Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke det er er røgslør BW kommer med, hvis man melder klart ud, så ved de andre klubber også at det er noget vi mangler og vil betale for

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
      Mon ikke det er er røgslør BW kommer med, hvis man melder klart ud, så ved de andre klubber også at det er noget vi mangler og vil betale for
      Det er nok at overvurdere, hvor meget diverse klubber går op i, hvad OB melder ud.

      Indtil videre har OB åbenlyst ikke haft en plan.

      Vi må se, om BW har en og den højere ledelse i så fald er med på den.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Oh.. my… god…

        Har man hørt det før???

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-noget-andet

        “Han kan endnu ikke sige, hvor på banen OB regner med at forstærke sig.

        - Det må vi også se. Det er ikke noget, vi spekulerer i. Når vinduet åbner, så ser vi, hvilke muligheder der er”.

        Og her troede jeg at der kom en mand med en plan eller i hvert fald erfaringen til at lave en plan for et vindue …

        Skriv venligst at det er typisk ringe OB kommunikation (hvilket jeg troede st han også ville være bedre til) og at jeg overreagerer…
        Bare roligt, det bekymrer mig ikke. Hvad skulle BW sige? Det bliver et meget travlt vindue. Selvfølgelig vil der ske noget på midtbanen med JJs afgang. Men hvad konkret sker er ja meget afhængigt af om hvad sker om nøglespillere som Tverskov, Jebali og Aron. Tror man at Frø kan videreudvikles og blive mere stabil i OB eller sender man ham videre? Samme med Sabbi. Er overbevist at holdet står foran store forandringer. Bygger på BWs kompetence at sammensætte en trup, men det betyder ja ikke at han kan sige i slutningen af april hvad vil ske i sommervinduet. Og selv hvis han kunne hvorfor skulle han udtale sig om det og lægge kortene på bordet? Det ville ja være en klar ulempe i forhandlinger med spillere og klubber.

        Det er langt for tidligt at bedømme BW. Lad os se hvad han leverer i sommervinduet men sæt ikke stor betydning i en lille artikel hvor han mere eller mindre siger "vi vil se hvad der sker".
        Last edited by andlox; 26-04-2022, 20:52.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Bare roligt, det bekymrer mig ikke. Hvad skulle BW sige? Det bliver et meget travlt vindue. Selvfølgelig vil der ske noget på midtbanen med JJs afgang. Men hvad konkret sker er ja meget afhængigt af om hvad sker om nøglespillere som Tverskov, Jebali og Aron. Tror man at Frø kan videreudvikles og blive mere stabil i OB eller sender man ham videre? Samme med Sabbi. Er overbevist at holdet står foran store forandringer. Bygger på BWs kompetence at sammensætte en trup, men det betyder ja ikke at han kan sige i slutningen af april hvad vil ske i sommervinduet. Og selv hvis han kunne hvorfor skulle han udtale sig om det og lægge kortene på bordet? Det ville ja være en klar ulempe i forhandlinger med spillere og klubber.

          Det er langt for tidligt at bedømme BW. Lad os se hvad han leverer i sommervinduet men sæt ikke stor betydning i en lille artikel hvor han mere eller mindre siger "vi vil se hvad der sker".
          Godt brølt Andlox, med dette indlæg rammer du 100 % plet. Faktisk ligesom Faxe gjorde, da han ramte bolden lige i røven i EM finalen 1992, som du måske husker.
          Undskyld min dårlige danske humor.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Bare roligt, det bekymrer mig ikke. Hvad skulle BW sige? Det bliver et meget travlt vindue. Selvfølgelig vil der ske noget på midtbanen med JJs afgang. Men hvad konkret sker er ja meget afhængigt af om hvad sker om nøglespillere som Tverskov, Jebali og Aron. Tror man at Frø kan videreudvikles og blive mere stabil i OB eller sender man ham videre? Samme med Sabbi. Er overbevist at holdet står foran store forandringer. Bygger på BWs kompetence at sammensætte en trup, men det betyder ja ikke at han kan sige i slutningen af april hvad vil ske i sommervinduet. Og selv hvis han kunne hvorfor skulle han udtale sig om det og lægge kortene på bordet? Det ville ja være en klar ulempe i forhandlinger med spillere og klubber.

