Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, der har du selvfølgelig ret. Men han virker hurtig, atletisk og teknisk ret dygtig, så der er til mindst forudsætninger på plads. Så lad os se om han kan udvikle sig på et højere niveau. I hvert fald spændende og ingen økonomisk risiko med lejeaftalen+køboption.
    Enig - og jeg håber ved gud, at BW har fundet et wonder kid her - men bare lige inden det stikker helt af i begejstring. Men enig - god fysik og powerløb - det KAN godt blive godt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja, der har du selvfølgelig ret. Men han virker hurtig, atletisk og teknisk ret dygtig, så der er til mindst forudsætninger på plads. Så lad os se om han kan udvikle sig på et højere niveau. I hvert fald spændende og ingen økonomisk risiko med lejeaftalen+køboption.
      Helt enig. Det giver mening med 3-4 sats, bliver bare en af dem gode er det en fin forretning. Langt bedre end at hente en halvkendt navn i Horsens.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

        Fine aktioner, bevares - men tjek lige det forsvarsspil, der fører til de fleste af målene. Det er satme sløjt!
        Ha ha, ja det ligner de træner samme forsvarsteknikker som OB
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ja, der har du selvfølgelig ret. Men han virker hurtig, atletisk og teknisk ret dygtig, så der er til mindst forudsætninger på plads. Så lad os se om han kan udvikle sig på et højere niveau. I hvert fald spændende og ingen økonomisk risiko med lejeaftalen+køboption.
          Jeg kan godt lide vi prøver at se sådan en spiller an. Har ikke en fløjtende fis af anelse om kvaliteterne, og falder han igennem så fuck det.
          Hellere hente en total ukendt, og spændende spiller, end eksempelvis Opondo, som vi kendte, og kunne stemple som fejlkøb med det samme. Opondo blev et irritationsmoment i truppen som man ikke knyttede noget som helst håb til, ham her er spændende fordi vi ikke kender ham, og vi håber på en ny Utaka. Han vil helt sikkert have længere snor end Opondo, også fordi vi kun binder os for et år her, mod fire år til Opondo.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...emmer-om-retur
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              positivt at man allerede er aktiv nu - kan jo håbe det fortsætter så der er en (relativt) færdig trup klar til første dag efter sommerferien.

              - men er jeg den eneste der undre mig en smule over de handler der er lavet på det seneste, syntes ikke umiddelbart de flugter ret meget med den strategi man snakkede så meget om sidste år.
              skulle man ikke først kigge lokalt, så i norden og så udvide søgeradiusen? Og nu har vi hentet en austrailer og en spiller fra Guinea og det er jo ikke lige umiddelbart profiler der er hentet ind tænker Kante kommer til at slås om spilletid med bla Kjerrumgaard.

              Det kan sagtens være det rigtige at gøre og har stadig stor tiltro til BW - men syntes det virker lidt til at det strategipapir måske ikke er helt så meget værd (eller at BW vurdere det ikke er så værdifuldt)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                positivt at man allerede er aktiv nu - kan jo håbe det fortsætter så der er en (relativt) færdig trup klar til første dag efter sommerferien.

                - men er jeg den eneste der undre mig en smule over de handler der er lavet på det seneste, syntes ikke umiddelbart de flugter ret meget med den strategi man snakkede så meget om sidste år.
                skulle man ikke først kigge lokalt, så i norden og så udvide søgeradiusen? Og nu har vi hentet en austrailer og en spiller fra Guinea og det er jo ikke lige umiddelbart profiler der er hentet ind tænker Kante kommer til at slås om spilletid med bla Kjerrumgaard.

                Det kan sagtens være det rigtige at gøre og har stadig stor tiltro til BW - men syntes det virker lidt til at det strategipapir måske ikke er helt så meget værd (eller at BW vurdere det ikke er så værdifuldt)
                De udsagn har J.H flere gange formuleret. Om de er gældende i den nye strategi,skal jeg ikke kunne sige. Ligeledes har B.W jo udtalt at skal vi hente udenlandske spillere, skal de være på Jebali niveau.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  positivt at man allerede er aktiv nu - kan jo håbe det fortsætter så der er en (relativt) færdig trup klar til første dag efter sommerferien.

