Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Nu skal jeg gerne indrømme at jeg har givet op de gange hvor jeg har forsøgt og se svensk og norsk fodbold, jeg plejer at kunne holde til at se enkelt halvleg :-D :-D

    Men jo et hold som Malmø skal nok være væsentligt bedre, end division.

    ​​​​​
    Enig, der er spillere i Sverige og Norge som kan gå ind på FCM og Fck hold. Samt en del der kunne rykke os væsentligt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Ærgerlig læsning, mit indtryk var at han er enormt glad for at være i Odense. En ting er at åbne for udlandet, selvfølgelig skal den dør stå åben, men andre danske klubber. jebali for h……
      mht. VM er et sommerskifte godt nok også risikabelt, manden er en profil der spiller fast, det er jo på ingen måde givet at det fortsætter i en ny klub.
      Nå, fred være med det, der røg et par point i min bog, men så længe han kæmper for trøjen og præstere som ham gør har det været et lykkeligt partnerskab.
      Det er prisen for at være uambitiøs midter/bundklub. Heldigvis er der nogle spillere som ikke finder det helvedes sexet at fejre 7. Pladser, og derfor stiler efter mere.
      Jeg ville nærmere være bekymret, hvis vi havde at gøre med en spiller som udtalte at han er tilfreds med at spille i det intetsigende taberslutspil.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Han er 27 og har ikke spillet over 1. Division.
        Han er en god spiller på det niveau, men Kløve ville også være rigtig god i første division.
        Vi skal have forstærkninger på minimum JJT niveau og gerne på Jebali, eljer Jebali plus niveau. Ellers rykker vi os ikke.
        Tonni Adamsen er en fremragende spiller. Relativt hurtig, teknisk højt niveau, og kan afslutte med begge ben. Han er mindst en klasse over Kløve teknisk. Men der er et stort spring fra 1. Div til Superliga, og han skal da steppe op for at være med.

        Nu havde jeg jo fornøjelsen af at arbejde sammen med ham i FCH, og mentaliteten er topklasse. Han er ydmyg, hårdtarbejdende og tager tingene sådan lidt oppefra og ned. Han lagde mængder på sit spil i det år jeg fulgte ham, og udviklede sig helt enormt, så for mig trækker alderen både op og ned. Han er ikke topsalgsmateriale, men til gengæld kan man få en "Festersen", der kan komme ind med noget anden erfaring og ballast end en ung spiller. Jeg tror godt han kunne blive en habil Superligaspiller. Måske mere end det.

        EDIT: Og det er ikke fordi jeg har "FCH-briller" på. Der er ikke ret mange spillere ud over Tonni der ville kunne gøre sig i OB. Slet ikke hvis vi skal spille top-seks
        Last edited by Onkel Riffel; 15-05-2022, 19:19.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det er prisen for at være uambitiøs midter/bundklub. Heldigvis er der nogle spillere som ikke finder det helvedes sexet at fejre 7. Pladser, og derfor stiler efter mere.
          Jeg ville nærmere være bekymret, hvis vi havde at gøre med en spiller som udtalte at han er tilfreds med at spille i det intetsigende taberslutspil.
          Jeg tror ikke at jeg helt forstår dit indlæg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

            Tonni Adamsen er en fremragende spiller. Relativt hurtig, teknisk højt niveau, og kan afslutte med begge ben. Han er mindst en klasse over Kløve teknisk. Men der er et stort spring fra 1. Div til Superliga, og han skal da steppe op for at være med.

            Nu havde jeg jo fornøjelsen af at arbejde sammen med ham i FCH, og mentaliteten er topklasse. Han er ydmyg, hårdtarbejdende og tager tingene sådan lidt oppefra og ned. Han lagde mængder på sit spil i det år jeg fulgte ham, og udviklede sig helt enormt, så for mig trækker alderen både op og ned. Han er ikke topsalgsmateriale, men til gengæld kan man få en "Festersen", der kan komme ind med noget anden erfaring og ballast end en ung spiller. Jeg tror godt han kunne blive en habil Superligaspiller. Måske mere end det.

