før. Hørte 10-15% dengang. Kan godt blive til en stor pose mønter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har skrevet det før. Hørte 10-15% dengang. Kan godt blive til en stor pose mønter
                    Han forlængede vist med er par år så han er nok ikke helt billig, men dog nok ikke 100 mill. .. mindre kan sandelig også bruges

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Han forlængede vist med er par år så han er nok ikke helt billig, men dog nok ikke 100 mill. .. mindre kan sandelig også bruges
                      Tvivler på at han koster under 10 mill euro. Nok et sted mellem 10 og 15. Dem kunne vi godt bruge 10-15% af

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tvivler på at han koster under 10 mill euro. Nok et sted mellem 10 og 15. Dem kunne vi godt bruge 10-15% af
                        10 mill. euro er mange penge, jeg håber da men tvivler på det er så stort. 7,5-10 mill. pynter på meget i OB

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          10 mill. euro er mange penge, jeg håber da men tvivler på det er så stort. 7,5-10 mill. pynter på meget i OB
                          7,5-11,25

                          Så ville vi have fået ca 15-20 mill i kassen uden at påvirke 1.Holdet overhovedet. Vi krydser fingre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            7,5-11,25

                            Så ville vi have fået ca 15-20 mill i kassen uden at påvirke 1.Holdet overhovedet. Vi krydser fingre
                            Det vil være en fin start for BW

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det vil være en fin start for BW
                              Jaa. Det er dog stadig usikkert(som altid) hvad denne ekstra økonomi evt vil betyde for hans råderum. De 22 mill vi fik for OC blev jo bare lagt pænt i kassen uden de støre investeringer. Også selv om at strategien kun siger at der skal sælges for 7,5 mill hvert år(så vidt jeg husker).
                              Så hvis de bare bruger dem til at bygge flere hotelværelser eller købe nye pander i Smag & Smil hjælper det jo ikke så meget
                              Last edited by fmprOB; 29-05-2022, 16:40.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Gartenmann er vel mere realistisk p.t.

                                https://www.transfermarkt.com/stefan...spieler/243770

                                om han så har det der skal til skal jeg ikke kunne sige.
                                Jeg troede faktisk Gartenmann var ældre end 25. Har han ikke kontraktudløb er til sommer?. Og så er der vist noget med han bor i Odense. Umiddelbart tænker jeg han vil være en god spiller at få ind i midterforsvaret når Tverskov rykkes permanent frem. Så kan vi samtidig bruge flere transferkroner længere fremme på banen. Vi mangler skarphed helt i front, hvis Emil Berggreen ikke var så ofte skadet ville han være den perfekte frontangriber på vores hold til at fordele spilletiden med Max Fenger.

                                Comment

                                Working...
                                X