Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Så kan også vi igen synge, "Zaza din svindler, du hænger her og dingler", når han skifter til Brøndby #gamleminder ;)
Når han flytter igen, kan man synge "Karim Zaza, Judas!" taktfast om og om igen i en uendelighed.Last edited by Mhjortebjerg; 02-09-2022, 12:51.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg synes det er bedre med flere strenge at spille på end et fasttømret koncept alle modstandere kender.
Vi skal ikke være afhængige af nødplaner, men forskellige game plans, der inkluderer forskellige typer efter situationen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Altså har længe sagt at hvis Okosun kan være tilfreds med en bænkplads og supersub rolle, så er han jo fantastisk at have i truppen. Han skal bare under ingen omstændigheder starte inde
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægSå mangler vi bare forlængelse med Tverskov og Aron, som begge har udløb til sommer 2023, og derfor snart kan forhandle med andre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Overinterpreterer det? Det har en helt anden lyd til mig at "øge muligheden for at nå top-6 i Superligaen" end at opnå målsætningen. Åbner BW her for en mere realistisk tilgang til truppens tilstand og kvalitet end den evige "vi har en Top 6 trup"-snak vi hørte tidligere i årevis?
Så jo det er måske en (dygtig) sportsdirektørs realistiske outtake på hvor vi reelt står.
Og så kan målsætningen sættes, når det virker mere realistisk at man kan opnå den. Og dér findes der altså kun én måde at gøre det på. Få bedre spillere end dem man har haft og få disse til at vinde fodboldkampe. Og måske endda gøre det fortjent en gang imellem... ;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægSå mangler vi bare forlængelse med Tverskov og Aron, som begge har udløb til sommer 2023, og derfor snart kan forhandle med andre
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
Tror godt jeg kan blive upopulaer paa det her, men jeg er slet ikke fan af hvad Tverskov har praesteret paa midtbanen og efter han fik anfoerebindet. Er dog enig i at hvis han er tiltaenkt som anfoere i laengere tid, saa er det med at faa en kontrakt paa plads, da det jo obv ikke gaar at have en anfoere rendende rundt paa en kontrakt der udloeber om et aar, men jeg haaber saa det er i forsvaret han skal bruges hvis det er.
Hvis han lægger lidt på som midtbanespiller så er han pænt god i superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
Tror godt jeg kan blive upopulaer paa det her, men jeg er slet ikke fan af hvad Tverskov har praesteret paa midtbanen og efter han fik anfoerebindet. Er dog enig i at hvis han er tiltaenkt som anfoere i laengere tid, saa er det med at faa en kontrakt paa plads, da det jo obv ikke gaar at have en anfoere rendende rundt paa en kontrakt der udloeber om et aar, men jeg haaber saa det er i forsvaret han skal bruges hvis det er.
- Likes 6
Comment
Comment