            Det er langt for tidligt at bedømme BW. Lad os se hvad han leverer i sommervinduet men sæt ikke stor betydning i en lille artikel hvor han mere eller mindre siger "vi vil se hvad der sker".
            Enig. Lad os se hvad der konkret kommer til at ske. BW har nu fået et indblik i vores holds styrker og mangler og jeg tror og håber at det første han vil arbejde på at få på plads er holdets rygrad eller “stiverne i korsettet som Ricardo kaldte det. At vi eksempelvis vinker farvel til en af vores 6’ere og dermed mest centrale spillere, som samtidig er anfører og burde være indbegrebet af samlingspunkt på holdet er interessant. Vores centrale midtbane og forsvar skal simpelthen tilføres mere kvalitet , lederegenskaber og vildskab hvis vi skal rykke os videre fra den nuværende middelmådighed. Nu ved jeg godt Raul Albentoza er 33 år, men han har altså meget at det vildskab, rutine og klasse som vi mangler. Vores hold kunne virkelig godt bruge 2-3 spillere af den støbning til at kunne rive resten af holdet med. Tænker det vil kunne løfte spillere som Tverskov, Ivansevic og Aron osv. og forhåbentlig vil det samtidig kunne give vores backs og kanter noget mere rum til at kunne løfte deres spil både defensivt og offensivt. Men “guldet” ligger i at få stabiliseret vores “korset”

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Det vil overraske mig meget hvis ikke BW har en helt klar plan, tror bare ikke at han fortæller pressen alt. Hvorfor skulle han også det?
              Jeg er da godt klar over at han ikke skal røbe gameplanen men det virker ikke godt at gå ud og sige “vi ser hvad der sker” .... det virker sq lidt inkompetent .... specielt i forlængelse af et interview hvor han begrunder afgangen af anføreren med at man vil noget andet ....

              og nej jeg tager det heller ikke så bogstaveligt eller tror på at han ikke har en plan men kommunikation betyder altså noget og den der er ikke god ... sket ikke når det er det samme lo.. man har hørt på i 10 år med resultaterne til følge ....

              håber at der kommer et preinterview til transfervinduet omkring roller på holdet, hvilket udtryk man vil have, bestemte i kikkerten, skyggehold, metoder at finde spillere, netværk, scouts osv osv ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Jeg er da godt klar over at han ikke skal røbe gameplanen men det virker ikke godt at gå ud og sige “vi ser hvad der sker” .... det virker sq lidt inkompetent .... specielt i forlængelse af et interview hvor han begrunder afgangen af anføreren med at man vil noget andet ....

                og nej jeg tager det heller ikke så bogstaveligt eller tror på at han ikke har en plan men kommunikation betyder altså noget og den der er ikke god ... sket ikke når det er det samme lo.. man har hørt på i 10 år med resultaterne til følge ....

                håber at der kommer et preinterview til transfervinduet omkring roller på holdet, hvilket udtryk man vil have, bestemte i kikkerten, skyggehold, metoder at finde spillere, netværk, scouts osv osv ...
                Ja det kunne godt være udtrykt lidt bedre af BW

                Comment


                  Det er jo også muligt at BW ikke har 100 % styr på hvad der skal ind lige nu.

                  For der er jo stor forskel på om man skal have en erstatning ind på f.eks. Sabbi og Kadrii, eller om vi kun skal have en ny midtbane ind.

                  Jeg er ret sikker på at BW pt. arbejder på 3-4 planer alt efter hvad der kommer ud til sommer.

