Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Det læste jeg godt. Hvis hans landstræner har sagt, han bør spille for et bedre hold i stedet for i den nederste del af superligaen i Danmark, kan jeg desværre godt forstå ham. Det eneste der må kunne lokke ham til at blive er at BW får gennemført nogle opløftende handler før han eventuelt smutter. Men måske også pokaltitlen. :-)
    Ærgerlig læsning, mit indtryk var at han er enormt glad for at være i Odense. En ting er at åbne for udlandet, selvfølgelig skal den dør stå åben, men andre danske klubber. jebali for h……
    mht. VM er et sommerskifte godt nok også risikabelt, manden er en profil der spiller fast, det er jo på ingen måde givet at det fortsætter i en ny klub.
    Nå, fred være med det, der røg et par point i min bog, men så længe han kæmper for trøjen og præstere som ham gør har det været et lykkeligt partnerskab.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

      Det læste jeg godt. Hvis hans landstræner har sagt, han bør spille for et bedre hold i stedet for i den nederste del af superligaen i Danmark, kan jeg desværre godt forstå ham. Det eneste der må kunne lokke ham til at blive er at BW får gennemført nogle opløftende handler før han eventuelt smutter. Men måske også pokaltitlen. :-)
      Det er vel omvendt heller ikke helt usandsynligt at BW ser Jebalis nuværende form som en chance for et pænt salg - med hans alder i mente kan det godt være det rent økonomisk er den bedste timing ift. et salg, men sportsligt ville det være ærgerligt, især nu hvor de offensive relationer omkring ham er ved at være på plads.

      Comment


        Kunne stadig godt se Grubbe som en del af truppen næste år, som en spiller der kan dække stort set alle defensive positioner: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...or-superligaen

        Comment


          Lad os håbe der venter 10-20 mill på os her til sommer

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...idtbanestjerne

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lad os håbe der venter 10-20 mill på os her til sommer

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...idtbanestjerne
            Har vi virkelig så stor en klausul ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Har vi virkelig så stor en klausul ?
              Jeg hørte 10-15% den gang. Mener det var 15%. Men er ikke sikker.
              Jeg tror han bliver dyr så det skal nok komme derop ad

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg hørte 10-15% den gang. Mener det var 15%. Men er ikke sikker.
                Jeg tror han bliver dyr så det skal nok komme derop ad
                Vil være super fedt, især hvis pengene bliver investeret i holdet.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lad os håbe der venter 10-20 mill på os her til sommer

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...idtbanestjerne
                  Jeg har set Casper spille, han gør det altså også pisse godt i Belgien. Selvom jeg faktisk var overrasket over hvor lavt niveauet er ligeså snart det ikke er top klubberne. Hans klub burde have været belgisk mester, men de har en virkelig bizar ligastruktur.

                  Lazio kunne være fedt for Casper, Leiva er efterhånden også oppe i årene.

                  Go for it Casper!
                  ​​​​​​

                  Comment


                    Jeg er okay med det. Selvom han er sådan en spiller som jeg virkelig godt kan lide. Fysisk, flair, pasningssikker, teknisk dygtig, dejlig fodboldspiller. Han måtte gerne prøves i den half-wing position.

                    Men altså kan BW lave et godt salg så fair nok.