            EDIT: Og det er ikke fordi jeg har "FCH-briller" på. Der er ikke ret mange spillere ud over Tonni der ville kunne gøre sig i OB. Slet ikke hvis vi skal spille top-seks
            Jeg er glad for, at du kunne begrunde, hvad jeg synes jeg så. Jeg så også da FCVestsjælland spillede sig en division op (mod Hvidovre), og jeg tror næsten det var dengang, jeg fremhævede Festersen som en mulighed. Eller også var det da de røg ned. Desværre endte han senere i den forkerte SL-klub og kom lidt for sent til os, men var jo en gevinst. Og i øvrigt en god sammenligning.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg tror ikke at jeg helt forstår dit indlæg
              Kort sagt, jeg forstår godt Jebali holder døren åben for klubber i den sjove halvdel af ligaen.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Kort sagt, jeg forstår godt Jebali holder døren åben for klubber i den sjove halvdel af ligaen.
                Ok. Jeg tillader mig stadig at synes at det er ærgerlig læsning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Ok. Jeg tillader mig stadig at synes at det er ærgerlig læsning.
                  Vi er helt enige i at det er ærgerlig læsning, og det er smertefuldt, når vores spillere kigger mod andre klubber i ligaen. Om man så bliver irritabel på spilleren, eller på klubben, er op til en selv.
                  Men jeg vil hellere have spillere med ambitioner, som Jebali, end spillere som er tilfredse med tilværelsen omkring 7-9 pladsen i ligaen.
                  Så er det op til OB i højere grad at opfylde ambitionen, og iøvrigt egn målsætning om at være tophold.
                  Vi fans skal nok komme på stadion år efter år, men de bedste spillere søger naturligt væk, hvis klubben ikke rykker sig.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Vi er helt enige i at det er ærgerlig læsning, og det er smertefuldt, når vores spillere kigger mod andre klubber i ligaen. Om man så bliver irritabel på spilleren, eller på klubben, er op til en selv.
                    Men jeg vil hellere have spillere med ambitioner, som Jebali, end spillere som er tilfredse med tilværelsen omkring 7-9 pladsen i ligaen.
                    Så er det op til OB i højere grad at opfylde ambitionen, og iøvrigt egn målsætning om at være tophold.
                    Vi fans skal nok komme på stadion år efter år, men de bedste spillere søger naturligt væk, hvis klubben ikke rykker sig.
                    Enig, personligt bliver jeg irritabel på klubben


                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Kadrii lover udmelding om fremtid når sæsonen er slut

                      https://fyens.dk/artikel/han-insiste...æsonen-er-slut

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Vi er helt enige i at det er ærgerlig læsning, og det er smertefuldt, når vores spillere kigger mod andre klubber i ligaen. Om man så bliver irritabel på spilleren, eller på klubben, er op til en selv.
                        Men jeg vil hellere have spillere med ambitioner, som Jebali, end spillere som er tilfredse med tilværelsen omkring 7-9 pladsen i ligaen.
                        Så er det op til OB i højere grad at opfylde ambitionen, og iøvrigt egn målsætning om at være tophold.
                        Vi fans skal nok komme på stadion år efter år, men de bedste spillere søger naturligt væk, hvis klubben ikke rykker sig.
                        Jeg kan heller ikke se det store problem i udtalelserne. Det er den position OB har fået efter mange rædderlige år.

                        Noget andet er så hvem der skulle hente ham. Han bliver 31 i år og har kontrakt to år endnu. Medmindre klubben har aftalt noget med ham eller der er indlagt en lav klausul i hans kontrakt, tænker jeg alligevel der skal en del penge til når han er så vigtig for os som han er. Omkring 1 mio. euro måske.

                        Kunne FCK/FCM finde på det hvis de mener han har lige det de skal bruge til kampe i Europa? Jeg tænker umiddelbart de har større ambitioner. Måske en amerikansk/arabisk/asiatisk klub, men vil det så være noget der bringer ham tættere på VM-truppen?

                        Comment


                          Vi arbejder tilsyneladende på at udleje Kadrii.

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rii-udlejning/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                            Jeg kan heller ikke se det store problem i udtalelserne. Det er den position OB har fået efter mange rædderlige år.

                            Noget andet er så hvem der skulle hente ham. Han bliver 31 i år og har kontrakt to år endnu. Medmindre klubben har aftalt noget med ham eller der er indlagt en lav klausul i hans kontrakt, tænker jeg alligevel der skal en del penge til når han er så vigtig for os som han er. Omkring 1 mio. euro måske.

                            Kunne FCK/FCM finde på det hvis de mener han har lige det de skal bruge til kampe i Europa? Jeg tænker umiddelbart de har større ambitioner. Måske en amerikansk/arabisk/asiatisk klub, men vil det så være noget der bringer ham tættere på VM-truppen?
                            Jeg har også umiddelbart svært ved at se det - en ambitiøs sub-top klub i Holland eller Belgien ville nok være bedste bud. Men vi skal uden tvivl tage os godt betalt - han er for vigtig for de offensive relationer vi endelig så småt er begyndt at få bygget op til at blive solgt for peanuts.

                            Comment


                              Jeg tror ikke, at der er købere i kø fra hverken Belgien eller Holland. Jebali er for gammel - og simpelthen for langsom. Sidstnævnte går i Superligaen; ikke i Holland eller Belgien.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Jeg har også umiddelbart svært ved at se det - en ambitiøs sub-top klub i Holland eller Belgien ville nok være bedste bud. Men vi skal uden tvivl tage os godt betalt - han er for vigtig for de offensive relationer vi endelig så småt er begyndt at få bygget op til at blive solgt for peanuts.
                                Subtopklubberne i Holland og Belgien er ikke interesseret tror jeg, de kører deres klubber som talentfabrikker.

                                Måske en liga som MLS? Eller tilbage til KSA?

                                Comment

                                Working...
                                X