Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jebali prøver at forklare hans transfer udtalelser…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sforstaaet-det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jebali prøver at forklare hans transfer udtalelser…

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sforstaaet-det
      Kun mærkeligt at han igen taler om en "anden dansk klub". En højere liga osv. Der kunne forstå, men ... håber der er ikke en ond overraskelse i gang bag kulisserne.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jebali prøver at forklare hans transfer udtalelser…

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sforstaaet-det
        det syntes jeg da han klare ganske godt. Har virkeligt svært ved at se der er noget odiøst i det. Kommer der en klub og vil betale (godt) for en spiller der snart fylder 31 - er det så ikke ganske godt gået?
        Jebali er jo tydeligvis vores bedste spiller men må da erkende at jeg til tider har ønsket mig der blev "ryddet" lidt op i offenssiven - Jebali og Frøkjær er begge bedst bagved en angriber men for at få plads til dem begge syntes jeg ofte Alm har rykket for meget rundt - senest i pokal finalen - forstår stadig ikke jebali på top - men det er så det trade off man laver for at få plads til dem begge...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Kun mærkeligt at han igen taler om en "anden dansk klub". En højere liga osv. Der kunne forstå, men ... håber der er ikke en ond overraskelse i gang bag kulisserne.
          Jeg kan forstå man undre sig når det er en af vores egne - der vil til noget større (men alligevel bliver i danmark) - som falk. Men jebali - som jeg efterhånden er blevet ret glad for (i takt med han levere bedre og bedre) - skulle han skifte til en af de 3 store (for det er jo reelt kun dem vi snakker om i DK) så regner jeg med at Bjørn tager sig godt betalt og Jebali for en pæn lønforhøjelse, så kan jeg ikke se problemet.

          Vi er bare ret langt nede i fødekæden - desværre.

          Og syntes virkelig Jebali udtaler sig rigtigt godt - en sand professionel (og det er positivt ment her)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            det syntes jeg da han klare ganske godt. Har virkeligt svært ved at se der er noget odiøst i det. Kommer der en klub og vil betale (godt) for en spiller der snart fylder 31 - er det så ikke ganske godt gået?
            Jebali er jo tydeligvis vores bedste spiller men må da erkende at jeg til tider har ønsket mig der blev "ryddet" lidt op i offenssiven - Jebali og Frøkjær er begge bedst bagved en angriber men for at få plads til dem begge syntes jeg ofte Alm har rykket for meget rundt - senest i pokal finalen - forstår stadig ikke jebali på top - men det er så det trade off man laver for at få plads til dem begge...
            Tja.. Jeg syntes han taler lidt i øst og lidt i vest mens han sætter penge på samtlige heste i løbet. Men det er vel fint nok. Ingen problemer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tja.. Jeg syntes han taler lidt i øst og lidt i vest mens han sætter penge på samtlige heste i løbet. Men det er vel fint nok. Ingen problemer
              Jeg synes nu han er ret tydelig: han er glad for at være i OB og søger ikke aktivt et klubskifte, men kommer der en større klub er han heller ikke afvisende, hvis der kommer et bud, OB er tilfredse med

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Jeg kan forstå man undre sig når det er en af vores egne - der vil til noget større (men alligevel bliver i danmark) - som falk. Men jebali - som jeg efterhånden er blevet ret glad for (i takt med han levere bedre og bedre) - skulle han skifte til en af de 3 store (for det er jo reelt kun dem vi snakker om i DK) så regner jeg med at Bjørn tager sig godt betalt og Jebali for en pæn lønforhøjelse, så kan jeg ikke se problemet.

                Vi er bare ret langt nede i fødekæden - desværre.

                Og syntes virkelig Jebali udtaler sig rigtigt godt - en sand professionel (og det er positivt ment her)
                Der er vi enig. Det gik kun om at han anden gang nu taler decideret om en dansk klub. Ellers hører man mest om "større liga" osv. hvis spiller taler om sådan en situation.
                Og hvis vi sælger ham så håber det bliver en "større liga" fordi der kommer sandsynligvis mere penge ind og fordi ville ikke gerne se ham spille mod os - medmindre det er en Europa-League-kamp om et eller to år. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Jebali siger vel bare det samtlige spillere i moderne fodbold tænker, uden at sige det højt,

                  Han er glad i OB, og bliver gerne. Men hvis noget større opstår, vil han, naturligt ikke afvise det på forhånd.
                  sagt mellem linjerne, så føler han, han har udtjent sin pligt og vil gerne prøve noget større, men kender måske også begrænsningerne i forhold til sin alder og kontraktlængde.

                  Hvad vil OBs pris være? 1 mio euro.?
                  Det vil være mit bud.

                  Jeg tror godt han kunne være væk til sommer. Det samme med tverskov.

                  Jeg håber Bjørn er klar

                  Comment


                    Kan vi ikke hapse Kramer foran AaB? Han ville være en rigtig solid makker til Ivansevic. Samtidigt også ung med videresalgspotentiale

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Kan vi ikke hapse Kramer foran AaB? Han ville være en rigtig solid makker til Ivansevic. Samtidigt også ung med videresalgspotentiale
                      Han har vidst mere eller mindre officielt skrevet med AaB.
                      sidder han tilmed ikke over for Viborg i dag, af samme årsag.. det mener jeg.

                      Men jo, ellers stærk spiller.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Jebali siger vel bare det samtlige spillere i moderne fodbold tænker, uden at sige det højt,

                        Han er glad i OB, og bliver gerne. Men hvis noget større opstår, vil han, naturligt ikke afvise det på forhånd.
                        sagt mellem linjerne, så føler han, han har udtjent sin pligt og vil gerne prøve noget større, men kender måske også begrænsningerne i forhold til sin alder og kontraktlængde.

                        Hvad vil OBs pris være? 1 mio euro.?
                        Det vil være mit bud.

                        Jeg tror godt han kunne være væk til sommer. Det samme med tverskov.

                        Jeg håber Bjørn er klar
                        Jeg kan ikke se at OB sælger Jebali for under 10 mill.

                        Hvis vi mistede Tverskov, JJ og Jebali på en gang er vi da helt fucked. Næsten uanset hvad BW støver op på transfermarkedet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Kan vi ikke hapse Kramer foran AaB? Han ville være en rigtig solid makker til Ivansevic. Samtidigt også ung med videresalgspotentiale
                          Gartenmann er vel mere realistisk p.t.

                          https://www.transfermarkt.com/stefan...spieler/243770

                          om han så har det der skal til skal jeg ikke kunne sige.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Forventet : https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/moses-...c-horsens23035
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det var aftalt på forhånd hvis de rykkede op~ ish.. Skulle være for 1 mill

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg kan ikke se at OB sælger Jebali for under 10 mill.

                                Hvis vi mistede Tverskov, JJ og Jebali på en gang er vi da helt fucked. Næsten uanset hvad BW støver op på transfermarkedet.
                                håber jeg godt nok heller ikke - og da slet ikke hvis det var til en dansk klub

                                - syntes mange snakker tverskov - har han ytret sig om at komme videre? Håber man forlænger med ham, giver ham en ordenlig hyre og anførebindet

                                Men skal han ud så skal det jo også snart være - han er bestemt god nok, måske alderen taler lidt imod medmindre vi snakker mere eksotiske adresser

                                Comment

                                Working...
                                X