                  - men er jeg den eneste der undre mig en smule over de handler der er lavet på det seneste, syntes ikke umiddelbart de flugter ret meget med den strategi man snakkede så meget om sidste år.
                  skulle man ikke først kigge lokalt, så i norden og så udvide søgeradiusen? Og nu har vi hentet en austrailer og en spiller fra Guinea og det er jo ikke lige umiddelbart profiler der er hentet ind tænker Kante kommer til at slås om spilletid med bla Kjerrumgaard.

                  Det kan sagtens være det rigtige at gøre og har stadig stor tiltro til BW - men syntes det virker lidt til at det strategipapir måske ikke er helt så meget værd (eller at BW vurdere det ikke er så værdifuldt)
                  Jeg tror helt ærligt ikke at Kjerrumgaard kommer til at spille for OB. jeg er ihvertfald meget tvivlende over hans niveauet, og jeg tror ikke at det er vores nye Afrikaner der går at Kjerrumgaard ikke kommer til at slå til i OB. Mht. scouting strategien har jeg også forstået det som om at man, med vores begrænsede ressourcer, fokusere, som du også skriver, lokalt og nordisk, men jeg tænker da naturligvis ikke at det gør at man ikke kan slå til hvis man falder over en spændende spiller i eksempelvis Afrika. Det ville imo. også være håbløst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Jeg tror helt ærligt ikke at Kjerrumgaard kommer til at spille for OB. jeg er ihvertfald meget tvivlende over hans niveauet, og jeg tror ikke at det er vores nye Afrikaner der går at Kjerrumgaard ikke kommer til at slå til i OB. Mht. scouting strategien har jeg også forstået det som om at man, med vores begrænsede ressourcer, fokusere, som du også skriver, lokalt og nordisk, men jeg tænker da naturligvis ikke at det gør at man ikke kan slå til hvis man falder over en spændende spiller i eksempelvis Afrika. Det ville imo. også være håbløst.
                    helt enig - det er som sådan heller ikke denne handel jeg er efter, syntes det virker fornuftigt at hive en ung spiller ind - endda på leje med købsoption. Det virker alt sammen rigtigt fornuftigt.
                    - og hvorvidt kjerrumgaard slår til - har jeg ingen ide om.

                    Jeg undre mig bare - om den strategi vi ventede så længe på om den allerede er skudt til hjørne - eller de talenter vi har hevet op bare ikke er gode nok. Østrøm er røget helt ud ser det ud til, sidder stadig på bænken men det er ca det. Samtidig har vi Khemdee og vestergaard rendende og alligevel henter man Ivancevic ind ( han ser rigtigt god ud - det er ikke det) Brems vel samme historie med King. Er de bare ikke bedre de unge? For umiddelbart får de jo ikke engang chancen, så tænkte om der måske er nogle med lidt indsigt der kan oplyse


                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      helt enig - det er som sådan heller ikke denne handel jeg er efter, syntes det virker fornuftigt at hive en ung spiller ind - endda på leje med købsoption. Det virker alt sammen rigtigt fornuftigt.
                      - og hvorvidt kjerrumgaard slår til - har jeg ingen ide om.

                      Jeg undre mig bare - om den strategi vi ventede så længe på om den allerede er skudt til hjørne - eller de talenter vi har hevet op bare ikke er gode nok. Østrøm er røget helt ud ser det ud til, sidder stadig på bænken men det er ca det. Samtidig har vi Khemdee og vestergaard rendende og alligevel henter man Ivancevic ind ( han ser rigtigt god ud - det er ikke det) Brems vel samme historie med King. Er de bare ikke bedre de unge? For umiddelbart får de jo ikke engang chancen, så tænkte om der måske er nogle med lidt indsigt der kan oplyse


                      Måske vi skal nøjes med at have et målmands akademi
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        I hvert fald en rigtig god fyr. En gang Odense -altid Odense!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          helt enig - det er som sådan heller ikke denne handel jeg er efter, syntes det virker fornuftigt at hive en ung spiller ind - endda på leje med købsoption. Det virker alt sammen rigtigt fornuftigt.
                          - og hvorvidt kjerrumgaard slår til - har jeg ingen ide om.