                  Comment


                    Efter Bws interview før Vejle kampen så er jeg sikker på at han ved hvad der skal ske til sommer. Der sagde han mere elller mindre at truppen ikk er god nok og det skal ændres til sommer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Efter Bws interview før Vejle kampen så er jeg sikker på at han ved hvad der skal ske til sommer. Der sagde han mere elller mindre at truppen ikk er god nok og det skal ændres til sommer.
                      Det er jeg enig i. Der kommer til at ske mange ændringer. Jeg håber bare at han har styr på at få de rigtige ind og ikke fortsætter OBs stime med alt for mange dårlige og ligegyldige køb. Og nogen der bare slet ikke passer ind i spillestilen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det er jeg enig i. Der kommer til at ske mange ændringer. Jeg håber bare at han har styr på at få de rigtige ind og ikke fortsætter OBs stime med alt for mange dårlige og ligegyldige køb. Og nogen der bare slet ikke passer ind i spillestilen
                        Helt enig. Vi tager lige endnu en i rækken af “ næste sæson bliver det bedre” .
                        Så må vi vurdere på tingenes tilstand engang i efteråret, når vi kan se hvilken retning pilen peger.
                        Last edited by Magge; 27-04-2022, 10:59.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Jeg er da godt klar over at han ikke skal røbe gameplanen men det virker ikke godt at gå ud og sige “vi ser hvad der sker” .... det virker sq lidt inkompetent .... specielt i forlængelse af et interview hvor han begrunder afgangen af anføreren med at man vil noget andet ....

                          og nej jeg tager det heller ikke så bogstaveligt eller tror på at han ikke har en plan men kommunikation betyder altså noget og den der er ikke god ... sket ikke når det er det samme lo.. man har hørt på i 10 år med resultaterne til følge ....

                          håber at der kommer et preinterview til transfervinduet omkring roller på holdet, hvilket udtryk man vil have, bestemte i kikkerten, skyggehold, metoder at finde spillere, netværk, scouts osv osv ...
                          Jeg har det helt anderledes. Jeg synes ikke der er noget i vejen med udtalelserne. Også fordi jeg ikke synes nu var tidspunktet. Havde han snakket om udtryk, spillertype osv. vil det være meget nemt/naturligt at tolke som en kritik af JJ. Jeg synes det er helt rigtigt af ham, at holde sig fra at blive konkret på det.

                          Overordnet set bliver jeg nok mere tryg ved en sportsdirektør jo mindre han røber. Går han ud og snakker om hvilke typer til hvilke positioner man søger, kan man nemt male sig op i et hjørne. Har svært ved at se det skulle være fordelagtigt. Derfor er det da også noget, der sjældent sker, generelt i fodbold.

                          For mig handler det om hans handlinger. Og de resultater det skaber. Indtil videre har han i hvert fald ikke vist sig bange for at ændre på noget. Jeg tror der sker en del til sommer og jeg ser frem til at følge med i, om det virker som om der er en rød tråd i det der foretages.

                          Senere må han da meget gerne komme med mere aggressive udmeldinger (selvom jeg ikke er sikker på det er hans stil) omkring trup og transfervindue. Men igen synes jeg ikke dette var tidspunktet og det generelt er for tidligt på sæsonen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Helt enig. Vi tager lige endnu en i rækken af “ næste sæson bliver det bedre” .
                            Så må vi vurdere på tingenes tilstand engang i efteråret, vi kan se hvilken retning pilen peger.
                            Det var jo også i et interview med Stemmer fra ådalen hvor han i Februar eller deromkring sagde at vi kunne bedømme det arbejde han laver om et år.

                            Der skulle vi gerne ligge bedre end vi gjorde.

                            Så tænker at når vi når sidste spillerunde i 2022 så skulle vi gerne ligge bedre end vi gjorde i 2021.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                              Efter Bws interview før Vejle kampen så er jeg sikker på at han ved hvad der skal ske til sommer. Der sagde han mere elller mindre at truppen ikk er god nok og det skal ændres til sommer.
                              Så må vi bare håbe at Thorborg begynder at åbne en smule mere op for pengepungen igen, nu når han kan se at der rent faktisk sidder en mand på posten der har styr på det. Og ligeledes at Bjørn ikke er sky for at bede om flere skejsere, for det tror jeg aldrig at hverken Jesper eller Hemme ville turde.

                              Comment


                                Et salg af Opondo virker ikke urealistisk. Godt at høre, han er kommet igang i Horsens efter indledende skadesproblemer.
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...opondo-option/

                                Comment

                                Working...
                                X