                    Comment


                      Når det er Jebalis instilling, hvis ikke han er fejlciteret i artiklen, at han direkte bejler til de danske topklubber mens han har kontrakt med OB, så ser jeg gerne han bliver solgt til udlandet i det kommende vindue. Det slider godt nok på min respekt for manden at læse sådan et citat, selvom jeg aldrig har hørt ham udtrykke nogen særlig loyalitetsfølelse over for OB. Det er også ved at være sidste chance for en god mønt på ham nu. Samtidig tvivler jeg ret meget på at de danske topklubber kan bruge ham. Selvom han er god, så skal han konkurrere med spillere, som er et stykke over hans topniveau både hos FCM og FCK. Jeg byttede ham gerne for Dreyer, Biel osv. Brøndby ville nok være der hvor han bedst kunne bruges, men nu hvor de ikke kvalificerer sig til europæisk, så virker det også omsonst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Når det er Jebalis instilling, hvis ikke han er fejlciteret i artiklen, at han direkte bejler til de danske topklubber mens han har kontrakt med OB, så ser jeg gerne han bliver solgt til udlandet i det kommende vindue. Det slider godt nok på min respekt for manden at læse sådan et citat, selvom jeg aldrig har hørt ham udtrykke nogen særlig loyalitetsfølelse over for OB. Det er også ved at være sidste chance for en god mønt på ham nu. Samtidig tvivler jeg ret meget på at de danske topklubber kan bruge ham. Selvom han er god, så skal han konkurrere med spillere, som er et stykke over hans topniveau både hos FCM og FCK. Jeg byttede ham gerne for Dreyer, Biel osv. Brøndby ville nok være der hvor han bedst kunne bruges, men nu hvor de ikke kvalificerer sig til europæisk, så virker det også omsonst.
                        Ingen tvivl om det er unødvendigt at udtrykke sig så klart på et spørgsmål om fremtiden, hvis ikke han er fejlciteret.

                        Som jeg ser det, er vi bare der at med nuværende trup med dem der forlader os, venter der BW en stor opgave med at tiltrække kvalitet.

                        Hvis vi oveni mister Jebali og måske endda Tverskov - virker det til at være en kæmpe udfordring, måske en da urealistisk at se OB hente 3-5 kvaliltets spillere som går direkte i start 11.

                        Derudover virker det jo til at man endnu engang kun vil trykke lidt på speederen hvis der skal spilles i Europa i næste sæson…

                        Comment


                          Jeg er enig, det er et kritisk tidspunkt at afgive spillere som tilmed er de stærkeste og bærende kræfter på holdet. Og det vil selvsagt være en stor opgave at erstatte dem.

                          Tror dog OB transfermæssigt står ved en kritisk skillevej i forhold til tidligere, hvor man omsider handler ud fra en klar strategi og gerne vil være en sælgende klub. Så vil det også være vores bedste spillere der udgør de største salg, dermed Tverskov, Jebali, Breum osv. Og talenter afsted med en klausul i baglommen.

                          Det er ikke fedt at tænke på hvis de alle forsvinder i samme vindue. Og der er helt sikkert en plan for at forsøge at forlænge med de bærende kræfter på holdet, hvis de selv er interesserede i forlængelser og det kan gøres inden for rimelighedens grænser. Og samtidig en klar afvejning af hvem man ikke forlænger med. Tror ikke BW selv på en dårlig dag kunne finde på at give Kløve 4 år. Men jeg tror heller ikke han vil give Jebali en væsentligt højere løn end den har får nu, hvis han i stedet kan sælge ham for en god sum penge nu og her.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                            Når det er Jebalis instilling, hvis ikke han er fejlciteret i artiklen, at han direkte bejler til de danske topklubber mens han har kontrakt med OB, så ser jeg gerne han bliver solgt til udlandet i det kommende vindue. Det slider godt nok på min respekt for manden at læse sådan et citat, selvom jeg aldrig har hørt ham udtrykke nogen særlig loyalitetsfølelse over for OB. Det er også ved at være sidste chance for en god mønt på ham nu. Samtidig tvivler jeg ret meget på at de danske topklubber kan bruge ham. Selvom han er god, så skal han konkurrere med spillere, som er et stykke over hans topniveau både hos FCM og FCK. Jeg byttede ham gerne for Dreyer, Biel osv. Brøndby ville nok være der hvor han bedst kunne bruges, men nu hvor de ikke kvalificerer sig til europæisk, så virker det også omsonst.
                            Jeg tror heller ikke hverken fcm eller fck kigger efter jebali. Det er kun Brøndby jeg kunne forestille mig kunne bruge ham, men de bruger jo ikke transferkroner på spillere over 27, så den er jo også udlukket, hvis der ingen undtagelser er til den regel.

                            Comment


                              Tonni Adamsen, FCH, er en mand for os. Lidt en blanding af JJ og Jebali men nok bedre end begge. Og kan lave mål.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Tonni Adamsen, FCH, er en mand for os. Lidt en blanding af JJ og Jebali men nok bedre end begge. Og kan lave mål.
                                Er du fuld?

                                Comment

                                Working...
                                X