                          Jeg undre mig bare - om den strategi vi ventede så længe på om den allerede er skudt til hjørne - eller de talenter vi har hevet op bare ikke er gode nok. Østrøm er røget helt ud ser det ud til, sidder stadig på bænken men det er ca det. Samtidig har vi Khemdee og vestergaard rendende og alligevel henter man Ivancevic ind ( han ser rigtigt god ud - det er ikke det) Brems vel samme historie med King. Er de bare ikke bedre de unge? For umiddelbart får de jo ikke engang chancen, så tænkte om der måske er nogle med lidt indsigt der kan oplyse

                          Jeg synes det er på sin plads man får prikket lidt til det. Jeg tænker konklusionen åbenlyst er at de ikke er gode nok, men der skal da fokus på det. OB har jo selv italesat de kontrakter der er skrevet er en del af strategien, men det er jo næppe meningen de bare skal sidde på tribunen og spille reserveholdskampe imens vi køber spillere som Ivancevic og King, der spiller positioner, hvor vi har talenter på kontrakt. BW fik sågar sagt at man i sommerens vindue især kigger efter spillere på den defensive del af banen, så hvor står vi med talentarbejdet? Hvordan får vi de talenter vi har på kontrakt til at tage det ekstra skridt. Er det nok at træne med og spille reserveholdskampe eller skal man vise mere tillid. Man kan jo sagtens se tilbage i tiden, hvor Michelsen jo sandsynligvis aldrig havde givet Fenger, Frø og Klynge mere end 90 min på bænken hist og pist, hvis ikke de lige var inde omkring holdet i en periode, hvor skadelisten var uhørt lang. Hvad er det der gør Østrøm, Khemdee, Brems og Ibramhimagic ikke kunne gøre det samme? Fenger og Frø er nu helt inde i varmen af truppen og klynge ligeså i SIF. Med de succeshistorier i rygsækken er det da besynderligt man ikke viser mere mod, når strategien er så åbenlys ift. at få akademispillere udviklet til superligaspillere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            positivt at man allerede er aktiv nu - kan jo håbe det fortsætter så der er en (relativt) færdig trup klar til første dag efter sommerferien.

                            - men er jeg den eneste der undre mig en smule over de handler der er lavet på det seneste, syntes ikke umiddelbart de flugter ret meget med den strategi man snakkede så meget om sidste år.
                            skulle man ikke først kigge lokalt, så i norden og så udvide søgeradiusen? Og nu har vi hentet en austrailer og en spiller fra Guinea og det er jo ikke lige umiddelbart profiler der er hentet ind tænker Kante kommer til at slås om spilletid med bla Kjerrumgaard.

                            Det kan sagtens være det rigtige at gøre og har stadig stor tiltro til BW - men syntes det virker lidt til at det strategipapir måske ikke er helt så meget værd (eller at BW vurdere det ikke er så værdifuldt)
                            Strategipapiret er et "hold kæft-bolsje" til medier og fans, beskrevet i så få reelle detaljer, at man dække næsten alle handlinger ind under det. Thorborg vender ikke 180 grader rundt fra den ene dag til den anden og vælger at drive butikken anderledes end de forudgående 20 år, det er simpelthen ikke realistisk.

                            OB er selvfølgelig stadig en klub der gerne vil have egenudviklede og gerne lokale/regionale talenter igennem, men ikke mere end gennemsnittet vil det og det er ikke noget der for alvor skal risikere at koste på resultaterne. Samme modus som i de sidste 10 år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Jeg tror helt ærligt ikke at Kjerrumgaard kommer til at spille for OB. jeg er ihvertfald meget tvivlende over hans niveauet, og jeg tror ikke at det er vores nye Afrikaner der går at Kjerrumgaard ikke kommer til at slå til i OB. Mht. scouting strategien har jeg også forstået det som om at man, med vores begrænsede ressourcer, fokusere, som du også skriver, lokalt og nordisk, men jeg tænker da naturligvis ikke at det gør at man ikke kan slå til hvis man falder over en spændende spiller i eksempelvis Afrika. Det ville imo. også være håbløst.
                              Jeg har set ham mange gange og hvis han spiller er I i dyb krise, han er langt fra at være god nok til suppen, selv som sidste års u19, har han svært ved at begå sig.
                              Kjerrumgaard skal vise omgivelserne at der satses på ungdommen osv.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Hvad siger fmprOB i forhold til Luca? Du plejer at være god til at vurdere de unge gutter der, jeg er stadig for tung i røven til at komme ned og få set dem spille.

                                Comment

                                Working...
                                X