Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det må han være

    Jeg troede faktisk at man bare ville rykke Tobias A Jensen op som erstatning da han vil passe godt ind som fløj i vores system
    Det tænker jeg også stadig man kan. Tænker der godt kan ske en del både ud og ind til sommer, så tænker det er tidligt at lave den slags 1-1 opgørelser.

    Det giver dog mening med Hyllegaard-koblingen hvis Kefing rent faktisk er hurtig som der står. Jeg synes i hvert fald vi mangler flere offensive spillere med fart. Vi er pt. for afhængige af Sabbi på det område.

    Comment


      Af omveje arbejder jeg på at få en kommentar fra nogle Guineanske journalister omkring den nye signing - stay tuned.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Det tænker jeg også stadig man kan. Tænker der godt kan ske en del både ud og ind til sommer, så tænker det er tidligt at lave den slags 1-1 opgørelser.

        Det giver dog mening med Hyllegaard-koblingen hvis Kefing rent faktisk er hurtig som der står. Jeg synes i hvert fald vi mangler flere offensive spillere med fart. Vi er pt. for afhængige af Sabbi på det område.
        Enig - tror i det hele taget ikke det er sådan BW tænker, men snarere i truppens sammensætning som helhed.
        Synes forøvrigt det virker som en vældig fornuftig løsning med lejeaftale med købsklausul - og i høj grad den slags omtanke, der har manglet i klubben i mange år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Det tænker jeg også stadig man kan. Tænker der godt kan ske en del både ud og ind til sommer, så tænker det er tidligt at lave den slags 1-1 opgørelser.

          Det giver dog mening med Hyllegaard-koblingen hvis Kefing rent faktisk er hurtig som der står. Jeg synes i hvert fald vi mangler flere offensive spillere med fart. Vi er pt. for afhængige af Sabbi på det område.

          Nu tror jeg mere at man venter 1 år med Tobias. Han er kun 17,5 så der er masser af tid. Forhåbentlig skal han erstatte Breum når han sælges for 20+ millioner om 1-2 år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


            Nu tror jeg mere at man venter 1 år med Tobias. Han er kun 17,5 så der er masser af tid. Forhåbentlig skal han erstatte Breum når han sælges for 20+ millioner om 1-2 år
            Forstår ikke hvorfor de absolut skal være 18-19-20 år før vi satser på dem. Hvis man ikke kan komme ind og snuse til førsteholds kampe som 16-17-18 årig på et ringe hold i superligaen, så er talentet måske ikke så stort endda.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
              Kunne en spiller som Mads Emil Madsen ( https://www.transfermarkt.de/mads-em...spieler/422950 ) være en mulighed, han har tidligere været anføre i Silkeborg i en ung alder, samt spillet en god håndfuld kampe på U21 landsholdet. Han er blevet 24 år i januar og spiller til dagligt i Slavia Prag, hvor han skiftede til sidste sommer, her er det blevet til 353 minutter i den bedste tjekkiske liga samt en lille time Corference League. En spiller med uforløst potentiale, som både kan blive fugl eller fisk ..
              Mads Emil Madsen vil være en drømmespiller at få til OB. Han var pisse god i SIF og på u21 landsholdet. En ung anfører som både offensivt og defensivt fylder godt på den centrale midtbane.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Forstår ikke hvorfor de absolut skal være 18-19-20 år før vi satser på dem. Hvis man ikke kan komme ind og snuse til førsteholds kampe som 16-17-18 årig på et ringe hold i superligaen, så er talentet måske ikke så stort endda.
                Måske du svarer på dit eget spørgsmål?

                Comment


                  Den unge ghaneser er lakmusprøven for vores scouting.Og på rimelige økonomiske betingelser. Det er fandme flot arbejde hvis han slår igennem. Han er jo ikke en gang i Transfermarket. Der sker virkelig noget nyt nu. Tak, Bjørn. Og så i god tid.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Den unge ghaneser er lakmusprøven for vores scouting.Og på rimelige økonomiske betingelser. Det er fandme flot arbejde hvis han slår igennem. Han er jo ikke en gang i Transfermarket. Der sker virkelig noget nyt nu. Tak, Bjørn. Og så i god tid.
                    Ikke at det ændrer billedet, men han er ikke ghaneser, derimod er han fra Guinea.

                    Jeg fandt lige denne udtalelse fra en træner (med forbehold for at jeg har ladet Google oversætte for mig):

                    “Kefings præstation overrasker mig overhovedet ikke. Tværtimod er han en dreng fuld af potentiale. Andre vil synes, det er overkill, men jeg kan forsikre dig om, at han er den bedste guineanske angriber, jeg har set i et årti. Han har alle kvaliteter til at være stor.

                    Desværre giver klubberne i vores land ikke den unge spiller mange chancer for at udtrykke sig, men jeg lover dig, at vi vil tale om det meget snart”.

                    Comment


                      Jamen, spændende!

                      Bedømt ud fra lidt YouTube, så fremstår han som en dygtig afslutter. Han ser ud til både at være positioneret som 9er og kant.

                      Fint med en lejeaftale først. Hvordan en ung afrikaner omstiller sig til livet i Danmark er jo altid et åbent spørgsmål - foruden det fodboldtekniske.

                      Comment


                        https://youtu.be/kEmlSEwjBOs


                        Jeg synes han ser spændende ud. Han ligner en spiller der skal spille centralt i banen. Meget power i hans løb. God teknisk.

                        ​​​​​Jeg kan godt lide at han er 18, så man har mulighed for at arbejde med ham på u-19.

                        Måske spille positionen foran Tverskov.

                        ​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          https://youtu.be/kEmlSEwjBOs


                          Jeg synes han ser spændende ud. Han ligner en spiller der skal spille centralt i banen. Meget power i hans løb. God teknisk.

                          ​​​​​Jeg kan godt lide at han er 18, så man har mulighed for at arbejde med ham på u-19.

                          Måske spille positionen foran Tverskov.

                          ​​​​​
                          Fine aktioner, bevares - men tjek lige det forsvarsspil, der fører til de fleste af målene. Det er satme sløjt!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                            Fine aktioner, bevares - men tjek lige det forsvarsspil, der fører til de fleste af målene. Det er satme sløjt!
                            Ja ja, uden tvivl. Sandsynligheden for, at han ikke bliver en succes, er klart størst. Derfor er det fint med en lejeaftale.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Fine aktioner, bevares - men tjek lige det forsvarsspil, der fører til de fleste af målene. Det er satme sløjt!
                              Det er jo ikke AC Milan, da Helveg spillede der, de spiller imod

                              Altså det skal jo også tages med at han er 18 og der synes jeg altså godt man kan se hans kvaliteter, det der powerløb han har er jeg umiddelbart ret vild med.



                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Fine aktioner, bevares - men tjek lige det forsvarsspil, der fører til de fleste af målene. Det er satme sløjt!
                                Ja, der har du selvfølgelig ret. Men han virker hurtig, atletisk og teknisk ret dygtig, så der er til mindst forudsætninger på plads. Så lad os se om han kan udvikle sig på et højere niveau. I hvert fald spændende og ingen økonomisk risiko med lejeaftalen+køboption.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X